35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, die bollen moet je er zover mogelijk induwen (met je vinger:)) en ze blijven vanzelf zitten. Geen gekke dingen doen. Wel inlegkruisje gaan gebruiken want het omhulsel van die bollen geeft een soort van ranzige afscheiding:). Ik weet niet hoeveel je er per keer en per dag moet gebruiken? Probeer het een beetje te verdelen over de dag en het komt niet op de minuut aan maar je moet er ook niet al te veel van afwijken.
    Ik hoop echt dat het dit keer goed gaat en dat de plakpillen gaan helpen:D.

Giegel, helemaal vergeten maar succes met de rechtszaak. Ik hoop echt voor jullie dat die lui van Menzis aan het kortste eind gaan trekken. Dit is toch echt helemaal bezopen.

Marnat, 5 eitjes is niet verkeerd en vaak zitten er nog wel een paar verstopt! Succes met de volgende meting.

JoMi, wat een naar verhaal. Sterkte ook voor jullie collega.

Liesben, ik kan je ook niet geruststellen alleen maar meeduimen. En wat je zelf al zegt, het gaat vaker goed dan fout.

Desmo, wat ik al eerder zei wil ik nog een keer herhalen. Je bent zo sterk! Ik wil je gewoon even een knuffel geven.

Limmeke, ben het met Bebekje eens, zou best even jou kant op willen komen maar je woont zo ver weg. Geef die vent van je een schop onder z'n reet zou ik zo zeggen. Of laat 'm onze berichtjes lezen, wie weet helpt dat.

Bebek, surprise ei??? Leuk, beter dan geen ei of te vroeg ei, zoals ik had afgelopen cyclus. Ach meid, Lies is een mooi voorbeeld en ik vind dat we haar allemaal moeten volgen. Gewoon maar 1x klussen en raak. (Bij ons wordt het klusseizoen deze week geopend, wil nu niet te laat zijn)

Koffie, fijn dat zoonlief thuis is maar minder leuk voor jou dat de liefde vooralsnog diep zit. Ik denk dat ie zelf moet ondervinden of het allemaal echt is. En misschien gaat het goed en misschien niet. Wie zal het zeggen. Het lijkt me voor jou wel heel moeilijk om je kind te moeten loslaten en dan nog naar een voor jou vreemd land; hoe dichtbij het ook is.

Zo, net even bij de Makro geweest. 5 kg kipfilet gescoord voor sate. Nu maar hopen dat ze het bij het weer fout hebben en dat het zondag toch mooi wordt. Donderdagavond ga ik met lief mijn cadeautje kopen. Mocht kiezen of iets van bling bling of een nieuwe pan. En ja, wat kiest deze doos. Een mooie nieuwe pan. Maar dan wel een echte (dus geen Tefal of zo). We gaan naar een mooie kookwinkel in Hilversum dus ben erg benieuwd.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus, wat spannend!
    Ik duim op volle toeren. Gebruik je de plakbolletjes al?

Desmo, godzijdank goed bericht over je zus.
    Tegen een lege baarmoeder aankijken is idd niet leuk, kan me voorstellen dat je geen echo laat maken. En het advies van een maand overslaan is achterhaald. Als een lijf er niet aan toe is om zwanger te raken, dan gebeurd het gewoon niet. Maar als het wel lukt het argument dat je dan niet goed kan berekenen hoe ver je bent is kul, daar zijn tegenwoordig vroege echo's voor.

Wat een klote situatie Limmeke, als praten ook al niet lukt. :(

JoMi, sterkte!

Hier gaat het kut, ronduit kut.
    Volgens schema van Primolut zou de onttrekkingsbloeding vandaag moeten beginnen, maar ik heb alleen een ieniemienie beetje bruin. En wanneer heb ik dat nou vele malen eerder gezien...... zint me dus niet.
    Met mijn moeder gaat het nog steeds heel slecht, haar HA heeft haar naar huis gestuurd met een extra oxazepammetje en het adres van een psych. Mijn moeder vind het goed zo, ikke niet.
    En verder hoeft maar iemand met z'n vingers te knippen of ik jank al. Klotezooi.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach jee Natas, wat verdrietig allemaal. Ik had zo gehoopt dat de bloeding snel zou komen, zoals de bedoeling was. Hoe is het vandaag? Komt er al wat?

En dan je moeder.....wat is het toch triest dat een HA zich er zo vanaf maakt. Je zou toch denken dat hij (zij) zich iets meer in zou zetten en dat er dan sneller hulp komt voor je mams. Nu moeten jullie zo lang door die ellende heen.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hele dikke knuf voor jou natas... ik hoop dat vandaag de boel toch echt op gang komt..

heel veel succes vandaag gieg!! duimen draaien overuren voor jullie.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    suusje, kom eens door met een duidelijkere test met foto

ben echt weer toe aan iets blijmakends :)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger, als dat niet blijmakend is? ;)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is heel blijmakend lies.. en nog 1 weekje tot je echo.. :)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, gelukkig ben ik daar helemaal niet nerveus voor en ga ik er echt heel relaxed in......:)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe lies, ik geloof je meteen.. met al je stalen zenuwen he :p

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yep, stalen zenuwen, thats me.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

1 Omotest in Huize Suus.
    Wat dan wel weer zegt,dat ik mijn lijf erg goed ken en gewoon ongesteld ga worden.
    Ben er niet heel rouwig om hoor.Was er nog niet echt aan toe om weer zwanger te zijn.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oke suus.. dus geen vaag streepje meer... aan 1 kant wel jammer.. gun je zo een goeie zwangerschap.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Blij dat je er zelf niet rouwig om bent Suus. En als je er nog niet klaar voor bent, dan helemaal. Lijkt me nu ook niet de meest ideale tijd voor je? Misschien even nog 1-2 maandjes tot jezelf komen. Even rust in je lijf en in je hoofd. En daarna gaan jullie gewoon voor een enorme plakbeeb!
    (Knuffel)

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    moeten we niet een nieuwe topic openen?

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Eigenlijk wel, nog 3 berichtjes ;)

16. limmeke