Dikke knuf Desmo. Kan me voorstellen,dat je geen zin hebt om tegen een lege baarmoeder aan te kijken.Zei ze ook nog waarom je beter een cyclus kunt overslaan?
Ja omdat dat beter zou zijn om mijn cyclus te bepalen en dat de baarmoeder dan weer echt helemaal schoon zou zijn Maar ik sprak net mijn vriendin die al een paar mk achter de rug heeft (en nu 3 gezonde kids) en volgens haar was dat onzin. Volgens de HA was er ook geen reden om te wachten dus ik ga niet een maand verspelen. Ik lees overal dat je juist nu extra vruchbaar zou zijn, die kans ga ik niet laten lopen. Misschien wel eigenwijs maar dat is mijn tweede naam
En nou ga ik voor mezelf een grote uitsmijter met kaas maken en hopen dat ik daar een beetje energie van krijg. Ik hoef van mezelf niet veel te doen maar iets te eten in huis halen voor vanavond wordt wel op prijs gesteld denk ik
@Desmo,volgens mij is het ook onzin hoor.Ik denk niet dat je zwanger wordt als je lijf er nog niet aan toe is. Ik denk dat R. te U. het wel fijn vindt als ie wat te eten krijgt vandaag Had nog een vraag aan Limmeke....jij had toch ook 4 mken gehad voor deze zwangerschap?Is het nu vanzelf goed gegaan?Of heb je ook medicatie ergens voor gehad?
suus: vage testjes en niet weten waar je in cyclus zit? hmmm, heb je kruidvat al beroofd van alle testen zodat je de komende week wat te doen hebt? desmo: dat cyclus overslaan, is echt puur alleen voor hun eigen gemak.. tis vaak gewoon lastiger te bepalen waar je in cyclus zit. Ik heb nooit gewacht eigenlijk. over mijn MKen, ik heb nooit medicatie genomen en me ook nooit laten onderzoeken waarom het steeds misging.. ik vond het persoonlijk steeds een gevalletje van pech hebben en was er gewoon van overtuigd dat het een keer zou lukken. over gesprek hier thuis: die heb ik al tot in den treure gehad.. hij mag van mij rustig klussen, maar even tijd voor mij en dochterlief dat is gewoon teveel gevraagd.. want het moet af.. we hebben wel een deadline, 1 aug.. omdat ik niet hoogzwanger wil verhuizen.. maar als ik zeg laten we dingen uitbesteden, bv stucplaten en de bijbehorende latten in woonkamer (50 m2) laten plaatsen door iemand.. die daar 1 dag mee kwijt is ipv week als we het zelf doen.. dan wilt die dat niet.. terwijl het budget het wel toelaat. Het gaat idd ten koste van de gezelligheid in huis.. bedoel, elke dag alleen zitten van 7 tot 23:00 of middernacht.. met alleen een heel korte dinerpauze van kwartier, dat komt mijn strot uit. Ja, ik weet dat die het voor ons doet.. maar ik heb geen gevoel meer dat er een ons is.. Ik kan hem nu eenmaal niet meehelpen, tis fysiek te zwaar en ik heb de kleine meid hier.. voel me gewoon nu een alleenstaande mama.. die dan alleen snachts een snurker naast zich heeft liggen.. mijn moeder vind me onredelijk.. maar die zit niet 24/7 tussen 4 muren opgesloten, want zo ervaar ik het momenteel. ben al maanden niet meer de stad in geweest, omdat ik het fysiek niet trek met mijn bekken alleen.. al zou het maar een uurtje zijn, even kopje koffie bv op terrasje.. ik hou op met klagen, het veranderd toch niet..
@Limmeke....oh kijk,dat geeft de burger moed.Dat het toch nog goed kan komen na zoveel mken.Dankje voor je antwoord. Wat alleen zitten betreft,zitten we een beetje in hetzelfde schuitje ben ik bang.Ik kan er ook slecht tegen hoor en dan heb ik nog niet eens een kleintje rondrennen.Alleen heeft Suusman wel aandacht voor me als ie wel thuis is.dat scheelt wel natuurlijk.Maar kun je niet proberen af te spreken,dat hij gewoon 1 of 2 daagjes niet gaat klussen in het nieuwe huis?Want dit is toch ook geen doen voor je.En dan ook nog niet zo mobiel vanwege je bekken Kan me zo goed voorstellen,dat de muren op je afkomen. Ik heb 2 voor 5 eurotestjes gehaald bij het kv.Morgen weer een testje en als er dan weer een streep te zien is ,ga ik maar met de progesteron beginnen. Wilde ik gelijk ff vragen aan Ladouce,die ervaring heeft met die dingen.Moet ik nog blijven liggen ofzo nadat ze erin zitten? Nou ja....als het echt zo is dan he.Geloof het allemaal nog niet zo. Logica zegt me dat mijn NOD de 18e is,omdat mijn eisprong rond de 4e was.En heb afgelopen donderdag die bloeding gehad.Dus dan zou ik nu 5 dagen na de eventuele innesteling zitten.Maar zoals ik als zei...voor hetzelfde geld pakt het niet goed.
Suus doet weer aan vage streepjes? Lang leve de progesteronbolletjes dan maar Desmo laat geen echo doen? Doe wat je gevoel je ingeeft. Misschien kan je wel over een paar daagjes nog een keer testen, kijken wat test zegt. Dan heb je ook een indicatie. Niet dat zo'n Omo-test erg opwekkend is, maar dan weet je ook waar je aan toe bent. Knuffel meis! Arme Limmeke. Als je hier nu vlak in de buurt woonde was ik je met liefde een keertje op komen halen. Kopje koffie op een terrasje of iets. Maar volgens mij woon je een heel eind uit de buurt? Hier alles goed. Denk ik. 8 weken en 1 dag...vorige keer was het nu al misgegaan. Veel mensen vragen me: voelt het nu anders? Ik weet het niet goed. Vorige keer wist ik al even voor de echo diep van binnen dat het kindje niet zou leven, heel gek. Nu ben ik erg bang dat het niet zal leven, maar dat is denk ik wat anders? Kan bijna niet anders, na de ervaring van vorig jaar. Ik vind het moeilijk te zeggen. Dus zeg ik maar niks. Nog 1 week en 1 dag. dan is het D-day. Vrijdag wel al naar de vk. Ben benieuwd.
Koffie, fijn dat alles er verder goed uitzag bij je mannetje!! Wel vervelend dat hij een zeldzame afwijking heeft, maar gelukkig is het goed te behandelen! En andere zoon eindelijk weer lekker thuis...al is het niet voor lang begrijp ik? Cupido heeft wel hard toegeslagen zeg, dat ie meteen zo hotel de botel is! Gelukkig is Zweden niet het andere eind van de wereld, dus je hebt er een leuk vakantie-adresje bij moet je maar denken! Al is dat heel makkelijk gezegd en heel moeilijk gedaan, dat snap ik! (ow, ik zie dat ik wat anders reageer dan de rest, maar komt uit een even goed hartje! ) Giegel, heel veel succes morgen met de rechtszaak, ik zal hard voor jullie duimen!! Als het recht haar naam eer aan doet ga je winnen, absoluut! Limmeke, 30 minuten per dag is wel heel minimaal zeg! Al moet ik wel lachen om hoe je het beschrijft en zie ik helemaal voor me hoe hij een trillend ding voor in zijn matras krijgt, ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en ook wel wat aandacht wilt! Kan ie niet eens 1 dagje rust nemen om wat leuks te doen met zijn gezin?? Marnat, 5 eitjes is mooi zeg! Ik duim met je mee dat ze nog even hard doorgroeien en dat het donderdag knaleieren geworden zijn!! Ow enne, niet te lang wegblijven he! Suus, dat klinkt spannend zeg! Al is je gevoel wel omgeslagen met wat je van de week zei...Maar ik duim door dat het morgen een donkerderder streepje is!!! Desmo, wat ben je toch een lieverd dat je eerst aan je zus denkt en dan pas aan je eigen verdriet! Maar wat een fantastisch nieuws zeg, dat het goedaardig is!! *juicht van opluchting met jullie mee!* Suus, mijn hele dag is goed nu ik weet dat je lekker gepoept hebt Des, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel erg moeilijk te bevatten is allemaal, het is ook zo'n emotionele achtbaan, twee keer over de kop in heel korte tijd! Goed van je dat je niet bent gaan werken en ik hoop dat je snel voor een echo kan, zodat je misschien wat rust kunt vinden! Knuffel! Hoe is R. te U. eronder, gaat het met hem een beetje? Ow, ik lees net je bericht dat je geen echo krijgt....ik snap wel dat de aanblik van een lege baarmoeder geen pretje is, maar zou het je geestelijk niet helpen? Getsie, wat klinkt het defintief zeg, dat over en uit Limmeke, kunnen wij niet een rolmobiel regelen en een dagje Lim-duwen-door-de-stad afspreken?? Nemen wij je wel op sleeptouw mee! Liesben, ik ben er heilig van overtuigd dat je eigen gevoel je echt wel aangeeft of het goed zit of niet en nu klinkt het meer als angst...heel begrijpelijk, maar nog een weekje en dan weet je het zeker en bovendien is de eerste mijlpaal al gehaald! Hier zal het een rustige maand worden, heb verrassingsei namelijk Zondagochtend erg donker (volgens mij net iets minder dan controlestreep), zondagavond lichter, maandagochtend zelfde als zondagochtend, maandagavond lichter en net weer een heel stuk lichter Alleen zondagnacht geklust, dus het zal er deze ronde wel niet inzitten...snap al niet wanneer dat ei nou geweest is, al denk ik zelf gisteren....
p.s. die banner klopt van geen kanten meer, maar ik laat hem gewoon staan! Ei zou dus dag of twee, drie eerder geweest zijn, dus NOD wordt ook eerder, maar als ik hem laat staan weet ik ook dat ik al dag of wat overtijd zou zijn als er nog geen ongi is. Bebek-logica
vind die bebek logica wel wat hebben nee, dagje vrij voor gezin zit er niet in.. hij is nu thuis nadat die weer hele dag geklust heeft.. en nu zit die te knikkebollen, dus geef het nog 5 minuten voor het snurken begint oo, kan meteen editen.. snurken is al begonnen.. aaaaaarg
Nou die mijlpaal ben ik het niet mee eens....de vorige keer was ik al bijna 11 weken toen ik voor echo ging Maar ik ben het met je eens, nu spreekt vooral de angst. Maar overschreeuwt die mijn gevoel? Dat weet ik dus niet! Maar ik ga vooralsnog uit van het goede hoor! Marnat...5 eitjes klinkt niet slecht! Koffie: Ik ben blij dat je zoon er weer is, en ben het wel een beetje met Bebek eens. Het is voor hem natuurlijk fijn dat hij de liefde van zijn (huidige) leven heeft ontmoet. Maar ja, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat dat inhoudt dat hij in Zweden gaat wonen. Lastig! Knuffel!
En Bebek, wil je mijn kluschema van de laatste keer nog een keer horen? Één keer....meer niet. Geen idee of dat voor of na ei was (al gok ik voor)
Meiden: even een ego, vandaag niet zo'n lekkere dag gehad. Ik zit even in een klein dipje vandaag. Vanochtend belde J. op en vertelde mij dat een vriendin van mijn schoonmoeder is opgenomen is achter gesloten deuren, helemaal doorgedraaid. Ik ken haar ook goed, wonen in dezelfde straat van de boerderij en ook gaat zij met ma naar bodyfit waar ik ook op zit. Ik vond 2 weken geleden al dat ze vreemd uit de ogen keek en vorige week was ze al ziek. Ook hebben wij in maatschap met hun gewerkt, zij hebben ook een boerderij. Haar man zat te huilen aan tafel toen hij vanochtend bij de boerderij was, ze wil alleen maar medic. en eten nemen als hij er is. Anders neemt ze echt helemaal niks. Verder las ik Marnat 5 eitjes, is goed hoor. Knuff voor jou, we zien wel wanneer je zin hebt om hier mee te schrijven. Nu even Marnat tijd. Verder weet ik het even niet meer. Sorry, zal morgen wel wat beter gaan.
Suus is heel hard aan het verzinnen wat ze van de week gezegd heeft ....... @Jomi....wat sneu voor die vriendin en haar man. @Giegel..succes morgen! Ik vind de Bebeklogica ook wel logisch Net weer een testje gedaan en weer wat heeel vaags.....zitten hier als een stel debielen op de bank naar dat testje te turen heel de tijd.Maar lijf voelt nog steeds alsof ik elk moment ongesteld ga worden.Dus blijft nog spannend.
Je hebt mij iets gezegd op hyves van de week Liesben, die mijlpaal moet je wél met me eens zijn, want je zegt zelf al dat het de vorige keer nu al mis was....dus is er toch een soort van mijlpaal gehaald!
Kijk ut streepje (hoe vaag ook) er niet af Suus Ik haak zo af, ff lekker bankhangen en dan bedje in. Slapennnnn!
Ben er ook weg van. Kan nog steeds mijn draai niet vinden en morgen om 5.30 loopt het wekkertje weer af Ga dus lekker in mijn mandje tv kijken! Tot morgen meiden!
Afgelopen sept. is na een MK bij mij wel een echo gemaakt en zag ze dat het gele lichaam er nog zat. helemaal schoon was het us niet, waardoor ik niet door kon gan met de volgende IUI puur omdat ik dan weer hormonen moest spuiten. Als ik gewoon zwanger werd dan was het geen probleem volgens de gyn. Als het lichaam er niet aantoe zou zijn door de MK dan zorgt het lichaam daar zelf wel voor. Een ronde wachten zou ik dus ook niet doen en is ook niet nodig volgens mijn gyn destijds.