35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo....dan heb je straks gewoon 2 kindjes...je motor en je baby ;)

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    :$ Nu ja zeg, en dat is je beste vriendin? Wat een ontzettend lompe reactie zeg, daar zou ik heel verdrietig van worden.
    Die zou ik voorlopig ook niet meer bellen hoor Suus. Wacht eerst maar eens af of ze zelf gaat bellen om te vragen hoe de echo is geweest en of ze nog een beetje interesse toont. Is ze soms jaloers ofzo?
    Wat een hork, sorry hoor.

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja klopt, maar dan vrees ik dan mijn gemotoriseerde kindje even wat minder aandacht zal krijgen :D

4. Suzanne68

@Desmo......ze is eigenlijk altijd een beetje horkerig :D maar ben het wel gewend van haar.De ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keer.Maar ze is ook wel heel lief hoor.Gewoon een beetje tactloos.Ik ga zeker wachten tot ze mij belt om te vragen hoe het was.Heel veel mensen snappen ook niet dat ik vriendjes met haar ben.Maar ken haar al heeeeeeeeeeeeeeeel lang en ze is ook vaak vreselijk leuk.Maar ook heel lomp dus.Het is ook niet dat ik het pik van haar hoor....heb er gelijk wat van gezegd.Dat ze lekker haar negatieve vibes maar ergens anders op af ging sturen en nu maar gewoon blij voor me ging zijn.Want zo'n vriendschap is het dan ook wel,dat ik dat gewoon tegen haar kan zeggen en dan verder nog gewoon een leuk gesprek kan hebben.

Ik zie in de toekomst een mooie zijspan aan de motor van Desmo!

5. Suzanne68

@Natas....ik begin hem ook aardig te knijpen al hoor....het is ook zo lastig om te weten of je gevoel gebaseerd is op angst of echt een terecht naar voorgevoel is.Aan het einde van deze week zijn wel vast allebei opgelucht....om weer te gaan stressen tot aan de volgende echo ;)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dan is vandaag officieel een kutdag, want ik heb ze net besteld. Zonder kortingscode.
    God, dat kind van mij moet wel heel lief zijn straks!
    *zucht*

7. Suzanne68

Haha....ik zou het nu alvast huisarrest geven en niets voor zijn 1e verjaardag ;):D wat denkt ie wel....grin.

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok Suus, goed dat je het gelijk tegen haar hebt gezegd. Sommige vriendschappen kunnen voor de buitenwereld heel raar lijken. Als jij je er maar goed bij voelt, daar gaat het om ;)

En een motor met zijspan ... afschuwelijk :x

9. Suzanne68

hihi......tandemmotor dan?

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus en Natas, jullie mogen deze week nog stressen, tot de eerste echo. Daarna gaan jullie genieten van je zwangerschap en positief denken. Straks krijg je nog een chagerijnig kind omdat mama zo bang was tijdens de zwangerschap :D

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    En dankbaar dat hij/zij zo'n lieve mama heeft!

12. Suzanne68

Grin....ik een chagrijnig kind....onmogelijk.
    Misschien als het op mijn schoonpa gaat lijken :D

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Getver, het begint hier onheilspellend donker te worden :x Ik wilde eigenlijk even naar het tuincentrum om gezellige plantjes te kopen maar dat stel ik maar even uit.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Des, je mag donderdag wel even bellen. Volgens mij ben ik vrij, maar weet het niet zeker. Als je tijd en zin hebt tenminste.

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik moet overdag wel werken maar 's avonds gaan we even naar Goedhart. Kan ik eventueel wel doorrijden naar jou voor een bakkie en pik ik R. later weer op. Als jij dat leuk vindt hoor :)

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meiden ik heb besloten om in plaats van Lief, Vent, Schat, Man en weet ik veel hoe ik hem allemaal noem, voortaan gewoon R. te zeggen als ik het over mijn vriend heb.
    Vind ik gewoon prettiger, en nee ... het is geen crimineel :D

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

's Avonds ben ik er niet volgens mij. Dus das jammer :(

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow nou er komen wel meer mogelijkheden ;)

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    hahaha ja doet gelijk denken aan R te U :D

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, IUI lijkt mee een hele zware weg, maar wel een met een grote slagingskans. En of het 't waard is?........ als het slaagt natuurlijk veel méér dan dat. Maar mocht het niet slagen dan zou het voor mij denk ik ook wel waard zijn, want ik zou spijt krijgen van niet verder gaan.

Tsssss Inez, ik gisteren de hele avond maar zwaaien zwaaien en zwaaien....... :p

Suus, dat was geen leuke reactie van je vriendin.
    Naarmate de echo vordert wordt het steeds spannender hè meid.

Hahaha Desmo, gelukkig heeft Danique geen last gehad van mijn gestress destijds gedurende het eerste trimester van de zwangerschap. Ze is zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! :p
    Bij toen vergeleken valt m'n stress nu nog reuze mee.

Deel Deze Pagina