35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    He nee Koffie!! Wat rot nou!! Kan er wel bij na die ellende met je wond..:x

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Yeah Lotuss wat een lieve nijnen!

Koffie je krijgt het ook allemaal maar voor je kiezen zeg. Wanneer laten ze jou nou eens met rust? Nog wat van zoonlief gehoord?

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
  4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was werken dames...sorry ;)

Suus is misselijk. Arm ding. Doe je niet Limmeke na?

BB is bij de gyn geweest, en het viel nog mee ook!
    Grappig dat jouw gyn wel een samelevingstest doet en die van mij niet. Omdat ik (heel even) zwanger ben geweest was dat niet zinvol. Dat bewees dat ik geen "vijandig" slijm zou hebben.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Koffie, jou zit nu ook alles tegen he?
    Kan je je wel redden nu?

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

*zwaait naar Desmo op de wachtbank*

En ik heb de ovutesten weer binnen ;)

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lies kan weer testen :)

Ik was vandaag weer in het WKZ en mijn neefje heeft een nieuwe verpleegster ... zuster Liesbeth!
    Dat zijn de betere heb ik begrepen ;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, zuster Liesbeths rule :D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zit ik weer een of ander vaag topic te lezen van een 17 jarige die na een keer sex (ook haar eeste keer voor zover ik het begreep) en terwijl ze de pil slikte een vaag positieve test heeft. Ik zou echt doodgaan van ellende, maar nee...ze begint over foliumzuur, tempen, vals positieve testen...Klinkt mij niet als een 17 jarige die per ongeluk en erg ongepland zwanger is!
    Oh bah, ik word gewoon misselijk als ik zoiets lees. Want ik geloof het gewoon niet.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JoMi: :$ Ik krijg al pijn als ik je verhaal alleen al lees! Nu durf ik helemaal niet meer naar de tandarts :D Ik zou mooi niet terug gaan, haha. Ik hoop dat de pijn meevalt en je gauw weer alles kunt zeggen ;)

Koffie: Sjemig he, da's inderdaad een situatie dat je het liefst ter plekke onder de grond wil zakken :$ Maar ja, als je geen kaartje hebt gehad kun je het ook niet weten eigenlijk....en ook dat is zo'n uitdrukking die je gewoon gebruikt. Maar kan me voorstellen dat je je onwijs lullig hebt gevoeld! Is zij nog steeds een kennis? ;)

Lotuss, het zou wat zijn zeg! Ik hoop voor je dat het gewoon gewenning aan de pil is!

Ladouce, dikke knuffel meis! En heel veel succes bij de echo morgen!!

Suus, hoe vervelend ook die misselijkheid; je bent wel echt zwanger dus! Maar vind het wel heel sneu voor je! Hoop dat het gauw beter gaat! Knuffel!

BB, fijn dat het bezoek meegevallen is! Ze hebben jou dus niet weggestuurd omdat je veel te vroeg was begrijp ik. Bij mij hebben ze dat allemaal niet gedaan hoor, hij heeft geeneens gekeken of er eitjes zaten :( Maar ben blij voor jullie dat het er allemaal positief uitziet!

Koffie, het zit je ook niet mee he! Hoop dat die spalk je pijn wat wegneemt meis!

Zuster Liesbeth heeft een kloon :D Dat kan niet anders dan een goeie zijn!

Hier weinig nieuws. Voel nog steeds vrij weinig, op een klein steekje in mijn buik af en toe na.
    Net wel even flink geschrokken: was met puppie in het bos en daar kwamen zijn vriendjes tegen: een volwassen rotti en een pup. Er liep ook nog een beest wat ie eigenlijk niet moet, maar nog net duldt zeg maar. Maar toen ging dat beest op het echte puppie af en toen vloog mijn kalf daar ter bescherming bovenop :$ Dik vechten zeg, niet normaal meer! En als ik ergens een hekel aan heb! En hoppa, die twee andere rotti's hem helpen, dus lagen er vier van die bakbeesten te knokken! Die jongen van die andere rotti's kreeg de zijne vrij snel te pakken, maar die andere baas stond daar maar te staan! Mijn puppie is natuurlijk drie keer zo sterk, dus dat andere beest (ook niet bepaald klein, is een vechthond soort) lag op zijn rug op de grond en mijn puppie er boven. En die gast die erbij hoort maar stom kijken! Dus heb ik, als enig vrouwtje, die vechtende beesten maar uit elkaar gehaald. Kijk ik naar dat andere beest; bloeden als een rund! Ik vind het heel lullig, maar het is een losloopgebied en ik heb die gast al vaker gewaarschuwd dat het een keer fout gaat en nu waarschuwde ik hem weer, want puppie was met zijn vriendjes en die beschermt ie, zeker een jonge hond! Ben benieuwd wat de schade is, zag bij mijn puppie ook bloed, maar dat blijkt van die andere te zijn, want hij heeft geen schrammetje, was ook duidelijk de sterkste. Maar vinnet toch nie leuk, ook niet voor die andere hond :(

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoe gaat het eigenlijk met IS?

En met Nicole, zou ze al aan het bevallen zijn van die honderdponder? :D

Lotuss, ik zie helemaal voor me hoe die meiden er een lekkere puinbak van maken! :D Zie Roosje al de bagger in jumpen als mama ff niet kijkt, heerlijk!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey meiden, ik ben alleen nog maar moe moe en moe. Ellendig gewoon. Vind het voor 't goeie doel prima hoor, maar ik kom de werkdag zo niet door. Ik kan niet meer. Nu nog koken, zucht.

Suus, sterkte!

Koffie, jeetje het houdt ook nooit op voor je zeg.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb trouwens sinds gisteren 'rare' hoofdpijn. Niet echt hoofdpijn, maar alsof er af en toe een band heel strak aangetrokken wordt om mijn voorhoofd....duurt maar een paar seconden en dan een paar keer achter elkaar en dan is het weer ff weg. Vreemd weer!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tuurlijk, ren allemaal maar weg :( Ik ga mijn profiel zo zetten dat jullie niet meer kunnen zien wanneer ik on line ben :D

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Is Bebek al weg? Dan kan ik weer tevoorschijn komen :D

Maar zwaar balen dat puppie ging vechten, gelukkig heeft hij niks maar het is gewoon vervelend. Niet te hopen dat die sukkel moeilijk gaat doen vanwege de verwondingen van zijn vechtersbaasje ;)

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Natas moe, Suus misselijk ... wij niks. Dubbel weer allemaal hoor.

Maar meisjes even heel iets anders, ik denk dat mijn acupunctuur echt aan het werken is. Heb echt veel meer energie en ben ook veel vrolijker. Ik ben er helemaal gelukkig mee.
    :)

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    natas en suus knuffel meiden.

Morgen ga ik er een dag tussen uit, mijn zusje heeft me een verrassing bon gegeven die moet ik bij haar in leveren
    Ben benieuwt wat ze met me van plan is.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Desmo, fijn dat je acupunctuur aanslaat meis! Tis dat het zo gruwelijk duur is, anders was het wellicht ook iets voor mij, al lijk ik de laatste dagen ook wel wat meer energie te hebben...
    En die nieuwe job die zo bevalt geeft natuurlijk ook energie!

Enne, dat baasje kan best moeilijk gaan doen, maar het is een losloopgebied en dan kunnen honden knokken...en omdat puppie ook bloed op zijn wang had, zei ik gelijk dat puppie ook een verwonding had. Blijkt niet zo te zijn, maar dat weet hij niet, dus als hij moeilijk gaat doen kan ik ook moeilijk gaan doen ;)
    Ik vind, als een hond aangelijnd is en de mijne loopt los en duikt er boven op, dan moet ik betalen als er dierenarts kosten aan te pas komen, maar ze liepen allebei los, in een losloopgebied en daarbij heb ik die gast gewaarschuwd en heb vandaag meerdere keren aangegeven dat er erg veel spanning is ivm de vriendjes van puppie, maar hij kiets er dan toch voor om met ons mee te lopen, tja... en anders heb ik altijd nog een getuige achter de hand die volledig aan mijn kant staat :D

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jij schrijft het, ik dacht het ;)

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik kan het bonnetje van de prikkert inleveren bij de ziektekostenverzekering, dat scheelt natuurlijk wel een hoop.;)

Deel Deze Pagina