Ladouce, het is niet zo gek als je last krijgt van de hormonen, maar ik hoop wel dat het snel wegtrekt! Nog 6 daagjes te gaan meis, spannend! Limmeke, negen maanden lang zo ziek steeds? Ik had er al zo'n respect voor, voor de manier waarop je ermee omgaat, en da's nu alleen maar gegroeid!! Maar dan ga ik toch nog harder duimen dat je dan een middeltje vindt waardoor het dragelijk wordt!! Ow enne, ik denk ook dat er in Suus een meisjesbeeb groeit en in Limmeke ook, maar in Natas groeit een jongetjesbeeb
Grappig.....we hebben het zelf de hele tijd over een hij.Natuurlijk vertel ik dat gelijk...ik ben sowieso niet zo goed in dingen stil houden. Vind het toch geruststellend,dat iedereen er zo'n goed gevoel over heeft.Besef me net,dat donderdag al over 5 dagen is
@Limmeke....vind het zo rot voor je,dat je elke keer 9 maanden zo ziek bent geweest.Dan heb je gewoon nooit van je zwangerzijn volop kunnen genieten.....ik ga echt duimen tot ik er blaren van heb,dat je deze zwangerschap niet de hele zwangerschap zo misselijk bent.
Ik voel helemaal niks en vrijdag is NOD al. Normaal heb ik dan nu al pien in de tietn, pien in de buuk en pien in de liesn, maar nu heb ik pien in niks
Nu ook niet, maar ach, ik blijf maar gewoon braaf op die wachtbank zitten, heb weinig keus Ik heb bedacht dat het me wel leuk lijkt om op 1 april positief te testen...vind ik er wel een geschikte datum voor, hahaha. Die banner is trouwens best raar...hier geeft ie nl aan dat ik op dag 27 pas mag testen, terwijl die bij lillypie aangeeft dat je op dag 26 mag testen... Ik heb cyclus van 26 dagen.
Ik ga even Lief helpen met de boodschappen uitladen en dan gaan we ff lekker eten. We zouden vandaag eigenlijk samen naar de stad gaan, maar Lief moet onverwacht werken Enige 'voordeel' is dat ik gisteren alle klusjes al gedaan heb, omdat we vandaag weg zouden gaan en net heb ik nog een keer geveegd en gedweild, dus verder hoef ik vandaag....helemaal niets! Tot straks meiden!
iets/niets voelen ... ik geloof alleen nog in mijn menstruatie die wel of niet komt. wat mij betreft niet dus maar ik zit nog in de klusweek, kom volgende week bij Bebek op de wachtbank ploffen. En nou ga ik wat doen meiden. Tot laters!!
En ik geloof helemaal nergens meer in. Ja, in een positieve test, (n)ooit. Zo, en nu ga ik de eerste verdieping stofzuigen en opruimen.
*Bebek kijkt toe hoe iedereen hard aan het werk is* Eigenlijk heb ik ook wel zin om iets leuks te gaan doen, maar zou niet weten wat en met wie
It's a long shot, maar heeft iemand van jullie toevallig een Digitenne kastje van KPN (samsung) over die je wil verkopen? Die van ons heeft de geest gegeven, tot groot verdriet van Bebek, want nu kan ik geen tv meer kijken in de slaapkamer Ben ook al op marktplaats aan het graven, maar jullie ken ik en dat voelt toch wat zekerder....
Heb je geen huurkastje dan?Want dan kun je gewoon een nieuwe halen toch?Dacht ik hoor....kan me zoiets herinneren van mijn moeder toen de hare stuk was.
Nope, we hebben het kastje toen gratis gekregen bij Digitenne en toen ook een tijdje geen digitenne gehad, maar wel de smartcard bewaart en hem vorig jaar weer geactiveerd, maar dat kastje is van onszelf, die hebben we bij BCC gekocht.
Pfff geen idee wijffie maar ik zal straks mijn ventje eens vragen. Wij hebben iig digitale tv boven en beneden. Wie weet ligt er nog ergens een kastje te verstoffen. Moet het prese van KNP zijn, want dat hebben we sowieso niet. Wij zitten bij Ziggo. Zo zeg, ik heb me toch even flink druk gemaakt hier. Boven gestoft en gezogen, bedden afgehaald en beneden ook gestoft en gezogen, afwasmachne een slinger gegeven, booschappen gedaan en zelfs wat in de tuin geklooid. Maar die laatste is echt geen beginnen aan. Ik word gek van al dat onkruid tussen onze leuke tegeltjes :x Nou wil ik eigenlijk nog gezellige plantjes kopen voor in de potten maar k heb geen puf meer.
Marnat gefeliciteerd maak er een fijne dag van! Desmo heeft nieuwe schoenen jeuhhhh en de date met Bebek was voor herhaling vatbaar. Suus heeft bijna haar echo, ook hier een goed gevoel hoor! Dombo een nieuw mooie banner. Limmeke wat heb ik met je te doen zeg. Toen ik zwanger was was ik ook zo ziek dat ik nauwelijks iets meer kon doen, tot ik de miskraam kreeg toen was alles ineens weg. Dus ik kan me wel een beetje indenken hoe jij je voelt. Ik hoop toch dat deze zwangerschap anders is en dat het over een paar weken minder wordt.(duim duim) Ladouce haar hormoontjes spelen op. Krijg je daar niet het 'heen en weer' van? Maar ach het is waarschijnlijk draaglijk omdat het een goed doel dient, toch? Dikke knuf en de dag komt steeds dichterbij. Bebek heeft een dagje niets.......heerlijk! Ik heb nog wel wat taakjes voor je liggen mocht jeje vervelen enne geen kastje hier wij hebben een schotel. Koffie gefeliciteerd met je zoon. Lies ik ben even kwijt of jij ook al eens naar de gyn geweest was? Niet antwoorden als je niet wil hoor. Hier geen nieuws en volgens mij nog geen ei in zicht?????? Ik hoop niet dat ie tot pasen wacht
BiBi gaat voor een paasei Wordt een vruchtbaar weekje, die aanloopweek naar de pasen! Wat een dooie boel hier weer zeg, pffft. Ik ga puppie ff uitlaten en een happie eten opwarmen. Laatste keer puppie voor mij voor vandaag, want vanaaf doet Lief het, dus hoef er lekker niet meer uit We hebben kasten en een koslkast vol lekkers, dus Bebek komt de avond wel door
Jeetje ik maar klagen over mijn vet rollen, en hard trainen aan de buikspieren heb gister zoon ding van mijn moeder gehad. Zij kan er nu nog niks mee.
Meiden bedankt voor de felicitaties , Ik heb nog even voor me zelf en dan komt de visite. Ben benieuwt of ze ook buiten gaan roken. Manlief doet net de Wis kas dozen open roep ie we hebben een reis gewonnen ik ja hoor. Moet je dus op Wis kas .nl kijken lol reis naar de bahamas wie weet lol.