Weet je..het gééft toch ook niet dat je soms echt alleen klust om een baby te verwekken? Het hoéft toch ook niet nog eens spannend, heftig lekker en opwindend te zijn op dat moment? Het kan gewoon wel eens niet uitkomen of je bent doodmoe. Wat is er dan mis met een vluggertje voor het zaad? Gewoon even liggen en hup.. Ik denk dat als je je daar gewoon bij neer legt voor jezelf, dat het ook niet perse echt heftig opwindend hoeft te zijn...dat scheelt al de helft denk ik! Die momenten dat je wél zin hebt en het helemaal lekker is zijn dan maar voor een andere keer toch? Het is nu eenmaal zo dat er wel zaadjes voor nodig zijn..dus..Die romantiek is er nu eenmaal niet op commando hoor...geeft niets!!!
Desmo, weet uit ervaring dat babietjes gemaakt kunnen worden ook als de vonken er niet van af sloegen Een witte ovutest hoeft nog niet te betekeken dat je ei over 2 of 3 dagen niet springt. Die LH piek kan ook heel plotseling opzetten. Marnat, knuf! Suus, bij Danique heb ik in het begin 2x oud bloedverlies gehad (bruin). In de meeste gevallen betekent dat idd niets.
He dat had ik nou echt even nodig. Lekker nuchter en realistisch, dank je wel Lotuss, voel me gelijk een stuk relaxed
Ik heb hem toevallig gisteren van mijn collega gekregen! Dank je wel dat je aan me denkt, lief van je! Heb je hem gezien, is ie goed? Ik heb ook Terug naar de Kust gehad, is dat wat?
Ga ff koffie klaarzetten voor Desmo, krij net sms dat ze onderweg is! Krijgt ze eindelijk haar schoentjes! Tot later meiden!
Geen idee of ie goed is, heb hem nog niet gezien. Terug naar de kust vond ik erg goed. Desmo en Bebek veel plezier, ik ga bankhangen met fimpje
Gewoon niet te moeilijk denken! (mannelijk brein he..) Niets mis met een vluggertje hoor! Hupsakee! Niets romantiek en voorspel! Op met dat zaad!
Hé dames, Hier even een kort berichtje van mij. Ik voel mij nu niet zo heel erg lekker, ik heb namelijk sinds gisteravond kiespijn (verstandskies) en vanochtend bij tandarts geweest. We hebben besloten dat hij eruit gaat, dit omdat ik er al vaker problemen mee heb gehad. Dus aanstaande maandag om 16.00 naar de kaakchirurg, moet nog even proberen het weekend door te komen. Mocht het echt niet meer gaan dan kan ik contact opnemen en proberen dat ze mij eerder helpen. Dus zal denk ik zwaar weekendje worden. Ben hier net nieuw en heb ik dit weer, maar ben zo snel als het kan weer terug. Morgenmiddag en avond hebben wij een familiedag met etentje, dus als het lukt ga ik mee. Als het te erg is blijf ik thuis, het is gelukkig hier in de buurt. Ik lees wel even mee en als het lukt kom ik zondag nog wel even proberen te reageren en anders waarschijnlijk dinsdag weer. Ik wens in ieder geval iedereen alvast een heel fijn weekend toe. Groetjes van hier.
Hee nog niemand hier??? Ach het is dan ook nog erg vroeg Mijn lief is naar zijn werk en ik heb eigenlijk niet zo'n slaap meer, lig nog wel met lappie in bed. Dus goeiemorgen meiden!
Allereerst welkom JoMi , we kunnen elkaar de hand schudden hoor. Sinds woensdag heb ik ook kiespijn, ben nog niet naar de tandarts geweest want die was deze week gesloten vanwege vakantie. Klachten zijn nog gelukkig te houden en hoop het weekend ook goed door te komen en dan maandag gelijk te bellen. Had een half jaar geleden kiespijn aan de andere kant, die kies is helaas niet meer kan ik je vertellen maar de kiespijn daar is wel weg. Nu aan de andere kant dus... hoop dat het blijft zoals het nu is.... dan hou ik het wel uit dit weekend. Succes jij hoor, is niets zo erg als kiespijn, en ook ik ben als de dood voor tandartsen en ga altijd met lood in mijn schoenen......
@Jomi en Jowjow.....sterkte met de kiespijn.Ik hoop dat jullie het weekend een beetje doorkomen. @Liesben....goedemorgen
succes voor iedereen met kiespijn.. als de pijn te erg word adviseer ik even flesje tea tree olie te halen en dat rond de kies te smeren.. werkte hier altijd erg goed goedemorgen verder allemaal hier een beetje uitgeruste Limmeke.. heb vannacht lekker op de bank geslapen, babyfoon uit want manlief lag toch bij haar op de kamer... was wel fijn.. vannacht weer (al denk ik dat manlief dan wel heeeel erg gaat protesteren, was nl al 2e nacht dat we zonder elkaar sliepen hehehe) Maar heb gisteren alleen maar gespuugd, hele dag door, zelfs van slokje water ging ik over nek.. hoop dat het vandaag weer wat beter gaat.
@Limmeke....wat lief van je man,dat hij je zo ontlast even.Fijn,dat je lekker hebt geslapen.Wat minder weer met de misselijkheid.Wat zal jij blij zijn als dat strakjes weg is.
Lieve Limmeke, droog je niet uit? Ik heb zo met je te doen. zwanger zijn is niet altijd rozengeur en maneschijn he? Dikke Digitale Knuffel!
Jomi sterkte dit weekend. Jowjow ook jij sterkte met de pijn in je kies. Limmeke heerlijk dat je even een nacht goed hebt kunnen slapen, even wat energie bijtanken. Echt lief van je man maar hoort ook zo natuurlijk. Hier vreemde dag zoonlief is jarig maar zit in Zweden, heb hem om 2 over 12 vannacht al een smsje gestuurd en bel hem straks even. Wil zijn kosten niet te hoog op laten lopen dus bellen beperk ik.