Natas, en nu hebbie een lamme arm? Och arme ziel. Maar op de terugweg heb ik nog wel gezwaaid hoor, we zijn over de A6 teruggereden (en dus toch nog langs Almere gereden) om wegomleidingen te voorkomen. Hadden we zo laat op de avond niet zo heel veel zin in.
Hihi Des, ik begreep wel hoe je het bedoelde hoor! Lekker trouwens, straks weer op pad op de motor, niet verkeerd Suus, jammer dat je vriendin zo reageerde. Heb hetzelfde een beetje gehad bij m'n laatste zwangerschap. Toen ik net positief had getest was ik bij een vriendin en heb toen verteld dat ik weer zwanger was. Toen we elkaar een paar weken later weer zagen vroeg ze verder ook niet hoe het was. Niet uit desinteresse, maar ze wist hoeveel verdriet ik had gehad van die MK's en durfde gewoon niet zo heel goed te vragen hoe het nu ging. Het zal vast niet lullig bedoeld zijn van je vriendin, maar ik begrijp wel hoe het op jou overkomt.
@Dombo...ze zal het ook wel niet rot bedoelen hoor....manlief vroeg ook al of ik niet accuut de telefoon had opgehangen En voor de rest reageert iedereen zo positief,dat deze reactie me gewoon even rauw op mijn dak viel. @Natas....ben je al erg nerveus?
Liesben heeft een dipdagje....zo herkenbaar! Dikke knuffel meis, enne; ik doe mee met je zwanger denken! Desmo doet het met R. te U. Suus heeft een lompe vriendin :x Dombo heeft een leuke avond gehad met haar Lief, heerlijk! En nu ben ik het vergeten Vandaag lekker dagje met Lief gehad; heerlijk in het bos gwandeld en gespeeld met puppie en net samen Shutter Island gekeken. Goede film, alleen had ik hem weer heel snel door En verder geen nieuws, want ik voel echt helemaal niks, noppes, nada. En da's nou eens geen onzin, want ik voel echt helemaal niks! Nu gaat er lekker een pizzaatje de oven in, glaasje wijn erbij en lekker eten. Even genieten van het feit dat Lief en ik een dagje samen zijn!
Bebek, klinkt als een heerlijk daggie samen. Suus, yep ben vandaag behoorlijk nerveus geworden. Heb het gevoel dat er een zwarte wolk boven me hangt die morgen gaat open barsten. En dan is de hoop weer weg. Hopelijk vergis ik me in mijn gevoel. Dat ik zo intens achterlijk moe ben draagt ook niet bij aan mijn incasseringsvermogen.
@Natas....ik wens je een hele fijne echo toe morgen,waar je blij weer vandaan komt en dat je nare gevoel gewoon van je oververmoeidheid komt of omdat je (begrijpelijk) bang bent.
Lieve Natas, dat je zo moe bent, dat zou toch niet voor niets zijn? Ik hoop van harte dat je nare voorgevoel gewoon onzin is, kop op meid, je kunt beter pas verdrietig zijn als daar reden toe is hoor. *** Zwaait naar de rest, en breekt weer uit ***
Ja,ondanks mijn goede gevoel erover heb ik dezelfde angst als jij.Dat donderdag weer in 1 keer alles weg is.En dat verdriet wat je dan hebt,waar je niks mee kan...zo overweldigend.Daar ben ik wel heel bang voor.Dat ik mezelf nu gewoon voor de gek hou met al dat hopen..... Mijn baarmoeder trekt ook heel erg....lijkt me op zich een goed teken,maar vind het zo vroeg in de zwangerschap,waardoor ik weer ga denken,dat het misschien toch mis is.....maar ik denk ook heel de tijd dat het er 2 zijn dus word een beetje heen en weer geslingerd tussen "het is mis" en " het zijn er 2" Zal blij zijn als het vrijdag is.....en ik hoop dat ik daar vrijdag ook nog blij om ben.
@ Veronica : Je hebt helemaal gelijk hoor, morgen is vroeg genoeg om eventueel verdrietig te zijn. Het is misschien ook een vorm van zelfbescherming. Ik heb nl. al een keer meegemaakt dat ik me gewoon zwanger voelde maar dat op de echo met 8 weken bleek dat het vruchtje er al mee was opgehouden. Ik weet dus ook dat die moeheid of andere zw.kwalen niet alles hoeft te zeggen. Dank voor je lieve berichtje!
Dikke knuf voor Suus en Natas!!! *schuift nog twee glaasjes roosvisee en zegt, komt wel goed schatjes*
Heel herkenbaar Suus, heel herkenbaar allemaal. Behalve dat van die "het zijn er 2" Trekt je baarmoeder, of voel je meer 'steken' links en rechts?
Suus en Natas, een hele dikke knuffel van mij. Hier gaat het wat op en neer, soms is de kiespijn dragelijk en dan sta ik weer op de kop van de pijn. Maar nog even doorbijten en morgenmiddag 16.00 hoop ik van deze pijn verlost te zijn. Zal ik natuurlijk wel pijn hebben van de wond, maar dat is dan anders. Gisteren wel naar familiedag geweest, kon het redelijk uithouden met de pijn. Was erg gezellig. Nou, als ik morgenavond niet teveel pijn heb probeer ik weer te reageren en anders dinsdag. Welterusten allemaal.
Goeiemorgen!!!! Wij hebben gewerkt aan ons vlonderterras dit weekend. Hoewel ik niet zo heel veel mee kon helpen, want de tegels waren me iets te zwaar. Heb wel heel veel zand geschept en versleept. Voel het nu ook behoorlijk in mijn bekken. Dat is dus weer minder. :x En ik zit weer officieel in de tweede helft van de cyclus, ofwel op de wachtbank. Natas zet 'm op vandaag en succes. Als ik me in je verplaats zit ik al helemaal in de zenuwen hier Limmeke ne Suzanne sterkte met de misselijkheid. Hoe leuk zwanger zijn ook is, dat is niet leuk!
Goedemorgen dames! @Anna...wordt het wel mooi?Vervelend dat je zo last van je bekken hebt. Weet iemand hoe laat Natas haar echo heeft?