35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

grin :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kweetut. En ik drink plenty. Dit is gewoon een soort hormonale migraine, heb ik wel vaker aan het eind van mijn menstruatie. Sinds ik de pil niet meer slik (al heel lang dus :( ) is het wel veel minder, maar af en toe steekt het de kop op. Nu dus.

Nu gaat het wel iets beter. Boodschappen zijn binnen. En ik zit nu verse dadels te eten, jammie!
    Straks even als een razende Roeland door het huis.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Verplicht klussen vervelend ja? Dat is wel balen dan:(...Misschien moeten jullie de naam veranderen..klussen klinkt ook wel als een hele opgave..;)
    Noem het...eh..hobbieen ofzo? ;)
    Had er nooit last van want rond m'n eisprong had ik altijd een extra boost..:) Baalde ervan dat m'n gyn had geadviseerd om de dag te hobbieen...2x per dag had ik leuker gevonden..:D
    Maar ok, ik heb zelfs met de pil geen last van een verlaagd libido, heb een mannelijk brein is me vaak gezegd. (dus Bebek...je bent niet de enige halve kerel hoor, dat is een troost he?) ;)
    Of... een gezellig filmpje misschien? Zién eten doét eten zeggen ze he..;) ( Zie je wel...mannelijk brein..!:);))

Dapper hoor Suus..hobbieen zo aan het begin! Vond het ook doodeng hoor..heb ook een paar keer een contactbloeding gehad, het kan geen kwaad maar je schrikt je echt dood! :$
    Daar zakte m'n libido nou wél van!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb ik ook last van Lies...heel vervelend he... heb het dus ook nog met de pil. Bij mij helpt sarixell wel als ik het op tijd inneem.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, gelukkig dat het alweer wat beter gaat! Ik kan ook van die hoofdpijnen hebben als ik ergens in mijn cyclus zit *weet niet precies waar*
    Ben trouwens jaloers dat jij je boodschappen al in huis hebt! Ik moet nog en moet het huishouden nog doen, maar ben niet vooruit te branden!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar ik heb over 2 uur mijn schoonmoeder op de stoep staan ;)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Met de pil had ik er nog veel meer last van!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja..ik ook zo te merken! Slik hem nog niet zo heel erg lang en deze maand viel het weer erg mee maar de keren daarvoor zat ik echt aan de pijnstillers...maar goed..de pms is wel vééél minder (in de zin van humeur ed dan)

9. Suzanne68

We hadden zoiets van:we zullen toch een keer weer moeten :D
    Ik heb eens een keer een testje op het net gedaan....daar kwam uit,dat mijn brein voor 90% mannelijk was ;) en dat klopt ook wel hoor.Ik ben ook de echt de man in deze relatie :D zeuren om sex enzo.En voor de rest denk ik ook veel als een man.Misschien omdat ik met 2 broers ben opgegroeit?Ik klom bomen en was hele dagen aan het voetballen als kind.

10. Suzanne68

@Liesben....mijn migraine is ook cyclusgebonden.Heb er Maxalt voor gekregen,dat helpt heel goed.Misschien een tip?

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, waar haal je dat testje vandaan? Ik wil ook wel eens even kijken of ik echt zoveel op die horken lijk :D

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha! Ik had alleen zussen maar speelde altijd met jongens. Vechten ook enzo..:) M'n moeder kreeg boze moeders aan de deur "die dochter van jou is nog erger dan een knul!" (ik was ook heel sterk)
    Ok m'n vriendjes hebben het allemaal gezegd..en m'n beste vriendin waar ik in m'n vrijgezellentijd heel veel mee optrok. Die zei het altijd. Sliep ik bij haar en deed ik bijv. het licht al uit voor ze lag..van die lompe dingen waar mannen van beticht worden weet je wel. Zo zijn er meer van die dingen en ik heb er niet eens erg in, pas als ik er op attent wordt gemaakt denk ik..oeps....en dan let ik er wel op natuurlijk. :)
    'M'n stoere meid'' noemt m'n man me altijd. (en m'n ex 'hij die niet genoemd mag worden' :D zei dat ik die klappen gewoon verdiende want ik was geen vrouw, ik was een stoer ventje) Dat klinkt een stuk minder lief he.. :x
    Maar het is wel heel dubbel bij mij want ik ben óók gek op mode en optutten. Aan de buitenkant juist heel vrouwelijk.
    Al kan ik me ook heel stoer kleden hoor, ligt aan m'n bui.
    Zie het ook al in m'n dochtertje...ze ziet er uit als een engeltje maar ze kan heel wild zijn, gek op ravotten en wilde spelletjes. Ze rent ook heel stoer met die kleine pootjes. Lekker ding...:p

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    We moeten toch eens snel daten 'als mannen onder elkaar' haha!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben geen man, maar ook geen echte vrouw. Ik ben een soort combinatie.
    Hmmm, dat klinkt niet best ;)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O en bebek, hahaha! Toen ik nog uitging dronk ik óók de mannen onder de tafel, haha! Maar of dat nou iets is om trots op te zijn..;)
    Komt vast doordat m'n vader en opa alco's waren..zit in de genen, veel kunnen verdragen..:D
    Maar ik ben helemaal niet verslavingsgevoelig gelukkig. Stoppen met roken en dat soort dingen kan ik heel makkelijk. Ik drink nu ook zelden of nooit. Thuis drinken heb ik nooit boeiend gevonden.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wij zijn ook niet écht mannen hoor Lies..;)

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Een soort spionnen hier op het forum..:D

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, ik heb al een heel florissant beeld van mezelf hier neergezet, dus moet me beetje gedeisd houden denk ik ;) Laten we het er maar op houden dat ik nooit met poppen speelde maar in de bomen hing, de buurt onveilig maakte en alles uitvrat wat god verboden heeft....Oja, en ik won in de klas altijd met armpje drukken (ook van de mannen ;)) en toen ze dat eenmaal door hadden werd ik niet meer gepest!

19. Suzanne68

Blogthings - What Gender Is Your Brain?

Ik heb gelogen....bij terugzoeken op mijn blog had ik een mannelijk brein voor 73% :D

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En ja, ik zoop iedereen onder tafel, ben sterker dan menig man en kan boeren als een bouwvakker :D :D

Deel Deze Pagina