Jouw puppie is gewoon een schat en als hij zijn vriendjes wil bechermen is dat zijn goed recht. Ik wist niet hoe dat werkte in een losloopgebied, maar dan heb je ook weinig te vrezen.
Joehoe Nicole, je hoeft geen heel verhaal te tikken als je geen zin hebt maar zeg ff hoe het met jullie gaat?
Liesben om nog even op jouw verhaal terug te komen. Ik geloof dat verhaal van die 17-jarige eigenlijk wel. Zo'n grietje vindt zichzelf al een hele grote meid en wil met de volwassenen meepraten. Ze heeft natuurlijk geen enkel besef van wat haar te wachten staat en ze is zelf nog kind. Arm beebje Heb trouwens het topic niet gelezen, waar staat het want ik ben wel nieuwsgierig naar zoveel domheid
Ik ben er nog en nee ben nog niet bevallen (jammer genoeg) Ben er echt klaar mee hahahaa, wat een gesjouw die buik zeg. Ik lees nog wel mee hoor maar heb geen puf om te reageren. Word wel blij van de zieke zwangeren onder ons (sorry maar misselijkheid is goed) Zag dat natas een goede echo heeft gehad en dat het bij Limmeke ook nog steeds goed gaat, helaas ook met de ernstige misselijkheid. Suus volhouden he, desnoods ga je inderdaad maar de hele dag op bed liggen. En klagen en balen mag!!! Lekker mopperen hier. Alle andere meiden gezellig op de wachtbank en Ladouce wacht op een paasei. Koffie wel erg balen van die hand zeg, je hebt wel erg veel over voor de borstvoeding, dapper! Beterschap en ik hoop dat de rust helpt.. Bebek, rot van die knokpartij van de honden. Gelukkig hier nooit zoiets meegemaakt... fijne avond meiden, en ik lees gewoon af en toe stilletjes mee. Nicole
Het ging erom, dat ze dus sex had gehad en de pil slikte. En nu had ze wat klachten had ze dus een test gedaan, die licht positief was. Ze had het ook meteen over "die 2 voor 5 euro van het KV". Het kind is 17 he...en als ze dus zwanger zou zijn, dan is het dus ongepland volgens haar verhaal. Maar nu begon ze ook plots dat haar temp hoger was, en dat ze foliumzuur moest slikken en of de test niet vals positief kon zijn? Nou wil ik niet lullig zijn. Maar als ik 17 zou zijn, en ongepland zwanger, dan zou ik flippen. En zou ik ook niets van tempen, foliumzuur of vals-positieve testen weten. Dus ik denk meteen: OF ze belazerd de boel, OF ze is heel bewust zwanger aan het worden. Maar misschien denk ik te negatief. Er zijn meer meiden die twijfelen zo te lezen in de reacties, dus ik ben niet de enige doemdenker. Lees hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/199574-zwanger-niet-zwanger.html
En daarbij gaat iedereen ook nog eens heel leuk en lief tegen haar doen: Meid, gefeliciteerd, komt wel goed! Ik was ook 17....enz enz. Halloohoo! Ze is 17! Pfff, kan er zo kwaad om worden.
Proest, heb je die zin gelezen: "ik kan geen testen meer kopen omdat mijn zakgeld op is"? En dat moet een kind op de wereld gaan zetten, hahahaha. Ach ja, ze is toch niet zwanger, die test was raar en de rest was negatief.
Als ik ook maar één seconde zou denken dat ze zwanger zou zijn, zou ik ook boos worden, maar dat is ze niet. Die symptomen lijken meer op het buikgriepvirus wat er nu heerst Die Daatje in dat topic is trouwens echt een zonnetje he?
Die daatje ben ik wel eens eerder tegen gekomen... Zij was ook degen die zei dat het best kon dat je na 12 wkn zwangerschap negatief testte. Had de ha zelluf gezegd. Twee mensen in haar omgeving (twee he, twee....) hadden gedurende de hele zwangerschap negatief getest.
Whoehahaha! TWEE mensen die iets hebben meegmaakt wat niet kan en zij kent ze Ik maak ook uit haar berichten op dat ze niet echt veel inhoud heeft; ze maakt zich alleen maar kwaad en dreigt met de modjes, terwijl zij degene is die zich onfatsoenlijk gedraagt en niets onderbouwd! Snap eigenlijk niet dat niemand daar een melding van heeft gemaakt... Vond haar opmerking over "34 jarigen die werk belangrijker vonden en het nu gek vinden dat ze niet zwanger worden" trouwens wel erg aanstootgevend! Moest op mijn nagels bijten om daar niets iets van te zeggen! Maar ja, dan wordt het modder gooien he
Oja, en krijg als het goed is deze week een nieuw digitenne kastje, dus dan kan Bebek weer fijn tv kijken in bed! *mist het nu zo*
Gezellig topic wel Had bijna gereageerd maar ben verstandig geweest en niks gedaan. Dat kind is natuurlijk niet zwanger, lijkt me sterk na zoveel negatieve testen. En als ze het wel is worden ze vast heel gelukkig maar heeft ze wel de leukste tijd van haar leven weg gegooid. Maar ja, misschien wel bewust en wat kan ik ervan zeggen. Ik wilde eerst een goeie baan en geschikte partner vinden. Dat ik daarvoor tot mijn 39e moest wachten kan ik ook niet helpen
Goeienavond meiden (op zijn brabants hè) Bebek ik denk dat de gyn je naar huis heeft gestuurd omdat het protocol is eerst een jaar proberen (of 12 cyclussen) Ik zit nu in cyclus 14 das volgens de gyn ruim voldoende. Maar ik weet niet of alle gyns hetzelfde werken. Ik zou als ik jou was gewoon na 12 cyclussen terug gaan, Ow nee dat hoeft niet meer want jij bent deze maand zwanger! Ladouce succes morgen! Suus zo misselijk, wat vervelend. Ik zou willen dat ik het weg kon toveren! Nicole is nog eventjes aan het broeden op een zeer mooie beeb IS waar beeeennnnnn jeeeee. Ehhmmmmm ik vergeet er vast een hoop maar ik weet t ff niet meer. Ik ga even een eitje in de pan gooien (had nog niet gegeten)
Bebek, ik ben niet bang dat ik zwanger ben hoor! Het is meer dat ik me afvroeg of de pil nog wel voldoende werkt. Maar ik lees dat het waarschijnlijk geen kwaad kan.
Spreek net een vriendin van me. Al jaren bezig met zwanger worden, de hele mmm al gehad, miskraam gehad. Nu in een half jaar rustpauze van de mmm is ze weer zwanger! Maar ze vond het zo rot voor mij! Gek kind. Ik heb gezegd dat ik gewoon snel volg en dat we dan gezellig samen zwanger zijn!
Wat een lieve vriendin ben jij Liesben. Hier sinds gistermiddag niet meer echt heel misselijk en wat donkere afscheiding verloren....van kotsmisselijk naar heel vaag misselijk.Voor de rest nog wel zere borsten en alles.Maar het vertrouwen is hier gezakt tot niets meer.
Knuffel voor jou Suus. Maar kan het niet zo zijn dat je nu echt overal op let omdat je morgen die echo hebt? Iedereen denkt dat het goed gaat, dus probeer vertrouwen te hebben!