Suus krijgt mooie echo, die heb ik besteld *zoekt arrogant kijkende smilie* Dank allemaal! Het echte genieten begint nog niet hoor Bebek, daarvoor is het risico nog te hoog. Tis "garantie tot aan de deur", zo moet je het zien. Er is weer een belangrijke en grote stap genomen maar er volgen er nog een aantal. Arme Limmeke! Zal duimen voor een goede uitslag Marnat. JoMi, hoe was het bij de kaakchirurg? Tien keer per dag? Moet er echt niet aan denken zeg.
Damn, hebben wij weer.... Zijn we vergeten de grijze bak aan de weg te zetten vanmorgen. Ik heb maar een heel zielig mailtje naar de gemeente gestuurd dat we het door omstandigheden niet konden doen, en of we alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft eenmalig gebruik mogen maken van de ondergrondse container hier in de straat... Ben benieuwd. Anders mag ik van de week met een aantal vuile vuilniszakken in mijn auto naar de milieustraat. Jakkes!
ws omdat het niet zo een vreselijk nette buurt is hebben ze de ondergrondse container beveiligd 8) We moesten toen kiezen. Of een grijze container, of de ondergrondse container.
Yes Yes Yes Natas!!!! Een mooie echo...dat is super nieuws! Nu Suus nog, maar dat zal vást ook goed komen! je valt me helemaal niet lastig hoor Bebek! Altijd gezellig, een sms van jou! En ik hoop natuurlijk dat het bloed van de innesteling was, het lijkt me ook wat laat, als het van de bietjes was, maar ik heb dat nooit dus ik weet ook niet hoe lang daarna je nog rood kan plassen.
Ik was gister nogal sjaggie..voelde als pms echt. Al een paar dagen eigenlijk maar gister het ergst. Ook last van m'n borsten. Vandaag was het weer weg maar ik zag dus net dat ik bruinverlies had?? Ik moet pas over 14 dagen ongi worden dus dat is toch raar? Hoop niet dat dat betekent dat de pil niet goed werkt zeg..
*Bebek trekt vast een lootje* Nee, zonder grappen: ik kan me voorstellen dat je daar ff van schrikt ja! Misschien is het niks joh, gewoon een klontertje (is dat een woord?) Enne, ik denk ook dat vanochtend een beetje laat is voor bietjespies, mede omdat ik er gisteren al geen last meer van had....Hoop niet dat mijn nieren niet goed werken ofzo
Good evening, Hang uitgeblust op de bank na een drukke dag at the office. Gelukkig morgen vrij Natas gefeli met je kloppende boontje. Nou niet meer stressen hoor. Suus denk je echt dat het er misschien 2 zijn? Jeej dat zou leuk zijn, maar eerst donderdag afwachten. Zit wel goed hoor bij jou, dat voel ik gewoon. Bebek plast rood, ieuw! Hoe rood, beetje roze of echt roodrood? Die bietjes kunnen het niet meer zijn lijkt me en een innestelingsbloeding komt toch niet uit je blaas Nou ja, ik weet er geen bal van dus van mijn huisgedokter wordt je ook niks wijzer, sorry Getsie Liesben, kan je niet een pas van iemand lenen om dat ding open te doen? Ik had er inderdaad ook zo eentje aan de Gravenstein mar daar heb je nu niks aan Jomi hoest met je kiespijn, foetsie mag ik hopen. BB10 nog even volhouden meid, sterkte! Ladouce heel veel sterkte meissie, die hormonen die in ieder geval hun werk (slap argument I know, maar het is tenminste iets) Marnat heeft de MRI gehad, gelukkig viel het mee, nu wachten tot de 20 april (wel lang hoor). Lotuss wat heb jij nou Zal wel weer een "grapje" van je lijf zijn En nou ga ik teruglezen wie ik vergeten ben.
Eehh Bebek "klontertje" *Desmo rolt van de bank van het lachen* Klontertjes zitten in de pap, niet in je lijf hahahahaha
Ladouce, lekker uitrusten en zorgen voor een goede conditie straks, nog 4 nachtjes slapen. Hopelijk gaat het zonder deze hormonen beter. Lotuss, Jammer dat we onze vruchtbaarheid niet in kunnen leveren wanneer we er toch niets meer mee willen he!? Eigenlijk menstrueren we toch veel te veel en te lang voor de kinderwens die we hebben. Zelfs al wil je er twaalf, dan ben je toch te vaak ongi. IK las laatst hoeveel dagen dat zijn. Dat wil je niet weten. Oh ja, ik zit ook weer op de wachtbank. Netjes klusjes gedaan. En sinds ons mooie terras vind ik mijn vriend toch onweerstaanbaar aantrekkelijk. Dat hadden we om moeten draaien.
Zo mannetje slaapt eindelijk dus heb effies meer tijd ( hoe deed je dat eigenlijk je huishouden en een baby ) Nou is het ook wel zo dat ik een zeer eigenwijs mannetje heb die van een uurtje of 11 tot sàvonds 8 uur wakker blijft. ik heb geen slaap hoor Mama welnee en maar in de oogjes wrijven en geeuwen Marnat dat heb je ook weer gehad nu weer wachten op een goede uitslag. Lotus huh het lijkt er wel op dat je een tussenbloeding hebt gehad en dat zou betekenen dat de pil niet meer goed werkt. Bebek fingers crossed meis. Limmeke ik heb zo met je te doen ! Suus jij nog een paar daagjes en dan ook voor een mooi kloppend boontje. Ladouce knuffie meis. Als ik nu iemand vergeten bent dan ligt het aan mijn dementie, ik dacht dat het zwangerschapsdementie was maar blijkt gewone dementie te zijn. ff Ego, Ik heb nog steeds scherpe pijn in mijn pols dus toch maar ff een doktersafspraak gemaakt voor morgen. Pfffffff ik krijg wat van dit lijf.
Nietes, als je ongi bent heb je ook klontertjes Je weet wel, van die slijmproppies! Ieuw! Het kan trouwens ook zijn dat ik blaasontsteking heb....heb ook bietje pijn bij plassen. Ik heb werkelijk nooit blaasontsteking en die ene keer dat ik het heb gehad, jaren geleden, was het ook zo en vanzelf weer over! Koffie, geen idee hoe je dat doet; een baby en huishouden
Huh, sorry maar die heb ik echt nooit. Alleen bloed en slijm, geen propjes. Lekker fris verhaal wordt dit hihihi