35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja is ook zo.

Jij zit nu weer op de wachtbank hè Bebek? Ennuh ik zeg ook dat jullie klusschema goed was hoor :p. Sterkte met wachten ..... ik duim weer voor je.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Yep, weer die vreselijke wachtbank...waar ik toch iedere keer de energie vandaan haal ;)
    Maar jullie bevestigingen en de goede uitslag van de gyn maken het wat dragelijker! :)

Ik heb ook een nieuwe tactiek: ik voel niks en ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Kijken of dat werkt :D

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Sorry wil jouw nieuwe tactiek niet gelijk met de grond gelijk maken, maar die had ik ook deze maand ..... :(

Ik ben een beetje tactieken-moe aan het worden.

Ik weet voor 99,9% zeker dat wij geen pappa en mamma gaan worden en ik denk dat we zo zachtjes aan toch een beetje afstand moeten gaan nemen ..... ik begin daar nu toch voor mijn gevoel in ieder geval mee. Mijn vriend denk ik niet. Tuurlijk vind ik het ook erg voor mezelf dat het nog steeds niet is gelukt, we willen het beiden even graag, maar ik vind het zo ontzettend erg voor mijn vriend, dat doet me echt veel pijn.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    IS, ik weet dat er geen enkele tactiek is die werkt, maar ik moet iets om mezelf op de been te houden :(
    Ik kan helaas niet zeggen dat jullie wel papa en mama gaan worden, als ik er iets over te zeggen had zou het zeker gaan gebeuren!! Ik kan dan ook niets zeggen om je verdriet weg te nemen...Ik snap je gevoel heel erg goed en ik kan wel roepen dat je de moed niet op moet geven, maar dat zijn allemaal van die dooddoeners en daar zit je ook niet op te wachten denk ik. Dus ik kan je alleen een dikke knuffel geven, dus bij deze!!

Enne, hou vast aan je eigen onderschrift meis!

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Snap ik natuurlijk Bebek, zo moet je het ook doen.

Ik weet het .... mijn eigen onderschrift .... probeer ik ook hoor. En die hoop die zit er ook nog wel ergens (goed zoeken :D), anders kan ik beter nu direct stoppen.

Ik WIL, nee ik EIS gewoon dat alle meiden op dit Topic (en Topic 2010 :p) in 2010 zwanger zijn. Zo!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik doe mee!!

Enne, hoop is iets wat zo diep in ons zit, dat het ons op de één of andere manier toch altijd de kracht geeft om door te gaan...ook al denken we dat we het kwijt zijn, het blijft als een waakvlammetje in ons branden!

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja mooie vergelijking .... als een waakvlammetje.

Bebek ik ga afsluiten .... ga ff wat kranten doorspitten en een beetje bankhangen.

Fijne avond.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jij ook meis, laat je niet kisten door de duivels!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha Lotuss, en die arme hond maar braaf wachten tot ie een brokkie krijgt! :D

Zit net een topic te lezen, niet te geloven gewoon! Vrouw ging uiteindelijk naar de dokter omdat ze zo verschrikkelijk stond daaro (;)), blijkt ze al twee maanden een tampon in te hebben :$ :$
    Getverdemme! Hoe kun je dat nou vergeten?? Dat begrijp ik echt niet hoor! :(

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dames, het gaat nu echt opvallen hoor: de hele dag lullen jullie 5 pagina's vol en ik kom tevoorschijn en weg is iedereen :x :(

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zoooo, jullie hebben lekker gekletst weer zeg!

Koffie, vervelend dat je nog geen uitzicht hebt over wanneer zoonlief weer richting het Nederlandse wil komen.
    Maar nog vervelender van Melissa. Hoop dat ze iets voor haar kunnen betekenen. Wel fijn dat ze weer thuis is. Liever thuis ziek dan in het ziekenhuis.

Limmeke, dikke knuf voor jou en heerlijk even een middagje voor jezelf gehad. Moet je vaker doen meid, schakel maar lekker wat hulptroepen in.
    Jouw huidige huisje klinkt als ons poppenhuisje. Alleen is onze woonkamer nog een stukkie kleiner met 5.3x3.8 m. En een badkamer daar kunnen we al helemaal niet over spreken. We hebben alleen een douche met wastafel op 1m2.

JFT, prachtig gedicht over je vader. Nogmaals een dikke knuf voor je. Het is niet makkelijk om afscheid van je paps te nemen.

Ladouce is weer volop aan het prikken. Meid, m'n duimen draaien volop voor jou en andere andere meiden die op een wondertje wachten. Suus en Natas hebben in ieder geval een mooi HCGbadje voor jullie geregeld.

Suus, vervelend dat je ook zo misselijk bent. Al is het voor het goede doel, lastig is het evengoed. En wat fijn, volgende week een echo.

Sorrie, verder helaas niks onthouden.

Heb m'n banner maar eens veranderd. Gewicht blijft nu stabiel en de hulptroepen zijn druk met me in de weer, dus dat moet voor de toekomst ook helemaal goedkomen.

Na al die jaren overgewicht heb ik nog wel moeite om niet meer 'dik' te denken. Zie een slanke ik in de spiegel, maar ben er nog steeds verwonderd over dat ik dat echt ben. Zal nog wel even duren voor het echt gewend is, maar ik ben er niet minder blij om.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dombo, goed dat je je banner hebt veranderd, dat betekent toch dat je steeds meer gaat 'accepteren' dat je het echt voor elkaar hebt gekregen en dat het je ook lukt om het zo te houden! Diep respect hoor!
    En je nieuwe banner is leuk! ;)

14. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Er wordt heel wat afgekletst door de dagen heen. Zelf heb ik daar helemaal geen tijd voor, kom af en toe even snel langs om wat bij te lezen (als dat al lukt) .....;););) Helaas op het werk kan ik niet kijken en werk ook nog 2 avonden (en ben vanavond dus lekker vrij :p).

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

*zwaaaaaait even naar Bebek*
    maar ben te moe om verder ergens op te reageren...
    zwaai ook naar de rest hoor ;)

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zo, zal eens even wat proberen te reageren. Maar ik ben er nu al achter dat jullie grote kletskousen zijn. hahaha ;)

Lotuss:
    Juarno begint nu ook sinds een week te kruipen. Hij heeft eerst heel veel getijgert en nog wel hoor. Lange afstanden doet hij tijgerend. Ik hoorde trouwens van het CB dat het heel normaal is dat ze eerst gaan staan en dan pas zelf gaan zitten vanuit ligpositie. Juarno ging een maand geleden ook eerst staan in de box vasthoudend aan de spijlen en vorige week voor het eerst zelf zitten. Het is zeker leuk nu er wat woordjes uitkomen. Juarno zegt ook papa en mama en als je 's ochtends en 's middags bij zijn bedje komt na zijn slaapje zegt hij telkens HEEEEJJJJJ. Is zo grappig. Haha en die video met die hond is echt lachen.:D

Koffieleutje:
    5 kinderen, zit aardig leeftijdsverschil tussen. Wat vonden je oudere kinderen ervan om nog een broertje erbij te krijgen? Konden ze er wat aan wennen? Heb je lekker gekookt met je dochter?

Annna:
    Ja, de Mirena heb ik er niet lang in gehad. Maar dat had voor mij een goede reden. Ik heb de laatste jaren altijd een hele zware menstruatie, het is zelfs zo erg dat ik elk uur een nieuwe tampon in moet en dan ben ik soms nog te laat en loopt het als ik niet uitkijk zo bij mijn benen langs. Nu was mij de Mirena aangeraden, omdat bij veel vrouwen de menstruatie sterk verminderd en soms zelfs wegblijft. Dit heeft bij mij alleen niet zo mogen zijn. Ze kunnen er pas bij mij wat aan doen als wij geen kinderen meer willen, heb er afgelopen dinsdag nog met gynaecoloog over gehad. Het is soms zo erg dat ik eigenlijk de 1e 2 dagen het liefs thuis blijf.

BB10:
    Bedankt voor je welkom, dus je bent ook 1 van de jongeren hier.

Limmeke:
    Wat leuk, alweer zwanger. Wanneer is jullie dochter geboren, ook nog in mei of was het juni?

I S:
    Bedankt voor je welkom en jammer dat het nog niet gelukt is. Gooi het er maar even lekker uit dat het zo het nu lijkt weer niet zo mag zijn.

ladouce:
    Succes met de boekhouding en ik hoop voor je dat het snel klaar is.

Bebek:
    Ook jij bedankt voor je welkom. Ik wilde jullie graag wat over mijzelf vertellen zodat jullie een beetje weten wie jullie voor je hebben. Het is zeker een druk leven, ik ben dan ook heel veel alleen met ons zoontje thuis in de aankomende maanden. Vorig jaar heb ik het wel eens zwaar gehad hoor, maar gelukkig kan ik het nu alweer veel beter hebben allemaal. Ik hoop voor jullie dat je ook snel zwanger mag zijn. Lekker hoor, een dagje eerder weekend. Dus een puppy, hoe oud is hij en wat voor ras als ik vragen mag? Fijn dat de uitslag van je kweekje goed was (ik weet alleen niet waarvoor, maar dat geeft niks toch?). En net wat je zegt: Hoe kun je in vredesnaam een tampon 2 maand vergeten dat je die inhebt. BAHHHH. En ik ben er nog hoor, ik ben al een tijdje aan het typen om een reactie op jullie te geven.;)

Dombo:
    Geeft toch niks als je verder niks hebt onthouden. Volgende keer beter toch?

jowjow:
    Geniet maar lekker van je vrije avondje.

Suzanne68:
    Zwaait terug.

Zo, ik denk dat ik voor nu wel even mijn best heb gedaan om op de laatste reacties te reageren.
    Ik wens in ieder geval iedereen nog even een fijne avond toe. Misschien tot later en anders tot morgen.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jomi, mijn puppie is geen puppie maar een joekel van een (konings)rottweiler van 3,5 jaar oud :D Maar ik noem hem altijd mijn puppie :D

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Whahaha ok, maar wel een hele mooie puppie zeg.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D
    Dank je!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga mijn mandje in meiden, tis hier toch maar een saaie boel ;)

Bis morgen allentezaam! :)

Deel Deze Pagina