Marnat als ik jou was zou ik tegen de visite zeggen dat ze buiten moeten roken. Het is jouw frisse huis en je rookt zelf ook buiten. En een reisje naar de Bahama's is nooit gek, maar mag je de poezen/katten dan meenemen Bebek, we hebben geen digi-kastje over darling. Je mag best bij mij in bed kruipen om tv te kijken maar ik geloof dat mijn bedgenoot daar anders over denkt
Sorry Bebek, kan je helaas niet aan een kastje helpen. Wij hebben Ziggo en wel een Samsung maar die gebruik ik ook op de slaapkamer. En wat dat niets voelen betreft. Volgens mij (maar helemaal zeker weet ik het niet) voelde ik helemaal niets toen ik vorige jaar posi teste pas daarna kreeg ik allerlei kwalen en die bleef ik daarna ook houden voor elke nod. Volgens mij wordt het enorm druk zo rond de pasen op die wachtbank. Wel gezellig zo met z'n allen. Alleen Bebek is er dan al vanaf en zit op het bankje bij Limmeke, Suus en Natas. Ik heb vandaag ook helemaal niets gedaan, ja op de bank liggen want als ik maar iets beweeg dan ben ik behoorlijk duizelig. Manlief de boodschapjes laten doen en maar hopen dat het morgen beter gaat.
He getsie Ladouce, wat vervelend dat je zo dizzy bent! Komt dat van de hormonen? Ik hoop dat het snel wegtrekt! Enne, ik vind dat wel heel lief bedacht van je, dat ik op het zwangeren-bankje mag gaan zitten
Allemaal goede voorgevoelens voor je Suus! Hier ook, waarop het is gebaseerd weet ik niet maar ik denk ook dat het deze keer bij jou goed gaat. En denk ook een meisje bij je, geen idee waarom. Toevallig Bebek, ik denk ook dat als ik een 2de kindje mag krijgen dat het dan een jongetje is! Misschien ook wel omdat ik dat met name voor Chris ontzettend leuk zou vinden met zijn 3 dochters. En op de 1 of andere manier 'zie' ik mezelf met 2 kinderen, een meisje en een jongetje. Maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij deze zwangerschap. Kan m'n angst zijn die spreekt, ik weet 't niet. Arme Limmeke, dit 9 maanden lang! Sjonge meid, ik heb het met je te doen. Hey Bebek, misschien is geen pientjes juist een goed teken voor jou Aha, ze voelt toch wat! Er zijn vrouwen die steekjes voelen rond innestelingtijd, dus dat zou kunnen denk ik. En ja, helaas vanacht een uur minder slaap........ en ik ben al zo vreselijk moe. Tot jankens aan toe, belachelijk gewoon. Ladouce, kun je de komende dagen ook wat rust pakken? Je lijf geeft denk ik wel een signaal. Marnat, jij bepaalt of er in je eigen huis gerookt mag worden. Als ik jou was zou ik dat niet meer toelaten, zonde van je frisse huisje.
Bebek, ik denk niet dat het door de hormonen komt of misschien alleen indirect. Ik heb sinds een jaar of 8 zo eens in de zoveel tijd een aanval. De eerst paar keren behoorlijk heftig, liep ik bijv. zo tegen de deurpost en nu is het nog maar 1x per jaar of zo. Er is al eens gekeken door een neuroloog en ook een ct scan gemaakt maar ze kunnen niets vinden. Ik moet er maar mee leren leven. Ach en als het maar 1 of 2x per jaar is dan valt het wel mee. Alleen zijn de momenten soms niet handig. Ik heb die onderzoeken ook laten doen in het jaar dat ik ging trouwen. Leek me niet echt fijn als ik op m'n trouwdag zo'n aanval zou hebben. Gelukkig is het nu weekend en heeft alleen mijn lief er last van. Ik heb geen idee of je de innestelling in je rug kunt voelen. Ik heb bij die ene zwangerschap geen innestelling of zo gevoeld terwijl beebje zich heel erg goed had vastgehaakt. Maar het zou best kunnen lijkt me.
Natas, ik voel nog steeds niks hoor Ik had alleen net in het bos ff heel erge steken links onderin mijn rug en da's niet de hernia kant, dus vroeg me af hoe dat kwam. En als je dan maar lang genoeg gaat denken, kom je vanzelf daarop uit Maar het is ook heel goed mogelijk dat ik me verstapt heb hoor, want lompe puppie was lomp aan het doen Ladouce, da's ook vaag, dat je dat dan ineens hebt! Aan de ene kant hartstikke fijn dat ze niks hebben gevonden, aan de andere kant moet het toch ergens vandaan komen zou je denken... Gelukkig maar dat je het dan maar heel af en toe hebt, want lijkt me niet fijn! Duurt het lang of trekt het vaak snel weg? Ik duim voor het laatste!
Natas, zou ook best kunnen hoor. Ik probeer elke keer weer op te krabbelen na een teleurstelling maar dat is dan het "geestelijke" deel. Ik merk alleen dat m'n lichaam er misschien toch anders over denkt en daar ga ik dan weer over piekeren. En vrijdag ook nog eens een enorme huilbui gehad op het werk omdat ik nu weer aan het wachten ben op de eindfactuur van het ziekenhuis in Gent die nog naar de verzekering moet om de vergoeding uitbetaald te krijgen. Al met al begin ik richting einde latijn te lopen. Maar wat is dat met jou over je gevoel. Ik hoop (en duim voor je)echt voor je dat je gevoel je bedriegt en dat er een mooi (jongens) beebje in je groeit. Wanneer heb je je 1e echo?
Bebek, de eerste keren duurde het een paar dagen en nu "gelukkig" meestal maar 1 dag dus ik hoop dat het morgen weg is. Maar misschien dat Natas wel gelijk heeft met dat m'n lichaam een signaal afgeeft om wat meer rust te nemen. Ik ga het in elk geval proberen. In dit geval is het zeker niet verkeerd.
Ladouce, kan me voorstellen dat je een beetje aan het eind van je latijn bent, misschien inderdaad even pas op de plaats maken meid! natas, misschien wel, misschien niet, ik weet het niet want heb het nog nooit meegemaakt En wat betreft je gevoel; het is natuurlijk logisch dat er een stuk angst mee speelt!
:x :x Er zit hier gewoon al een kwartier een klein k*tkeffertje aan één stuk door te blaffen :x Hoe krijg je Bebek gek!!
Ja echt! Ik kom er net achter dat onze bovenburen, waar we al zo'n last van hebben, sinds deze week dus een hondje hebben...great! NOT :x
Wat een dooie boel hier zeg! Hallo he, jullie zijn nu ff mijn reclame opvulling, kom eens tevoorschijn!