Hoi...ja hoor....denk ik....vind het heel zwaar allemaal....ben een stuk minder misselijk.Waarschijnlijk omdat ik op mijn eten aan het letten ben....niet te vet enzo,omdat ik zo misselijk was en best vet had gegeten elke keer (vakantie) en nu minder misselijk natuurlijk en stress daarvan.Maar mijn borsten gaan steeds meer zeer doen en ik verlies ook niks raars.En lees hier wel hoor en krijg alles mee,maar vind het heel lastig om op dingen te reageren,omdat ik alleen maar bezig ben met mijn eigen zwangerschap en vooral dan het zwanger blijven en de stress eromheen.Geef me nog een weekje of 2 en dan ben ik wel weer de normale sociale Suus.
Je krijgt alle tijd die je nodig hebt hoor Suus! Snap je angst helemaal..het is ook slopend.. hoop dat je snel wat meer vertrouwen zal krijgen. knuf!
Dit is ook de week waarin de vorige keren al ging bloeden.....dus nog 5 dagen en dan ben ik al verder dan ik ooit gekomen ben wat dat betreft.Enige wat dan nog mis kan is een gestopt hartje,maar ik heb besloten,dat dat me gewoon geen 2 x gaat gebeuren.
Ken dat ja...ik had twee keer een miskraam met 6 weken toen. Later bleef die zes weken ook een magische grens.
Thnx jongens! Om 14.15 naar de VK, kan ik daarna meteen naar het ZH bellen. Succes Limmeke, een huis kopen of verkopen is ontzettend spannend! Ik zit ook op van alles te letten Suus. Maar dat terwijl ik eigenlijk ook weet dat wel of geen symptomen niets hoeft te zeggen. Iedere zwangerschap kan weer anders zijn, dus in het verleden misselijk en nu niet wil niks zeggen. Daarbij kunnen de kwaaltjes komen en gaan, gisteren wel zere borsten maar vandaag niet hoeft ook niets te betekenen. Bij de MA had ik meer zw.kwaaltjes als in de 1ste weken bij Danique. Maar ja, ondertussen zitten we er wel als havikken op te letten...... hou je taai!
@Natas....ja,ik let ook overal op....gelukkig voel ik me verder wel erg zwanger...moe en emotioneel...zere borsten.Ook al weet ik dat dit allemaal nog niks zegt...het voelt toch geruststellend. Jij heel veel succes en plezier bij de VK.
@Limmeke....spannend hoor....en al die oude dingen in dat huis zul je ook wel in de prijs merken denk ik....kun je er (mettertijd) een leuke nieuwe keuken inzetten @Lotuss.....8 maanden alweer!
Ook van mij Natas succes bij de VK en ik blijf duimen voor je, evenals voor Suus en voor Gieg. En natuurlijk blijf ik duimen voor veel meer roze hier.
Suus, niks dan begrijpelijk meid, het is ook zo ongelooflijk spannend. Ik kan alleen maar voor jou, Natas en Gieg hopen en duimen dat het helemaal goed mag blijven gaan met deze zwangerschap en dat jullie over en maandje of 8 een prachtig beebje in jullie leven mogen begroeten. Limmeke, spannend zeg, van dat huis. Succes! En beterschap met je meisje. Natas, voor succes wensen voor bij de VK ben ik al een beetje laat, want je zit er nu of bent er misschien al weer weg. Wel een fijn idee dat je nu een afspraak kunt gaan maken bij het ZKH. En ach, arme Danique gevallen en een buil. Dikke knuf op haar bolletje. En inderdaad, wat een heerlijk weer. Ga vanmidag uit school maar even met de meisjes de tuin in.
Ik ben zo blij, zo blij. Zojuist de verzekering aan de telefoon gehad en het is allemaal geregeld. De afgelopen poging en poging 3 worden volledig betaald door hun! Heeft wat moeite gekost maar ze hebben me super goed geholpen. Jippie, nu moet de 3e poging wel gaan lukken.
Natas hoop dat je al aan het bellen bent voor een afspraak in het ZH en hopelijk kan je daar snel terecht. Limmeke hopelijk is jullie bod genoeg! Succes. Suus veel liefs. Ladouce hartstikke goed nieuws! Gelukkig maar, dat gestress is nergens goed voor. * en naar de rest zwaai ik even *