Meiden, ik ga jullie jaloers maken. Ik heb nog 20.000 eenheden pregnyl in de koelkast liggen. Daar zit heeeeel veeeeeel hcg in. (komt van moeders voor moeders) En dat ga ik lekker puh niet delen met jullie. Trouwens dat spul moet je inspuiten en je krijgt er ook geen badeendjes bij. Maar volgens mij was het wel gezellig in dat bad. Zit nu gewoon met flaptop op schoot voetbal te kijken maar het zijn mijn cluppies niet dus is toch altijd wat minder spannend. Bebek, truste
Oh nou lekker dan, maar zonder badeendjes vink er ook niks aan Grijns, we zitten min of meer op dezelfde manier op de bank
En om dan maar eens antwoord te geven op jullie vragen over mijn nieuwe werk: ja het is hartstikke leuk daar en hartstikke druk maar dat vind ik wel lekker. verder werken er alleen jonge grietjes die nog studeren dus ik ben daar wel de "oude ervaren mevrouw" 8) mijn werkgeefster zei overigens gisteren dat ik de rest van mijn leven bij haar moet blijven. 8) Toen dacht ik wel even dat als er een beebje komt ik sneller weg ben als ze verwacht
Zeker en als je de volgende keer nou nog roze eendjes kunt vinden Voor de anderen hoor, ik kijk voetbal
Desmo, is toch wel fijn dat je werkgeefster dat zegt. Geeft in elk geval aan dat ze je waardeert. Maar ook mooi dat je het naar je zin hebt. Je moet toch wel plezier hebben in je werk.
Ladouce, ik vond het ook lief dat ze dat zei hoor. We hebben wel een klik en blijkbaar voelt ze dat ook. Suus, blijf hcg strooien dan komt die dag wel
En nou ga ik er vandoor hoor. We zijn nog hartstikke druk vanavond want we moeten nog een beeb maken namelijk. En die zet je niet zomaar in elkaar Weltrusten meisjes en tot morgen maar weer!
Ja schiet al weer op. Gelukkig maar. Ben ook nog best wel optimistisch en vrolijk, hopelijk blijft dat zo. Al valt het prikken me wel weer zwaar maar goed het is niet anders. Ben trouwens blij voor je dat de gemberpillen een beetje helpen. Een vriendin van mij heeft acupunctuur gedaan voor de misselijkheid en dat hielp aardig. Misschien iets voor jou? Ze had het adres via haar vk gekregen. Ik ga nog even bankhangen en dan zo ook slapen. Welterusten!
@Ladouce.....euhm,das met heel veel naalden Suus is bang voor naalden.Maar als echt niets anders meer werkt,ga ik er wel over nadenken.Bedankt voor de tip! Goed van je,dat je er weer zo positief in staat allemaal.Is vast een goed teken. Ik ben trouwens ook overgestapt op de kindertandpasta,nadat ik van de week bijna over mijn nek ging van de gewone.Dus ik heb nu een hele blije Winnie de Poehtube
Whoeaah!! Wat hebben jullie een hoop gekletst zeg... Veel gelezen...over HCG baden en eendjes.. En over die vreselijke meid die op de grens (weet je wat een compleet kindje het dan is!!:x) nog abortus pleegt... Draait m'n maag van om..arm beebje... Vandaag lekker naar buiten geweest met m'n camera en genoten van een roosje in het bos.. Heerlijk om te zien hoe zo'n kleintje kan genieten van allerlei takjes en bloemetjes!
@KL: nog 3 gevallen met dezelfde klachten? hoop dat er snel duidelijkheid komt @JTF: een mooie maar emotionele foto van je pa. @ladouce : gifmengster zou maar uitkijken dat niet een verkeerd iemand hier meeleest en ineens denkt van ooo een beebterroristje @suus: iew, kindertandpasta... brrr.. maar jij ook misselijk van gewone? ik kan alleen maar poetsen met paradontax, zit niet zon vieze mintsmaak aan @HCG: kheb ook nog wel wat voor badje.. *gooit er wat in* ik ben me al hele avond druk aan het maken.. hb zon buikpijn, en trekt helemaal door naar mijn nieren.. nu drink ik ook erg weinig. krijg per dag nog geen liter vocht binnen.. en naar wc gaan om te poepen.. pfff.. kan er uur gaan zitten en dan krijg ik er met moeite een keuteltje uit van de grootte dat een konijn me nog zou uitlachen ik hoop maar dat pijn daar door komt..
@Limmeke....ik heb kindertandpasta met fruitsmaak van die mintsmaak werd ik ook misselijk....en dan lees ik bij de tips tegen misselijkheid een mintkauwgompje eten....brrrrrr. Van die kindertandpasta word ik ook nog licht misselijk,dus ik ga die Paradontax in mijn achterhoofd houden. @Lotuss.....leuk hoe die kleintjes van zulke kleine dingen nog genieten he.