35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Met mij gaat het goed hoor! Vandaag alleen last van mijn been en dan schrik ik gelijk weer...vind 2 hernia operaties binnen 1 jaar wel genoeg, dus rest van de week maar beetje rustig aan doen!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben er weg van meiden!
    Bis morgen maar weer en slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op! ;)

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Sterkte met je rug Bebek (schrikken is dat altijd hè als je je been ook gaat voelen .... herkenbaar). Doe voorzichtig en zover als mogelijk rustig aan. Welterusten.

Voor alle andere meiden ook welterusten alvast .... ik ga er ook vandoor!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek kalm aan meis geen gekke dingen hoor.
    weltrusten tot later ik ga gtst kijken

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D HOERA voor Giegel, Gefelicizwanger meid.

Aan alle wanhopigen; put hier moed uit. Giegel heeft ook lang moeten wachten en er veel voor moeten doen. En het is haar moment nu.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ga nog even door met vrolijk zijn hierover

Zielig zijn ze dan he! Vannacht mocht de kleine lekker bij ons slapen, dat ging een stuk beter dan alleen in haar bedje.

Maar ik heb er eigenlijk nog geen moment aan gedacht om haar een paracetamol te geven. Doe ik zelf ook niet met verkoudheid. Jeee, moet ze te vroeg gehard worden door ons?;)
    Nou ja, ik verwen haar nog wel door haar extra bij mij te laten drinken.
    Je kunt ook een doorgesneden rauwe ui bij haar bedje leggen, stinkt wel, maar helpt ook goed.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    ja jee hee, ik lees steeds een blz en dan komt er weer een bij.
    Doei, ik lees andere keertje wel bij.

Koffie, gefeliciteerd voor je grote griet. Poeh he 16... ik moet er voorlopig nog even niet aan denken.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, is er echt geen andere manier om aan die vetten te komen als je boter zo vies vindt? Zelf sladressing maken is er eentje, maar eet je elke dag dan sla?
    Wat fijn dat Alyssa al zo lekker meedraait op school, en dat Yelina niet meer huilt op het KDV.
    Op tijd naar bed jij! ;)

Koffie, van harte gefeliciteerd met Melissa!

Lastig hè Suus, vertrouwen hebben.

Even de steen van BB tikkie omhoog tillen en haar een knuf geven.

Ik geef ook geen molletje bij verkoudheid Anna, wel bij koorts en pijn.

Beterschap voor je dochter Limmeke!

Marnat, ik begin alvast met duimen.

Het was hier vandaag tantedag (1x per 2 weken op woensdag) en mijn zus was buiten met haar gaan lopen. Belde mij op m'n werk half huilend op dat Danique op d'r snufferdje gevallen was en een grote buil op haar voorhoofd aan het ontwikkelen was. Maar verder gelukkig niets aan de hand (niet suf, niet overgeven, gewoon spelen, dat soort dingen), dus ik heb haar kunnen geruststellen dat kindjes snel grote builen krijgen.

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Annna, ik begrijp dat je dit positief bedoelt en iedereen er mee een hart onder de riem wilt steken maar het komt bij mij persoonlijk toch een beetje minder leuk over. Ik heb nu 2 ivf pogingen gehad, sta aan het begin van poging 3 en dan is het over. Ik put er best moed uit als "oudjes" zwanger worden maar de toevoegingen als lang wachten en er veel voor moeten doen komen toch op mij over alsof er meiden zijn die er minder lang op hebben moeten wachten en dus nog wel even kunnen wachten en er ook nog niet genoeg voor gedaan hebben.
    Sorry, het raakte me enorm toen ik het las dat ik er echt op moest reageren.

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nou lieve Ladouce,

Ik bedoel absoluut niet dat er lang en veel moeite voor gedaan zou moeten worden. Ook 'ouwetjes' mogen best gewoon spontaan en vlot zwanger worden, graag zelfs en waarom niet? Ik gun het niemand om voor zo iets belangrijks te moeten vechten en zweten, want dat lijkt mij een vruchtbaarheidsbehandeling toch wel. (en of dat nou kort of lang duurt maakt niets uit) Maar dat weet jij helaas nog veel beter. Uit ervaring kan ik niet spreken over vruchtbaarheidsbehandelingen, wel over andere hopen en teleurstellingen.

Ik bedoel gewoon te zeggen, voor iedereen die het nodig heeft put er hoop uit, het kan onverwachts en na lang herhaaldelijk proberen of teleurstellingen evt met hulp TOCH gebeuren. Ik hoop zeker dat dat voor jou ook gaat gebeuren.

En voor diegenen die nog maar net begonnen zijn hoop ik net zo goed dat het moment van een positest en zo'n 36 weken daarna een goede bevalling van een gezond kind snel mag gebeuren.
    Een kinderwens is zoiets diepgaands, als iemand dat echt heel graag wenst is dat zo ontzettend belangrijk.

Lieve meid, ik duim voor je dat drie keer scheepsrecht is.:)

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Annna, ik snap het wel hoor! Vandaar dat ik ook begon met dat je het goed bedoelde maar ik krijg zo vaak goed bedoelde reacties in mijn omgeving en sommige raken je zo. Ben blij dat je het in je reactie nuanceerd. Nogmaals, het was van mijn kant niet lullig bedoeld maar sommige dingen heb je nu eenmaal meer mee dan andere dingen.

En ik hoop dat je gelijk krijgt van die 3x. :D

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Maar ik wil zeker geen nietsbelovende goedbedoelde hoopgevende boodschappen geven hoor! Hoeveel moed, hoop, vertrouwen, vechtlust en doorzettingsvermogen iemand heeft, daar wordt je nou allemaal niet zwanger van. Was het maar waar, dan zou het wel goed komen met hen die het echt willen.
    Geluk, toeval of voorbeschikt zijn, ik weet het antwoord ook niet... Maar ik wens gewoon iedereen die diep in haar hart niets liever dan moeder wil worden haar eigen kindje (of kindjes)

en nou weltrusten

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dochterlief heeft er ook koorts bij.. vandaar die paramol.. vanmiddag ging het weer iets beter, gelukkig..
    ze slaapt al 9 maanden bij mij in een co-sleeper, dus kan er wel lekker in gaten houden.

wat een lieve wens annna.. ik hoop ook dat iedereen haar wens vervuld ziet worden.. maar kan me de frustratie voorstellen als je nog 1 poging hebt.. en mocht die niet lukken, je eigenlijk je wens in duigen ziet vallen..
    het is gewoon niet eerlijk dat zwanger worden soms zo verdomde moeilijk kan zijn..
    knuf voor allemaal.

zo, duik zelf ook zwaar snotterend mijn bed in.. toedels

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Drie per 24 uur Limmeke.
    Sterkte met je zieke meis!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *bind wieltjes onder der wallen en sjeest de kamer door*

is vandaag niet giegs NOD?
    gieg! melden!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zoooo Lotus, goeiemorgen. Vroeg wakker gemaakt zeker ;)
    Hier ligt mijn meisje er wel weer lekker in. En zit ik fris beneden om een recept op te zoeken.

Daar wil je niet eens aan denken he, je zal het maar moeten doormaken...
    Dan denk ik aan Diaantje die hier ooit zo afscheid nam. (die gelukkig nu toch wel een hele mooie zoon heeft) En Benthe, die hier ook al veel te lang niet geweest is... en vele lieve mensen in mijn omgeving of kennissenkring. Het is inderdaad erg oneerlijk, zo moeilijk.

Die combisleeper lijkt me ook heerlijk. Wist er toen nog niets vanaf, had 'm een keer in een ZH gezien, voor vrouwen die een keizersnee hadden gehad. Als ik opnieuw zou beginnen zou ik er misschien wel een aanschaffen.

Ik heb trouwens ook nog iets waar ik heel vrolijk van wordt, kennissen die twee broertjes uit Haïti hebben geadopteerd. Van de 109 die met het vliegtuig hierheen kwamen, na de aardbeving. Bij hen is het allemaal wel heel snel gegaan, ze waren nog niet daarvoor al aan die jongetjes gekoppeld, wachtten natuurlijk al wel aardig lang. Maar opeens waren ze daar in drie weken.
    Dit zijn ook echt super lieve leuke ouders en ze hebben nu twee zulke mooie lieve knulletjes. Ik werd zo vrolijk van hun foto's :D

Nou en nu ga ik maar doen waarvoor ik kwam:)

Oh ja Limmeke, kijk eens naar de banner van Giegel:D

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe annna, banner had ik al gezien... maar geloof dat gisteren of vandaag pas haar NOD was.. en dat blijft altijd spannend toch?

adoptie is idd wel snel gegaan dan..fijn dat zij niet meer langer hoefden te wachten en helemaal fijn dat broertjes niet uit elkaar zijn gehaald.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Natas, succes bij VK vandaag

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff, ben helemaal hyper

vandaag gaan we bod uitbrengen op huis... vind het zo spannend.. zou mijn 1e koophuis worden..
    huisje waar ik nu al jaren woon is huur en te klein voor 5, laat staan voor 6 man.
    Nu groot huis gezien, met veel potentie, maar wel erg gedateerd, keuken en zo zijn geplaatst rond mijn geboorte :)

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Spannend Limmeke, succes ermee!

Natas, jij ook succes bij de VK, maar dat komt wel goed, je krijgt vast wel een snelle doorverwijzing.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sophie slaapt ook nog naast me in de co-sleeper.
    Niet omdat ik dat zo prettig vind maar uit plaatsgebrek nog..:D
    Ze slaapt héél licht en dan hou je elkaar al snel wakker.
    Zou blij zijn als we over konden..:(
    Succes Limmeke! Spannend...;)

Deel Deze Pagina