Marnat: GEFELICITEERD!!!Hoop dat je een leuke verjaardag hebt! Koffie, gefeliciteerd met je zoon! Limmeke, wat heb jij het zwaar meid, ongelooflijk! Ik duim me suf dat je er over 5 dagen, met de 12 weken grens, vanaf bent, want dit is ook niks! Wel fijn dat je eindelijk een nachtje door hebt kunnen slapen! JoMi en JowJow, sterkte met de kiespijn! @All: GOODMEURNING! Hier geen nieuws, voel echt niks, zelfs niet als ik heel hard mijn best doe om iets te verzinnen Was gisteren erg gezellie met Desmo en ze is helemaal blij met haar schoentjes!
Bonjour meisjes! Jowjow en Jomi sterkte met de kiespijn dit weekend. Er zijn leukere dingen te verzinnen. Limmeke eindelijk een beetje fatsoenlijk geslapen, heerlijk. Ik zou voor vannacht ook de bank reserveren hoor, je bent er volgens mij hard aan toe Marnat gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een gezellige dag van. Koffie jij gefeliciteerd met je oudste zoon. Heb ik nou goed begrepen dat hij vandaag 27 is geworden? Lies was het gezellig met je schoonmoeder? Ikke heb nieuwe schoenen, wisten jullie nog niet he? Was hartstikke gezellig gisteravond en ik ben helemaal blij met mijn nieuwe stappers. Oh en puppie is echt een kalf! Maar zo verschrikkelijk lief, ik ben helemaal verliefd op dat beest
Jomi en Jowjow, heel veel sterkte met de kiespijn. Dat kan zo'n zeer doen! Koffie, gefeliciteerd met je zoon! Marnat, van harte meid!!! Limmeke, de kans dat je misselijkheid met 12 weken over is is niet zo groot denk ik, anders had het al een klein beetje moeten afnemen. Ben je niet (naast uitgeput) uitgedroogd? Trek aan de bel bij de HA hoor, desnoods moet je even opgenomen worden en aan het vochtinfuus.
@Natas....dat hoeft niet hoor...bij mijn jongste was ik ook echt spuugmisselijk en van de een op de andere dag was het weg.Ik werd ' s ochtends wakker en dacht:hey,ik mis wat
Hahaha, ik heb een kalfpuppie én een nieuwe oppas! Maar was zeker beregezellig, voor herhaling vatbaar! Beetje jammer dat het begon te plensen toen ik met puppie buiten liep, maar dat mag de pret niet drukken
Tjeses meiden ik zit net een topic te lezen waarin een 22-jarige moeder doodleuk vertelt dat ze 46 kilo moet afvallen Ze weegt 125 kilo of zoiets ... 22 jaar!!!!! Ik vind dat wij ineens allemaal hele slanke dennen zijn Oh behalve Nicole dan maar die torst dan ook een neanderthaler mee
Misselijk ...ben echt moed aan het verzamelen om mijn bed uit te komen om de hond uit te laten (die is vannochtend al geweest hoor)......wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in Limmeke's schoenen sta en gewoon als ik zou willen heel de dag niets kan doen.Maar de misselijkheid word met de dag erger.Als ik nu donderdag een goede echo heb zal het wel dragelijker worden.Nu zit er toch in mijn achterhoofd,dat het best allang mis kan zijn .Alhoewel ik er geen slecht gevoel over heb.Maar met die MA was ik nog zieker dan nu.....als ik strakjes zeker weet,dat er gewoon een kindje aan het groeien is,zal ik me ook minder rot voelen over die misselijkheid.En ik tel de weken echt af.......nog 5,5 week ,dan wordt de misselijkheid weer minder.Ik kan het!
Zo, is iedereen er? Mooi, dan kan ik uitloggen (Dan hoeven jullie het niet te doen, lol) Ik moet even naar het dorp hier, en dan mezelf mooi maken. Want vanavond gaan we met mijn moeder, broer en schoonzus uit eten. Hier om precies te zijn: Restaurant " de Florijn " te Nieuwerbrug Is zelfs aanbevolen door de Michelin-gids. Dus we gaan op chic! En aangezien ik toch niet zwanger ben, mag ik ook los
Ja natuurlijk heb jij donderdag een goede echo, dat voel ik gewoon! En dan ben je blij met je misselijkheid want als je niks zou voelen zou het nog veel enger zijn allemaal Je bent over de helft dus het aftellen naar de niet-miselijke dagen kan beginnen! ... en toch zou ik best met je willen ruilen hoor, inclusief miselijkheid
He Liesben dat ziet erg goed uit zeg! Laat je even weten of het goed was, dan ga ik hem op mijn lijstje van "bezoekje-waard-restaurants" zetten. Wij zouden ook uit eten vanavond maar het is door de vrienden waar we mee zouden gaan afgeblazen. Baal ervan want had echt zin om lekker uit eten te gaan. Nou moet ik zelf koken en nog boodschappen doen. Bleh helemaal geen zin in.
Ik zou ook met mij willen ruilen hoor Maar ben toch blij als ik strakjes weer misselijk-af ben. Iedereen heeft er een goed gevoel over.
Grappig is dat, ik heb bij Suus ook heel sterk het gevoel dat het gewoon goed gaat komen deze keer! En ook ik zou heel graag willen ruilen, maakt me niet uit hoe misselijk ik ben
jullie zijn lief allemaal marnat: gefeliciteerd! over mijn misselijkheid: dit is mijn 4e zwangerschap, en bij de 1e 3 ben ik tot het eind toe zo misselijk gebleven incl overgeven. ik weet dat ik niet mag uitdrogen en ik hou het nauwlettend in de gaten.. ook de VK houdt mij meer in de gaten. Ik heb in elk geval geen hoop dat ik over 5 daagjes niet meer misselijk ben zoals bebek zo lief zegt Het is alleen elke zwangerschap anders: zo ontdekte ik dat ik bij zwangerschap 1 de koolhydraten zoveel mogelijk moest vermijden.. bij nr 2 werkte nix.. en bij nr 3 kon ik misselijkheid iets temperen met het drinken van cola... helaas werkt cola nu niet en ga ik al spugen bij de lucht en aanblik ervan.. het is dus gewoon zoeken van welke middelen ik minder ziek word, maar dat kost gewoon even tijd. KL: jij ook gefeliciteerd met je zoons verjaardag
En als we het dan toch over gevoel hebben ... Suus ik denk dat er een klein meisje in je buik groeit Wil je straks weten wat het is en ga je dat dan ook met ons delen? Zo niet, dan kom ik je net zo lang kietelen tot je het vertelt
Goedemorgen allemaal! Marnat gefeliciteerd met je verjaardag. Koffie, jij gefeliciteerd met zoonlief. JoMi, welkom hier en sterkte met de kiespijn. Jowjow, jij ook sterkte met de kiespijn. Limmeke en Suus, ook sterkte maar dan met de misselijkheid. Goh, we zijn hier wel echt een stelletje ouwe gebouwen met alle gebreken van dien Desmo, gefeliciteerd met je nieuwe schoenen en je verliefdheid. Bebek, voelt dit keer niets dus zal wel goed zijn. Is trouwens ook wel een keer lekker om niets te voelen. Maar echt rust geeft het ook niet. Nicole's Neanderthaler groeit maar door maar blijft gelukkig nog onder de 5 kg. Dombo heeft een prachtige nieuwe banner met alle goede redenen. Enneh Suus gaat donderdag een pracht echo krijgen! Kan niet anders. Verder weet ik het niet meer. Jullie hebben enorm veel geschreven sinds donderdagavond en ik heb het hartstikke druk gehad. Boekhouding van manlief proberen te ordenen over 2009, bijna af, als het goed is kan ik maandag de aangifte gaan doen. Gisteren druk gehad op het werk en sinds gisteravond voel ik me niet geheel jofel. Of het aan de hormonen ligt of aan iets anders, geen idee maar ben licht misselijk en duizelig. Dus maar even rustig aan doen. Manlief verwacht ik zo thuis, die had nog een klusje vanmorgen en dan wil ik toch even de stad in. Kijk wel even of het lukt.