Eigenlijk komen de kindjes uit de bloemkool. Maar dat vinnik niet zo lekker. Dus dan maar boerenkool. Zuurkool lijkt me niet goed voor babbie, das namelijk in het zuur ingelegde witte kool
In boerenkool zitten altijd van die vieze rupsies en dat lijkt me ook geen feest voor zo'n beeb, dat er een rupsie aan zijn pielemuisje zit te kriebelen
dag lieve flauwerd ... ikdoe heel even wat anders en jullie zitten baby's in de groente te analyseren ... rare meiden Maar ik ben ook foetsie. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga afwassen, douchen en even heel intellectueel het nieuwe vakmagazine van de (forensische) psychiatrie lezen. nadat ik mijn flutroman uit heb dan he Die invaldag morgen heeft wel één dik vet voordeel: ik mag anderhalf uur later beginnen, dus ik mag gewoon tot 7 uur blijven liggen!!
Lees ik net in een topic dat mevrouw vermogen getest heeft met predator................ipv vanmorgen met predictor.....sorry maar dan moet ik ook erg hard lachen. Niet vervelend bedoeld maar wel erg grappig.
Morgen nog een dagje werken en dan een lang weekend heerlijk (ga ik niet vertellen dat ik vrijdag ook ffies moet werken want dat bederft de pret) Bebek en Desmo lekker werken morgen!