35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je Koffie!
    Suus...soms denk ik er wel eens aan, er iets mee te gaan doen maar ik ben bang dat ik dan m'n hobby verlies..:D
    Als het móet en er druk achter staat..;)
    Maar...waarschijnlijk ga ik wel de fotografie verzorgen bij airsoft evenementen. Dan met name voor bedrijfsuitjes.
    Dus..wie dit jaar(of de volgende jaren) nog een stoer bedrijfsuitje zoekt..;) (zie link)

Airsoft-Games

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemiddag allemaal,

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie hartelijke welkom.

Ik zal mij bij deze dan ook eerst maar eens voorstellen.
    Ik ben Miranda, 34 jaar (29-4 35 jr) en woon samen met John in de Noordoostpolder. Vorig jaar 19 mei is ons zoontje Juarno Arnold Jurrit geboren na een zware zwangerschap, bevalling tot 8 cm ontsluiting en daarna een spoedkeizersnede geboren. Gelukkig was verder alles goed met Juarno en na 6 dagen ziekenhuis mochten wij naar huis. Nog een zware tijd gehad (ivm zeer hoge bloeddruk tijdens zwangerschap en nu nog), maar gaat sinds begin dit jaar weer goed met mij.
    Wij hebben een groot akkerbouwbedrijf (samenwerking met nog 3 boeren) en hebben in totaal dit jaar 200 ha land. Hier verbouwen wij voornamelijk pootaardappelen, maar ook wortelen, uien, tarwe, suikerbieten en witlof. Ook verhuren we een stukje aan een tulpenboer. Dit betekent dat ik aankomende maanden weer heel veel alleen ben met Juarno. John is dan veel op de boerderij aan het werk en augustus en september draait hij wekenlang dagen van ongeveer 7.00 tot 22.00. Ik ben vorig jaar juli gestopt met taxirijden, dit kunnen wij niet combineren met akkerbouwbedrijf en kind. Dus ik ben fulltime moeder.
    Wij willen nu graag voor een tweede kindje gaan en ik heb afgelopen dinsdag de mirena laten verwijderen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik zwanger ben, vorige keer was het in 3 maand raak.
    Ook gaan wij op 8 oktober trouwen, dus hebben nog wel het een en ander te regelen. Maar zo het nu lijkt gaan wij begin volgende week vastleggen waar we het feest van 16.00 tot 0.00 houden. Zijn wij afgelopen zondag geweest en we zijn beide tevreden.

Nou hebben jullie even een beetje een idee wie ik ben en als jullie iets te vragen hebben hoor ik het wel.

Ik probeer eerst alles wat te gaan lezen om jullie een beetje te leren kennen en zal er zo wat tussen proberen te rollen. Het zal denk ik telkens meer worden, eerst nog wel een beetje rustig denk ik.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoi JoMi! Welkom hier!
    Ik heb zelf 4 kinderen, twee al heel groot, jongens van 17 en 19 uit een vorige relatie en twee prachtige meiden van 2 en half en 8 maanden. Was eerst ook een zwangere hier, ben gezellig blijven hangen. Hoop dat je snel zwanger zal zijn en het team van zwangeren komt versterken hier! Maar ja..dat hoop ik voor iedereen hoor! ;)

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee Jomi, wat een jonkie ben je hier! Leuk dat jullie ook voor nr twee gaan. Succes ermee!

Koffie, begrijp ik goed dat je zoon hier niet aan het werk is of naar school gaat?
    Het klinkt wel heel onzeker over wat hij van plan is he! (goh, wat heb ik mijn moeder destijds allemaal aangedaan...????)
    Sorry mams en sorry voor jou! Maar je hebt gelukkig wel contact met hem.
    Moeilijk hoor zo loslaten, ik hoop dat Yara later met haar buurjongen gaat trouwen, waar ze al vanaf 14 verkering mee krijgt.
    Dus geen zorgen om liefdesverdriet, niet te veel gaan stappen met onbekenden, geen zorgen of ze met de verkeerde omgaat, of ze met de verkeerde verkeert.
    Ik ben nog lang niet toe aan grote kinderzorgen. (Maar als ze op papa en mama lijkt dan zien we haar zo rond de twintig weinig. Ik zat in het buitenland voor 5 jaar en papa zeilde al een paar keer de oceaan over)8)

Bebek,
    Jij schreef over afgelopen klusschema en dat was volgens mij helemaal perfect. En ik heb me er in verdiept hoor!

Nicolio, wat ben jij al ver zeg!! Wow, nu nog even lekker mooi af worden en dan kan Eline's broertje of zusje geboren worden.

LaDouce, dus jij hebt mijn plasjes, ik ben blij dat ze gebruikt gaan worden. Hopelijk krijg je een mooi beebje ermee! Je getal klinkt wel erg hoog, wel lekker voor je zelf houden want je hebt het verdient.

Limmeke,
    Oei meid, klinkt zorgelijk. Ik ben het met de rest eens, zoek hulptroepen. En bespreek het anders eens met je huisarts of VK.
    En inderdaad, het IS allemaal erg VEEL voor je. Leuk, maar zo veel tegelijk is erg vermoeiend en vreet energie.

Jeeeee Lotus, gatver. Alsof je middenin een computerspel zit. Ik hou niet zo van oorlogje willen spelen.
    Liever sneeuwballengevecht of kussens ofzo. Maar er is vast wel vraag naar.

Natas,
    Klinkt alsof Danique een topdag had. Ik hoop dat je haar geen witte rokje had aangedaan.

Hier baal ik er een beetje van hoe beladen het zwanger worden weer voor me aan het worden is. Nu ik ervan geproefd heb...
    Maar het zwanger worden en al die spanning als je zwanger bent, pffff daar wordt ik niet vrolijker van. Ik probeer me dan ook maar een beetje afzijdig te houden. Als ik hier meelees, dan grijpt het me wel eens.
    Ik kan beter genieten van het mooie weer en het moois wat ik om me heen heb.

De foto's van het eerste feestje uitzoeken en voorbereiden voor het terras wat we dit weekend gaan leggen. Leuke dingen genoeg!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    #545 lotuss, 25 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
    Haha! Daar ben je waarschijnlijk ook een vrouw voor Anna..;)
    Onder het manvolk vindt je beduidend meer animo! :D
    Vrouwen spelen wel mee hoor, maar vaak omdat het de sport van hun vriend of man is...
    In Nederland is het nog niet zo bekend, in belgie en andere landen wel, daar heb je ook mega grote evenementen. Zeker in Amerika.
    Maar het is wel heel leuk om die mannen te zien veranderen zodra ze spelen....zijn er maar weinig die het niet gaaf vinden als ze het doen! ;)
    Ik speel zelf ook niet hoor.Maak alleen reclame want het bedrijf is van m'n man..;)
    En aangezien jullie ook mannen hebben..:D

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Annna: Ja, ik zal wel 1 van de jonkies zijn hier. Maar dat maakt mij in ieder geval niks uit. Dan ben ik hier maar de Benjamin van ons allemaal. ;) Ik hoop hier gewoon lekker gezellig mee te kunnen kletsen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik altijd gezellig kunnen kletsen met de meimama's 2009 en dat deed mij toen erg goed. Ik heb namelijk ook al heel wat mee gemaakt in mijn leven.

Lotuss: Mannen blijven toch altijd grote kinderen. Kijk maar naar die van mij, mag nog graag met trekkertjes en treinen bezig zijn, spaart ze namelijk en wil als wij straks definitief weten waar wij komen te wonen een grote modelspoorbaan maken. ;) Trouwens leuk dat jij een dochtertje hebt die 2 maandjes jonger is dan Juarno. Hoe gaat het met haar ontwikkeling? Juarno kan sinds vorige week zelf gaan zitten en ook is hij druk bezig met staan als hij zich vast kan houden. Dat doet hij vanaf dat hij 9 maand was. Gisteren is zijn 1e tandje doorgebroken, dus nu ook druk aan de poets.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja haha JoMi! Daar moet ik altijd wel om lachen hoor, zelfs van mannen waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten..zodra ze zo'n wapen vast hebben..:D
    Zal ook met de techniek te maken hebben ofzo..ze lijken net echt namelijk maar je kan er niemand echt mee verwonden. Ja..of je moet van heel dichtbij schieten of geen bril dragen ofzo. Het zijn namelijk heel kleine (biologisch afbreekbare) plastic balletjes. Dus dat doet hoogstens auw! Dat maakt het dus weer spannend schijnbaar..;)

Sophie kreeg met 4 maanden haar 1e tandje en heeft er nu 7..:$
    Daar was ze heel snel mee dus...en ze bijt..;)
    Verder gaat ze nu op handen en knieen zitten, heen en weer wiebelen als oefening voor het kruipen.;)
    Los zitten kan ze een beetje, maar nog wel wankel hoor en ze komt nog niet zelf tot zit, vanuit lighouding zeg maar. Komt wel als ze eenmaal gaat kruipen. Staan heeft ze nog geen interesse in. Ze gaat heel hard lachen als ik haar op schoot aan haar armpjes trek om haar tot staan te stimuleren. Soms strekt ze haar benen wel even maar ze laat zich snel weer vallen met die dikke kont..:D

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O, en sinds deze week hoor ik steeds 'mama' ...blijft schattig..:D
    Papa zei ze al iets langer, maar minder vaak. Ach ja..bij die kleintjes is mama nog helemaal alles he..;)
    M'n oudste dochter is inmiddels ook helemaal verknocht aan papa... zo lief..:D

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Anna nee hij zit sinds kort zonder werk, contract bij de hoogovens (Corus) werd niet verlengd. Er moesten er 800 ! uit.

Staat nu wel ingeschreven op een leer/werk traject hier maar zo vergooit hij natuurlijk zijn kansen en ik kan er niets aan doen. Hij is volwassen he.

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja Jomi, ik ben 45 sinds 4,5 maand weer moeder van een schattig jongentje.
    Verder heb ik nog 4 kinderen van bijna 26, 23, 16 en 15 waarvan de oudste ook een jongen is en de andere meiden.
    Ben hier ook blijven hangen, hartstikke gezellig hier nl en ik moet natuurlijk bljven duimen voor de rest ;)

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo en nu ga ik koken samen met dochterlief :D

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ow koffie, je zoon is al 26. Dan moet je vooral ook blij zijn dat je hem zo lang in je buurt had joh! Maar, het zou natuurlijk vreselijk voor je zijn als je hem echt moet missen als hij aan de Zweedse blijft hangen.

Jomi,
    Dat je voor die paar maanden een Mirena er in had gedaan joh! Nou lijkt het mij helemaal niets, dus ik ben bevooroordeeld. Nou ja, er maar uit weer dan he! Bijzondere baan tegenwoordig als akkerbouwer.

13. BB10

BB10 Niet meer actief

:$:$:$:$:$:$ Halloooo waar denk jij aan???????:D (vind je lief hoor Desmo maar niet zooooo lief;))(Lies ga je mond spoelen met zeepsop:p)

Nee en ik zal het je nog sterker vertellen, mijn lief zit in het buitenland dus Bibi heeft helemaal niet geklust:( en hij komt morgen pas weer thuis dus vanavond ook al niet;).
    Ach verwacht ei pas in het weekend dusss we hebben nog even.

Jomi welkom, hier een 35 jarige die nu een jaar bezig is voor een 1e wonder. Ik zou zeggen klets gezellig mee!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stelletje ransuilen :) bibi en desmo... :p

zo
    lucht is geklaard en limmeke heeft vanmiddag tijd voor zichzelf gehad.
    zoonlief wilde op dochterlief passen.. dus mama is naar de kapper geweest, grijze haren zijn weer weg en daarna ben ik lekker stad in geweest, terrasje gepikt.. een wafel met warme kersen gehad waar ik de rest van de middag ruzie mee heb gehad :)

@jomi: hier mama van 2 zoons van 15 en 12 en een dochter van 10 maanden bijna en nu opnieuw zwanger.
    leuk zeg.. trouwen.. wij zijn hier dol op feestjes.

mijn kapster is 42 en nu gestopt met vervullen van wens voor 2e.
    heel grappig.. want toen ik zwanger werd van dochterlief was dat voor haar reden om nog poging te wagen
    maar na half jaar wilde haar vriend ineens niet meer..

15. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Limmeke klinkt goed zeg jullie nieuwe huis. De woningbouw van jullie huidige huis klinkt wat minder goed ….. kan me voorstellen dat je daar ontzettend boos over wordt. Je laat het er vast niet bij zitten.
    En Limmeke ik sluit me ook aan bij wat Suus heeft gezegd ….. ff rust en tijd voor jezelf pakken, wat je vandaag al een beetje hebt gedaan. Gelukkig voel je je wat beter nu (ondanks de kersenwafel :D).

Bebek dat van de abortus is idd onbegrijpelijk. Waarom worden zulk soort meiden nou wel zwanger en wij niet. Sorry als ik nu iemand voor het hoofd stoot, maar dit is dan voor mij ook weer een bevestiging dat God (in de zin van hoe het in de bijbel staat) niet bestaat. Misschien dat iemand dit kort door de bocht vindt, maar zo zie ik het.
    Wat betreft abortus …. ik vind het belachelijk dat in dit geval abortus wordt gedaan. Er zijn gevallen waarin ik wel vind dat het moet kunnen …. hoe erg abortus eigenlijk ook is.

Suus banner loopt mooi op! :p
    En Suus kan binnenkort heerlijk genieten van het zonnetje (welke zonnetje) in de nieuwe tuin.

Ladouce heeft heerlijk een Thais verrassings-etentje gehad en komt om in de HCG.

Koffie fijn dat Melissa weer thuis is. Minder fijn dat ze nog steeds zo'n pijn heeft. Hoop toch echt dat dat niet blijvend is zeg.

Liesben kan gelukkig weer warm douchen.

Desmo dat is een leuke opsteker als je werkgeefster dat zegt. Maar ik begrijp dus dat jij stopt met werken als er een beebje is. Nou hopelijk stop je dan snel ;).

JoMi welkom. Ik behoor bij de oudere onder ons …. nl. 43. Al vijf jaar een kinderwens, vijf keer zwanger geweest, maar helaas alle vijf de keren is het misgegaan.

Lotuss ik zit niet op Hyves dus kan je foto's niet bewonderen, maar ik begrijp dat ze erg mooi zijn.

Natas jouw banner loopt ook mooi op!

Hier is de hoop voor deze ronde weer voorbij. Heb vandaag al weer een heel klein beetje een kleur gespot die mij niet aanstaat. Mijn NOD is pas 28/03 en nu is de vooraankondiging er alweer ... erg vroeg. Kutzooi (sorry)! :x

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben er vanavond niet. Ga met schoonpapa boekhouding van manlief afsluiten zodat we de belastingaangifte kunnen gaan doen. Leuk (NOT).

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes, ik ben er weer! :D

Desmo, wat gaaf om te horen van je werkgeefster zeg! En fijn dat je het zo naar je zin hebt!

Ladouce, kan me voorstellen dat het prikken erg zwaar is! Maar je hoeft niet zo lang te prikken toch? En je moet maar zo denken; hierna hoeft het nooit meer, want groeit er een prachtbeebje!!

Limmeke, ik kan me je angst goed indenken hoor meis! Maar als ik het zo lees drink je wel echt heel erg weinig en da's ook helemaal niet goed!! Misschien even de ha bellen? Of meer drinken en als het dan minder wordt, weet je waar het van komt! Ik kan wel zeggen dat je meer moet poepen, maar dat lukt niet op commando he :D
    Sterkte meis!

Liesben, is de ketelmeneer nu eindelijk geweest? Ik hoop het voor je! En werkse vanaaf! ;)

Welkom Jomi.

Koffie, fijn dat je in ieder geval een teken van leven hebt ontvangen uit Zweden! En zoonlief heeft het er erg naar zijn zin begrijp ik! Enne, ik denk dat hij zijn mama net zo hard mist als zij hem hoor! ;)

Nicole draagt inmiddels een volgroeide neanderthaler met zich mee :D

Anna, dank je voor je bevestiging over het klusschema! ;) En dat beladen gevoel herken ik heel erg hoor, al ben ik dan nog niet (echt) zwanger geweest...maar we herpakken ons weer en gaan vol goede moed verder!

Jomi, Lotuss haar kleintje is al aan een kunstgebit toe inmiddels, zoveel tanden heeft kleine soppie al :D
    Enne, leuk dat je even wat over jezelf verteld hebt, jullie hebben een druk leven! Ik ben 36 en woon samen met mijn (turkse) vriend en wij zijn druk aan de klus voor ons eerste kindje ;)

Limmeke, ik lees dat je een lekker verwendagje hebt gehad, goed zo meis! Dat heb je af en toe even nodig hoor; Limmeketijd! En gooi nu je hcg maar in het bad :D

BB, je Lief is precies op tijd terug voor de klus der klussen, gaat helemaal goed komen ;)

IS, hier ook iemand die totaal niet in God gelooft en daarvoor meerdere redenen heeft, waarvan dat abortusverhaal er eentje is!
    Ow, ik lees nu pas dat je duivels verwacht, he gatverdamme :x Wat een klotezooi weer meid! Dikke knuf!

Hier alles goed...heb morgen onverwacht een dagje vrij! Heb ook al met puppie gelopen en als dank heeft ie daarna het hele huis ondergekotst :$ En als Bebek ergens van over haar nek gaat is het wel kots :x Maar goed, het arme beest kan er ook niks aan doen en aangezien Lief er niet is en het begon te meuren, moest ik het toch maar zelf opruimen. Maaltijd overgeslagen dus :D
    Verder geen nieuws geloof ik ;)

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Herstel: heb vanmiddag de uitslag van het kweekje gehad en alles was goed!

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Bebek fijn dat de uitslag van het kweekje goed is ..... weer een geruststelling erbij (maar je hebt je daar niet echt druk om gemaakt geloof ik).

Om kots moet je dus niet lachen zoals om poep .... alhoewel het gaat natuurlijk om het woord POEP en niet om de lucht :D

Jij ook al onverwacht een dagje vrij .... Liesben ook al.

Het is nu dus lekker weekend voor jou .... voor mij ook .... ik werk niet op vrijdag!!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    IS, ik vind poep gewoon reuze grappig, kan er niks aan doen :D :D
    Maar kots :$ Nee, daar kan ik niet om lachen, daarvan springen de tranen in mijn ogen :D

Jij ook een lekker lang weekend, we zijn goed bezig!

Enne, ik maakte me inderdaad niet zo druk om dat kweekje....heb het idee dat als er iets mis zou zijn, ik er wel wat van gemerkt zou hebben ;)

Deel Deze Pagina