@Liesben....misschien heb je wel gelijk....we zijn echt heel bang voor morgen.En misschien heb ik gewoon de goede manier gevonden om de misselijkheid te onderdrukken nu.Eet sinds gisterochtend eerst een bakje vla,voordat ik wat anders ga eten.En lees ook op internet,dat die gembercapsules een paar dagen nodig hebben om te gaan werken.Het is ook nooit goed he....kotsmisselijk niet,maar minder misselijk ook weer niet
Suus, wat een onzekerheid toch meid. Nog 1 nachtje slapen en dan heb je een echo. Ik duim voor een boontje met een mooi kloppend hartje. Natas, ook hier nog van harte met je mooie echo! Liesben, dat is een hele goede gedachte meid, dat je je zwangere vriendin heel snel volgt. Koffieleutje, meid, het zit je niet mee zeg. Beterschap. BB, fijn dat het meeviel bij de gyn. Gelukkig zo op het eerste gezicht geen gekke dingen, maar wel fijn dat een en ander aan onderzoeken wordt opgestart. Lotuss, heerlijk he? Die meiden die er zo nu en dan zo'n heerlijke bende van kunnen maken. Gisteren hebben ze hier samen op de kamer van Alyssa een feestje zitten vieren met een pakje Sultana's. Haar hele kamer lag onder. Gelukkig geen rozijntjes platgelopen op het kleed. En verder zo'n beetje de halve kast leeggetrokken. Er was werkelijk geen plekje meer over waar je kon lopen. Desmo, fijn dat de acupunctuur aanslaat en dat je nu meer energie hebt en dat het een positieve invloed heeft op je humeur. Nicole, goed om even van je te horen en fijn dat het goed met jou en beebje gaat. De laatste loodjes wegen het zwaarste. Sterkte voor deze laatste paar weekjes. Ladouce, succes vandaag. Marnat, hoop dat je een leuke dag hebt met je zus. Hier is verder alles OK. Beetje druk, dat wel. Maar beter zo dan dat ik me verveel.
Hi meiden weer ff een berichtje van mij. Ach wat mijn pols betreft nee rust kan ik niet nemen maar het zal wel een keertje overgaan denk ik. Die brace voorkomt dat ik bepaalde draaiingen niet kan maken met als gevolg dat ik hem regelmatig uit moet doen Iemand vroeg hoe het met mijn oudste zoon ging, die heb ik voor het laatst op zijn verjaardag gesproken. Ik heb me voorgenomen dat hij nu als eerste een smsje mag sturen Arme Nicole die laatste loodjes he.... Limmeke nog steeds misselijk ? Suus meis ik voel je spanning ! Dombo druk..... Liesben die oprecht blij kan zijn voor haar vriendin, lief hoor ! Ik ga dit weekend weer eens heerlijk een nachtje naar broerlief even bijkletsen in Brabant. Oh ja van mijn haar is 10 cm af, ik had me een haaruitval niet meer normaal. Het is nu dus redelijk kort, wel mijn nek bedekt en ik vindt het wel ff lekker zo. Ook wat slecht nieuws in de familie die me bezig houdt, de kleinzoon van mijn zus (19) heeft een tumor in de alvleesklier.
hoi meiden Helaas is de gezelige dag met mijn zus niet door gegaan. ze was pas om 14 uur thuis. volgende week doen weer een poging. normaal om 11 uur ze had een bv of zo iets. nicolioo@ Gaat het nog meis knuffie mee. koffie@ weet niet veel te zeggen maar een dikke knuf voor jullie. Suus@ succes morgen met de mooie echo.
O Suus wat een ellendig spannende periode he meis... Ik hoop zó op een mooie echo morgen en wat zal je nerveus zijn inderdaad. Morgen weet je in elk geval meer, hoe eng ook! Ik leef met je mee hoor meis! Gelijk ook Koffie, dat je het nu aan hém overlaat. Achter geen ene man aanlopen, zélfs niet achter je zoon.. En je weet het..wat je loslaat blijft bij je. In dit geval misschien niet letterlijk, op dit moment, maar toch... Die hand vol zand...als je je handen er te strak om sluit loopt het zand weg tussen je vingers. Hou je handen open en het blijft liggen..(moet het niet hard waaien zoals nu alleen ) Wat erg van je de kleinzoon van je zus... Rot rot rot ziekte!
Hallo allemaal, ben weer terug uit het Gentse en helaas pindakaas loopt het allemaal niet zo als de vorige 2 keren. (Tja niets zo veranderlijk als een vrouwenlichaam) Wel vrij veel follikels maar slechts 1 grote en de rest dus rond de 15/16 mm. Concreet houdt dit in dat ik nog 2 dagen door moet spuiten met die heerlijke hormonsters en dan vrijdagochtend weer terug mag naar Gent voor een volgende echo. Als deze dan voldoende resultaat laat zien (follikels van boven de 20 mm) dan is zondag de punctie. Was wel even een tegenvaller. Met name omdat ik me ook niet zo geweldig voel maar dit volgens gyn reageer ik super op de hormonsters en voel ik me daarom ook zo klote. Dus dat is dan weer fijn om te horen. Lees hier verder weer een rot bericht van Koffie, er blijft jou ook niets bespaard. Sterkte met je arm en ook sterkte met de kleinzoon van je zus. Nicole, de spreekwoordelijke laatste loodjes. Succes alvast! Suus, snap het best hoor, lijkt me enorm zwaar. Maar ik hoop dat je ons morgen een hele mooie echo kunt laten zien!!! Bebek, wat een eikel die vent zeg. Volgende keer puppie op hem afsturen misschien? En heb je puppie al op bovenbuurhondje afgestuurd? Dombo, altijd gezellig een Sultana feestje Marnat, jammer dat het niet door ging maar dan heb je nog iets om naar uit te kijken. BB, fijn dat het bij de gyn meegevallen is. Nu vooruit kijken. Lotuss, pil blijft altijd een lastig verhaal. Hoe goed je 'm ook slikt er zijn altijd minpuntjes. Weet niet welke je slikt? Is de Mirena geen oplossing (of had die je die al eens gehad?).
Die mag ik niet Ladouce. Je hebt dan meer kans op eileiderontsteking. Dat heb ik al twee keer gehad namelijk door een blindedarmontsteking die was gaan verplaatsen en lekker de hele boel aangestoken had. Aangezien ik het een paar jaar geleden wéér kreeg en m'n gyn zei dat het waarschijnlijk een zwakke plek zou blijven lijkt me een Mirena geen goed idee. M'n moeder heeft trouwens óók eileiderontsteking door een spiraal gekregen. Zeker erfelijke zwakke plek.. Ik slik de Yazz 24+4. Vrij nieuwe pil met een kortere stop periode. Schijnt beter te werken tegen pms. Maar ik las ook ergens dat wennen aan de pil gewoon wel eens langer kan duren dan 3 maanden. En als hij maar betrouwbaar blijft dan is het ook niet zo erg.
Was net even in de mama topics aan het lezen. (wil iemand er alsjeblieft voor zorgen dat ik dat NOOIT meer doe!) Ik kom daar zoveel bekende tegen waar ik vorig jaar mee schreef en een helehoop meiden die nu bevallen zijn of op het eind lopen. Wat kan je je daardoor klote voelen zeg. Dan denk ik WAAROM WIJ NIET??? *sorry enorm ego bericht*
Dank je, denk dat het wel goed komt hoor! Duurt alleen wat langer en ja geduld blijft een schone zaak maar hebben we natuurlijk niet. Die Yazz ken ik niet (is van een concullega) maar schijnt inderdaad wel een goeie te zijn. Wel vrij licht maar inderdaad het enige wat je kunt doen is het even aankijken. Zal (als ik terug ben op kantoor) even een collega vragen (medisch adviseur) wat zij er van zegt. Wel balen zeg van die ontstekingen. Was zelf trouwens best wel enthousiast over de mirena.
Ja, wie weet is hij wat te licht voor me? Maar misschien was het eenmalig. Zou fijn zijn ja, als je het even na kon vragen! Ja..geduld..zelfs als je wel de tijd hebt is dat al moeilijk! Maar ze gaan vast mooi groeien..
Wil je dat nooit meer doen Bibi ! Dikke knuf Ladouce ik ga voor je duimen voor mooie eitjes vrijdag. Lotus ik denk dat het dan nog een kwestie van wennen aan die pil is hoor. Trouwens wat heb je dat mooi gezegd over mijn zoon. ik ga die onthouden !
@BB ...heel herkenbaar....ik zie ook regelmatig mensen voorbij waaien met baby en al waar ik gelijk zwanger mee was....dikke knuf meis! @Ladouce....he bah....moet je geduld hebben en geduld is echt een lelijk woord Lotuss heeft ruzie met haar pil met de flitsende naam Koffie heeft alleen maar lichamelijke pech de laatste tijd....arme jij....dikke knuf! Marnat haar gezellige dagje is niet door gegaan.Jammer. Dombo had een heus Sultanafeestje in haar huis Nicole is aan haar laatste loodjes bezig spannend hoor! En hier ben ik alleen maar nerveus.....wat zal ik blij zijn als het morgen half 5 is....hopen we dan maar....dat ik dan echt blij ben
Oja...en iedereen bedankt voor de knuffen en het meeleven en speciale dank aan BB voor de Roosvicee @Jomi....hoe is het met de pijn nu?
Het is nog echt een waarheid als een koe ook...merk het heel vaak bij mezelf, zodra iemand gaat 'trekken' aan me, trek ik me nog veel harder terug. Niet opzettelijk ofzo, zo werkt dat blijkbaar...
Koffie, er blijft jullie ook niets bespaard he! Wat een erg nieuws van de kleinzoon van je zus! Kunnen ze het wel goed behandelen?? En wat je zoon betreft; tja, die gaat echt eerst even aan mams laten zien dat ie het allemaal heel goed alleen kan en dan gaat ie smsen dat ie je zo mist Misschien een hele brutale vraag, maar je zus heeft een kleinzoon van 19? Hoe oud is je zus dan? Suus, ik kan helaas ook niets zeggen om je spanning weg te nemen, ik kan alleen maar heel erg hard duimen dat je morgen een mooie echo hebt!! Ik kan pas laat on line komen, dus sms me ff ok! Ladouce, kan me voorstellen dat het een tegenvaller is, maar het goede nieuws is wel dat er veel follikels zitten! Dus ik doe mee met Lotuss: groei groei groei! En sterkte met je hormonsters! BB, niet meer op dat topic kijken, anders stuur ik puppie op je af En nu ben ik alles al weer vergeten, sorry Hier weinig nieuws; af en toe wat steekjes in mijn buik/liezen niet noemenswaardig, maar wel weer veel afscheiding en volgens mij had ik dat vorige keer ook en daar is niet veel goeds van gekomen Morgen nog een dagje op de gesloten afdeling invallen (de gevaarlijkste ) en dan lekker 4 dagen vrij, jippie! Ow en kan iemand ff zorgen dat ik morgen wind mee heb op de fiets?
Komt voor mekaar Bebek! Windje mee morgen! Fiets fiets..ik wil een bakfiets!! Ben alvast aan het kijken, het wordt een Babboe, mét stickers! Zoiets misschien...wel sjiek, dat zwart/wit..