@Limmeke...die pijn in je buik zal wel van de verstopping zijn hoor.Maar als je je echt zorgen maakt even langs de huisarts als het niet over gaat?
Jeetje, dat waren echt te veel pagina's om te lezen hoor! Ik ben errug moe. Hele drukke dienst gehad. En aangezien morgenochtend om 09:00 uur ketelbinkie voor de deur staat...duik ik zo mn mandje maar in. Trusten dames!
Hallo dames, Even een vraagje, mag ik met jullie mee komen kletsen. Wij gaan voor een 2e kindje en ik wordt volgende maand 35. Wij hebben een zoontje Juarno Arnold Jurrit en is geboren op 19 mei 2009. Morgen ga ik in ieder geval wel even lezen wie hier allemaal zitten en als jullie het goed vinden kom ik gezellig mee kletsen. Groetjes JoMi.
welkom Jomi manlief is boos op mij... ik was vannacht niet al te vriendelijk tegen zijn prinsesje tijdens de zoveelste jankpartij.. ik vind mijn dochter niet leuk op moment.. en hik echt op tegen de momenten dat ze wakker is ( en dat zijn er zooo veel) lotuss... wat is jouw hyves en kan ik er ook kijken als ik geen hyves heb zelf? zucht.. het bleert alweer.. ik ga nu buiten zitten met een sigaret... jaja, weet dat het slecht is maar op dit moment interesseert me dat even geen ene..
@Limmeke....het klinkt alsof je overspannen bent.......misschien kijken of je er een dagje tussenuit kan.Of nog beter...of manlief en dochter er een dagje(en nachtje?) tussenuit kunnen?Zodat jij even tot rust kan komen.Het is ook allemaal niet niks wat je meemaakt.De gebroken nachten,die extreme misselijkheid,een huis kopen en zwanger.
Arme Limmeke, ik denk dat wat Suus zegt een hele goeie is, even een dag (en nacht ? ) tot rust komen ?? Suus hoe is het met jouw misselijkheid ? Natas hoe gaat het met jouw klachten eigenlijk ? Jomi welkom ! Ik krijg hier zo nu en dan een sms van zoonlief, heeft nog geen idee wanneer hij naar huis komt heeft het erg naar zijn zin en heeft nog niets van Zweden gezien........Zolang ik het onderwerp maar niet aansnij, smst hij me keurig terug.
Zooo even teruglezen. Tja moet ik het maar beter bijhouden.... Ik ga 5 pagina's doen als jullie het goed vinden. Ik zag dat er gisteravond weer een HCG-badderfeestje gehouden is, geen ruzie maken he meiden. Suus en Limmeke hebben echt veeeeels te veel HCG met die stomme misselijkheid. Hier gisteren ook weer hele nacht en ochtend misselijk geweest, die buik is gewoon te zwaar aan het worden. Bij controle dinsdag schatten ze de "kleine" al op ruim 3 kg Heb dus gewoon al een goede 6-ponder. (wel een leuk idee een helemaal af-baby nog een tijdje meesjouwen) Desmo krijgt schoenen van Bebek, gezellig vrijdagavond onder genot van een glaasje rode wijn. Oh en Bibi en Desmo hebben vanacht geklust Ladouche heeft een supervoorraad HCG liggen, ik hoop dat die stomme hormonen hun werk deze keer extra goed doen!!!!! spuiten maar zou ik zeggen dan maar geen bad. En mijn bewondering voor jou, je bent een supersterke vrouw naar mijn idee en dat gaat gewoon beloond worden! Desmo, mooi compliment van je werkgever! Is wel leuk om te horen net na je begonnen bent! Hhahaa suus aan de kindertandenpasta, dat is pas vies Ik ben trouwens zometeen in jouw woonplaats, moet met de ford naar de garage en die bij jullie was veel klantvriendelijker en goedkoper. Moet dan ongeveer een uur wachten tot het hondenrek erinzit dus ik hoop dat die garage beetje bij centrum in de buurt is kasn ik nog even lekker shoppen. Limmeke, ik zou aan de bel trekken!!! Dit klink als uitdroging en dat is niet goed. Heb je al ORS geprobeerd of houd je dat ook niet binnen. Ik ga mee met advies van Suus , even helemaal niets aan je hoofd behalve jezelf dus man en kind deur uit en bijkomen. Lotus, ik kan niet op je hyves want dan moeten we eerst vriendinnetjes worden en ik gebruik mijn hyves eigenlijk niet dus is dan een beetje stom denk ik. Maar kan me er wel wat bij voorstellen en jij maakt zulke prachtige foto's en je heb gelukkig mooie meiden die dat beeld wel vullen. Laat de lente maar komen. Ik hoop dat Liesben lekker heeft geslapen en dat de dag er vandaag een beetje zonnerger uitziet voor je. Welkom JoMi. groetjes Nicole
Koffie, zo te horen heeft je zoon alleen maar oog voor dat ene leuke meisje. Ik kan me je zorgen voortellen maar het is op zijn leeftijd ook heerlijk om je nog ergens zonder zorgen lekker naief op te storten, hij hoeft verder nergens rekening mee te houden en kan zijn gevoel volop achterna. Ik moet een beetje aan mezelf denken als ik dit zo hoor, ik kon ook ergens helemaal in opgaan en kon echt geen commentaar van anderen daarbij gebruiken. Dus zoals je al ontdekt had, braaf onderwerp niet benoemen en lekker blijven sms'en (Laat haar maar hier langskomen de volgende keer kun je meteen keuren)
Ik hoop toch niet dat Bibi en Desmo samen geklust hebben? Limmeke, arme jij. Ik maak me ook een beetje zorgen om je als ik het zo lees. Ik hoop met heel mijn hart dat je er een beetje doorheen komt, je klinkt zo verdrietig, moedeloos. Zijn er mensen in je omgeving die je kunnen ontlasten, zodat jij er even "uit" kan? Even rust? Nicolioo...meid, het gaat nu echt opschieten he? En ik wil best vriendjes met je worden op Hyves hoor, ook al gebruik je het nauwelijks Ketelbinkie is hier geweest, ketel loopt weer als een zonnetje. Talking about zon...hij schijnt hier nog! Dus ik ga er zo even inzitten
Je hebt helemaal gelijk hoor Nicole, zo was ik eigenlijk ook als ik verliefd was maar weet je we hebben best een sterke band, deden heel veel samen. Koken, boodschappen, bakkie leuten en kleppen (nu klinkt hij best verwijfd, is hij niet ) dus ik mis hem zo.
Ja, douchen! Dat ga ik zo eerst even doen. Ik heb me met moeite mijn bed uit getrokken voor ketelbink, douchen was nog iets te veel werk
@Koffie..wel fijn,dat ie netjes terug smst.Maar voorlopig is ie nog daar dus...dikke knuf! Misselijkheid was gister na de gembercapsules bijna weg.Ik helemaal blij.Tot ik in mijn bed lag en zo beroerd was,dat ik niet kon slapen.Toen heb ik die cracker die voor de volgende ochtend naast mijn bed lag maar opgegeten en daarna zakte het zodat ik in slaap gevallen ben.En nu heb ik wat lichts gegeten en ben wel misselijk,maar hou me gewoon rustig vandaag.Alleen zo even de hond uitlaten.Met een beetje geluk is het rond een uur of 4 weer gezakt.Ik ga gewoon 6 weken niets doen tot het weg is.Voorzover dat gaat.Heb volgende week een paasgourmet,maar als ik zo beroerd ben blijf ik lekker in mijn bed die dag.Meer eten voor de rest
Jeej!Liesben kan weer douchen!Nou ja douchen kon eerst ook wel,maar dan alleen koud nu kan ze ook weer warm douchen! Alles zit hier dicht bij het centrum ik woon helemaal aan de rand van ons gehucht en nog op loopafstand van het centrum.Alleen valt er niet heel veel te shoppen bij ons.We hebben wel een hele leuke snoepwinkel en tegenover het stadhuis een leuke outletwinkel met schoenen voor weinig.Die is alleen niet heel de week open.Als ik niet zo beroerd was geweest,had je hier wel ff een bakkie kunnen komen doen.Had ik wel leuk gevonden.
Lotuss, heerlijk die kleintjes zo buiten hè! Danique had gisteren op het KDV bijna de hele dag buiten gespeeld, toen ik haar kwam ophalen trof ik een verwilderd, rood blozend, zwart en vies kind aan, hahaha! Straks weer lekker met haar en de hond het bos in. Dan loop ik eerst even lekker een half uurtje door met de hond en dan mag Miepie 'lopen'...... maar dan kom je niet ver meer Limmeke, ORS is misschien idd een goed idee. Constipatie is al een zw.kwaaltje, daarvoor moet je voldoende drinken (en vezelrijk eten). Kan je man je niet meer helpen met de kleine nu jij zo beroerd bent? Dat zou ie eigenlijk moeten doen ipv alleen maar opmerkingen geven. Jomi, welkom! Koffie, met mijn zw.klachten gaat het wel. Ik ben gelukkig niet echt misselijk, wel de hele dag en met name 's middags of als ik wat moet eten een weeïg en naar gevoel. Maar ik ben voornamelijk moe, zo ontzettend belachelijk moe dat ik het niet eens kan omschrijven. Tot jankens aan toe, gisteren op kantoor was een hel om me door de dag heen te slaan. Heel vervelend, maar als het in mijn buik allemaal goed gaat heb ik het er graag voor over. Kan mee voorstellen dat je je zoon mist...... kinderen, hoe oud ze ook het worden het blijft een kwestie van steeds weer een stukje loslaten.