zo, oudste op school afgeleverd voor een dag brussel.. kleine meid ligt weer in bed, koffie staat voor me.. manlief is boos omdat ik gisteren toen hij eindelijk thuis kwam geen zin meer had in gesprek.. straks naar sligro, heb daar een mooie loungeset gezien, even kijken of dat er 1 is die ik buiten kan laten staan..
Hier@ Moeten de eitjes nog even door groeien! 17 juni weer heen. Als het goed is 5 eitjes groei groei . Tot aan de 17 de door spuiten dacapeptyl en de puragon. Verder heb ik weinig zin om hier actief te zijn! Waarom geen idee. Neem even wat afstand. Lees wel maar reageer weinig. Sorry lieve meiden Desmo@ Lieverd dikke knuf van mij en manlief nogmaals.
suusje, al getest? zo, manlief is weer weg, hij heeft rest van de week vrij.. ik denk leuk, we zouden nog samen naar het zuiden gaan naar hele grote bouwmarkt voor sanitair enzo, en dan meteen langs ikea voor babybedje voor nieuwe buikbaby, maar hij heeft geen tijd.. dus dat word geen plee, geen bedje waarop dringt het niet tot zijn botte kop door, dat ik meer nodig heb dan 15 minuten smorgens en 10 minuten bij het avondeten en met beetje mzzl snachts in bed nog paar zinnen? ja, ik snap dat het af moet, maar dit is gewoon niet leuk meer. ik zie hem gewoon minder dan 30 minuten per dag.. en dochterlief ziet hem nog minder.. want die heeft meestal alleen 10 minuutjes smorgens.. savonds slaapt ze als die thuiskomt oja, en in die minder dan 30 minuten, verwacht hij ook nog dat ik aan mijn huwelijkse verplichtingen voldoe en vol smacht mijn benen spreidt... en beledigd dat die is, dat ik dat dus mooi niet doe.. zal hem voor vaderdag zon vibrerend iets kopen dat die lekker in zijn matras kan steken
wat een onzin dat WK he, 36 grieten opgepakt in stadion omdat ze die bavaria jurkjes droegen... alleen omdat bavaria geen sponsor is...
Belachelijk zeg!Wat een kinderachtigheid en dan idd die stinktoeters ,die mogen dan wel. Getest....vaag streepje voor ervaren streepjestuurders goed te zien al.Nog niet op de foto te zetten.Mijn lijf voelt alsof ik elk moment ongesteld ga worden.Dus ik wacht het nog even af.Dankzij de mk geen flauw idee hoeveel ik precies voor NOD zit.Morgen nog maar een testje er tegenaan.Maar denk zelf dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Marnat 5 eitjes is toch mooi, of hadden ze er meer verwacht? Ik zeg dan met mijn boerenverstand dat je maar 1 eitje nodig hebt, toch? Of zeg ik nou iets stoms? Dapper doorspuiten lieverd, de 17e is al best snel. Succes! Limmeke het klinkt bij jullie niet echt gezellig meer in huis. Is het niet mogelijk om manlief te "dwingen" deze week een dagje niet de klussen (n het nieuwe huis dan he) en met jullie leuke dingen te gaan doen? Het is ook jouw huis en jij wilt ongetwijfeld ook dat het af komt, maar niet ten koste van jullie huwelijk! Waarom is de haast eigenlijk zo groot? Zitten jullie met een deadline ofzo? Hoe dan ook lijkt het me tijd voor een stevig gesprek in huize Limm. Suusje hoe is het, al getest?
Oh tegelijk gepost Suus! Maar lieverd een vaag streepje ... eehhhh hoezo denk je ongi te worden? Of neem je jezelf in bescherming? Dat zou ik niet zo vreemd vinden trouwens hoor. Alleen ... een streepje komt niet zonder hcg ... en hcg komt niet zonder zwangerschap ... Ik ga me een ongeluk duimen voor je!
Echt belachelijk van die jurkjes! Oh en hier goed nieuws van zuslief Ze heeft 3 cystes in beide borsten (ieuw) maar die zijn 99% zeker goedaardig en die laten ze tegenwoordig blijkbaar lekker zitten Ze kunnen geen kwaad en door ze te laten zitten kunnen ze goed in de gaten houden of er nieuwe bijkomen en of deze groeien. Hoe dan ook, het is niet kwaadaardig en dat is het beste bericht wat ik de afgelopen dagen heb gehoord Nu durf ik haar ook van mijn MK te vertellen, had dat nog niet gedaan omdat ik vond dat ze wel wat anders had om zich zorgen te maken
Wat een goed nieuws van je zus Desmo! Streepje is nog zo vaag....en misschien nog best ver voor NOD...zou zomaar een mislukte innesteling kunnen zijn.Misschien is het wel zelfbescherming.Ik ga pas blij wezen als ik een zwangerschap van 12 weken heb gehaald.Het onbezorgde zwanger zijn is voor ons niet meer weggelegd ben ik bang.Maar het kleine begin is er weer.
Even leuk voor Bebekje ook: heb net gepoept en geen bloed.Meestal als ik ongesteld wordt dan komt er na het poepen wel bloed vrij .Uit mijn bm dan wel he En ik heb vreselijke last van aambeien.Die heb ik ook alleen maar als ik wel zwanger ben.Dus op zich zal het ook allemaal wel.Maar toch heb ik het gevoel,dat ik ongesteld ga worden.Het voelt nog niet goed in ieder geval. Hoe is het nu met jou Desmo?Heb je al verzonnen of je de rest van de week thuis gaat blijven?
Tjeses Suus lieffie dat klinkt toch best wel goed hoor. Ik zal je niet feliciteren, we doen nog even net alsof er niks an de hand is (maar stiekum maak ik een klein vruegdesprongetje) Met mij gaat het wel. Vandaag en morgen blijf ik zeker nog thuis en eigenlijk wil ik donderdag ook niet gaan, maar ik twijfel nog. Ik wacht nog op het telefoontje van de VK wanneer ik voor de echo kan komen. Ik ga proberen of dat misschien morgen kan zodat ik dnderdag naar kantoor kan. Vrijdag ben ik sowieso vrij namelijk dus het zou dan maar om 1 dagje gaan. Gisteravond was het even helemaal uit mijn hoofd, ik moest tennissen en heb gespeeld als een gek en dik gewonnen Daarna kreeg ik toch weer een beetje buikpijn, maar ik had het idee dat het mijn darmen waren ofzo. Het bloeden is wel veel minder maar niet weg. Mijn hoop dat het er 2 waren en er nog eentje zit wordt dus hard minder Na de echo krijg ik daar wel rust over. Het gekke is dat ik niet verwacht dat het me zo hard zou raken omdat ik nauwelijks kon geloven dat ik zwanger was. Nu lijkt het alsof ik niet kan (of wil) geloven dat het niet zo is.
Even snel tussendoor. Suus die plakpillen zorgen er gewon voor dat die beeb zicht ontzettend hardhandig aan het innestelen is en dat voel je (hoop ik tenminste) Verder eve druk druk druk met allerlei spullen op mp zetten om z weer wat centjes er voor terug te krijgen. Maar elke keer als ik er weer aan begin denk ik wat een *werk is het toch eigenlijk..... (voor de zwangeren, veel leuke positiekleding in L en XL) ennnn er komen ienieminie leuke jongensbabykleertjes hopelijk vandaag nog bij te staan)
@Desmo....een mk is een mk.Ik heb nooit veel verschil (geestelijk) gevoeld tussen de mken voor de 6 weken.Waarbij je idd amper het besef hebt ,dat je zwanger was.Of de zwangerschappen die langer hebben geduurd.Het verdriet was bij mij elke keer net zo heftig.Want je was gewoon zwanger...en nu niet meer.En daar mag je je best flink kl*te onder voelen.Hele hele dikke knuf!
Suusman zegt dat we deze discussie....waarin ik zeg,ik ga ongesteld worden en het streepje is nog wel erg licht.....al 4 keer eerder hebben gehad
Nou, ik heb net de VK gesproken en besloten toch geen echo te laten doen. Volgens haar zal er echt niks te zien zijn en ik kan me nou ook weer niet verheugen op het vooruitzicht van eenlege baarmoeder Ik doe het dus niet, dit was het ... afgelopen en uit. Donderdag ga ik eendagje werken en dan een lang weekend met mijn schoonzusje en haar kindjes foetsie. Oh de vk zei nog dat ik beter een cyclus kan overslaan nu voor het weer te proberen ... dat ga ik dus niet doen. Iedere maand is er eentje en ik ga wel ovutesten om mijn ei te vinden. Puh