35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Huishouden en kids...:( Zijn van die dagen dat het lijkt of er niets uit m'n handen komt. En een Rómmel dat die kleine donder maakt! Niet normaal, ze is in staat in 5 minuten de huiskamer helemaal te verbouwen..:D
    Of als ik buiten bloemetjes fotografeer tot haar knieen in een modderplas te duiken..:D
    Dat vind ik dan wel weer grappig.
    Maar je blijft gewoon bezig, achter je rug maken ze alles weer vies..zucht. En Sophie begint ook al aardig rond te scharrelen dus binnenkort heb ik twee van die smeerpoetsen! Maar probeer me er ook niet te druk om te maken, heb gewoon geen zin om de hele dag te lopen poetsen. :p
    Trust!!

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jee waar zit iedereen, ik moest ons helemaal op pagina 2 zoeken!

Niet dat ik veel te melden heb. Vandaaag lekker vrij en het zonnetje schijnt, bofkont die ik ben :)
    Straks even naar de tandarts, niet echt leuk maar ik verwacht geen gekke dingen.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vroeg ik me ook al af, waar iedereen zat?

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoe gaatie Suus?

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zit gewoon hier hoor :D

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben ook weer thuis, vanochtend naar gemeentehuis geweest om dingen te regelen voor de bruiloft.

Hier is de pijn aardig goed te dragen gelukkig, ik heb alleen wel een hele dikke wang en kan niet lachen aan die kant. Het is echt helemaal stijf. Ik zal ook zo eens wat proberen te eten, heb ik na gistermiddag 13.00 ook niet meer gedaan. Dus heb wel zin in wat.

Spreek jullie laters weer.

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben er ook. Helaas thuis, heb me toch maar ziek gemeld vandaag. Morgen echo (fm) in Gent en hopelijk hoor ik dan dat we vrijdag de punctie hebben. Deze k.t hormonsters zijn echt niet leuk meer.
    Maar goed, vandaag dus dagje op de bank met flaptopje op schoot en rustig aan doen.

Desmo, hier geen zonnetje hoor:(

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Sorry dat ik niet zoveel schrijf....voel me echt zo beroerd....maak me drukker over hoe ik donderdag zo beroerd naar die echo moet komen,dan over de echo zelf ondertussen......ik kan echt helemaal niets....alleen maar in mijn bed liggen...zodra ik naar de wc loop of me beweeg moet ik zo vreselijk kokhalzen.Hebben vanmiddag een afspraak bij een hypotheekadviseur....weet echt niet hoe ik dat moet gaan doen.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ach Suusje...:(
    Wat vervelend zeg...is toch niet leuk meer he.. ziek zijn sucks..:x
    Zélfs als het van een zwangerschap is. Wie weet heb je gelijk en zijn het er twee.. heb wel meer gehoord dat je dan ook dubbel misselijk kan zijn. Sterkte meis....dikke knuf!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jij ook een knuf Ladouce! Hormonen...pfff...:(:x

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mogguh/Middag Leutje! ;)

JoMi, gelukkig dat het een beetje uit te houden is zo. Die dikke wang maar voor lief nemen dan..:(

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dikke knuf voor Ladouce....het is ook allemaal niet niks die hormonentroep.....

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben weer, gyn bezoek viel mee.
    Inwendige echo en alles zag er goed uit ...jeuj gisteren of eergisteren eisprong gehad.
    Verdere afspraken gemaakt. Cyclusdag 3 bloedprikken, dag 10 follikelmeting en samenlevingstest en semen analyse.
    Dus we kunnen vooruit. De gyn zei dat het positief was dat ik al ooit en mk had gehad ;) ....ach wat je positief noemt.

Hoe is het verder hier??? Stil begreep ik.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat alles er goed uitzag BB!! :)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja dat klinkt inderdaad een beetje dubbel "fijn dat je een miskraam hebt gehad" ;) Maar goed, we begrijpen de bedoeling erachter wel.

Lekker om te weten dat alles er zo op het eerste gezicht goed uitziet. Is toch weer een hele geruststelling.

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Des, we lopen gelijk!!!! Leuk:D

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    He ja, gezellig!
    We gaan voor een paasei met kuiken hoor ;)

Kweenie hoor meiden maar ik heb zo'n gevoel dat er iemand van ons roze gaat knallen deze maand. Geen idee wie, maar zo voelt het gewoon ;)

En fijn ... wil ik net boodschappen gaan doen begint het hier toch te plenzen. Ik wacht nog wel even :x

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nee he, heb jij dat weer? :x
    Hoe kan je nou je pols ontlasten met een baby in huis :(
    Sterkte wijffie!

Deel Deze Pagina