35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

grin :D

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Suus Spannend morgen. Keep my fingers crossed!

Ladouce, jouw follikels willen even doorrijpen begrijp ik? Nou. laar ze hun best maar doen dan. Zet 'm op.

Hee ik zie een oude bekende online hier. Hallo Sandra, alles goed??

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Suus, even snel voor jou. Ik duim voor je.

Kom straks nog even reageren, zit ook film te kijken. Dus gaat niet zo snel en wilde suus niet missen.

Tot laters en anders tot morgen.

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ben er eigenlijk alleen maar even om Suus morgen heel veel succes te wensen. Meis ik kan me jouw (jullie) angst zo goed voorstellen. Ik duim enorm voor jullie. Dikke kus.

Verder natuurlijk ook groetjes en knuffel aan en voor iedereen. En voor iedereen die het nodig heeft veel sterkte (en dat zijn er wel een aantal :().

Hier
    Word met mijn gedachtes heen en weer geslingerd en heb het de laatste tijd wel erg moeilijk, maar wilde dat eigenlijk niet zo toegeven. Zie ook enorm op tegen ons Italië-kraambezoek van een week ….. kortom voel me gewoon k*t. Dus ff time-out hier.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus deze is voor jou meis !

6. Suzanne68

Dankjulliewel.....jullie zijn lieverds!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus lieve meid, ik duim voor net zo'n mooie echo morgen als de mijne!

Koffie, jij ook zo'n haaruitval? Heeft bij mij na Danique wel een jaar geduurd, pffff. Foto van je nieuwe coupe? ;)
    Jeetje, kleinzoon van je zus 19 jaar en een tumor, wat heftig!

Ladouce, balen dat je nu langer moet spuiten. Wel fijn dat je super reageert op al die hormonen maar minder fijn dat je je er zo klote door voelt.

Oei BB, dat moet een heel confronterend rondje surfen zijn geweest op die mama topics. :(

I S, heel veel sterkte.

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Suus morgen heeeeel veel plezier bij de echo (ik ga gewoon er vanuit dat het goed zit namelijk!!!!)
    Hoe laat moest je ook al weer? Dan houd ik het een beetje in de gaten hier.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    suus.. succes morgen!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sorry dames, had ik net op de berichtjes gereageerd van gisteren. Is opeens mijn pagina gesloten en alle berichtjes weg:x. Ik heb vanavond geen tijd meer om gisteren er ook nog bij te pakken, dus hou ik het dan alleen maar even op vandaag.

Liesben, fijn voor je vriendin dat ze nu zwanger is en dat in de rustpauze van mmm. Je hoort het wel eens vaker, bij mijn schoonzus ook na mmm spontaan zwanger. En ik duim voor je mee dat jullie samen zwanger mogen zijn. Een jaar vliegt zeker zomaar om, knuffel voor jou.

Suus, fijn dat je vandaag in ieder geval minder misselijk bent en ik hoop dat het zo voor je blijft. En dat je morgen een goede echo mag hebben. Duimen draaien hier overuurtjes voor jullie. Wat lief dat je ook nog aan mij denkt, de pijn is aardig goed uit te houden, alleen 's avonds meer last, dit ivm zoontje van 10 maanden waar ik de hele dag mee bezig ben en die van alles uit probeert wat niet mag.

Dombo, de dames hadden dan zeker een feestje gebouwd, net of er een orkaan door de kamer is geweest of niet? En mama de boel weer opruimen.

Koffieleutje, ook al zo'n last van haaruitval tijdens het geven van borstvoeding. Hier ook, ik heb 5 maanden borstvoeding gegeven en heb ook een stuk van mijn haar af gedaan. Vervelend nieuws over de kleinzoon van je zus, dat zijn geen leuke berichten.:( Maar als het de kleinzoon van je zus is, dan is je zus wel een stuk ouder als jou of niet? Ik zag in een later berichtje 16 jaar verschil.

Marnat, jammer dat je dag niet door gegaan is. Maar nu heb je nog eentje in het vooruitzicht. Lief van je zus om je een verrassingsbon te geven.

Ladouce, jammer dat ze nog niet groot genoeg waren en ik duim voor jullie dat het vrijdag zo ver is. Vervelend is zeker dat je er zo ziek van wordt van die hormonsters, maar het is ook voor een goed doel moet je maar denken.

BB10, je mag niet meer naar de mama's gaan hoor. Ik kan mij voorstellen dat het erg moeilijk is om te lezen. Knuffel voor jou.

Bebek, ik hoop dat je morgen geen tegenwind hebt op de fiets en dan na een dagje werken 4 dagen heerlijk vrij. Jammer dat je voorgevoel niet zo goed is, nog eventjes afwachten en je weet het.

I S, knuffel van mij.

Nicolioo, sterkte met de laatste loodjes.

Hier ook even een korte update:
    Ik heb nog een vreselijk dikke wang en 's avonds heb ik meer pijn. Maar eigenlijk is het ook wel logisch, ben natuurlijk de hele dag alleen met ons zoontje van 10 maanden. John gaat 's ochtend om 7.15 weg en is 's avonds ongeveer om 18.15 thuis. Juarno is nu in de ontdekkingsfase, ik kan nu bij heel veel dingen komen. Ook waar hij niet bij mag komen en dan wel doen natuurlijk. Dus 's avonds is mijn kaakje wel moe, maar 's avonds praat ik dus wat minder. Heeft John in ieder geval niet veel gezeur aan zijn hoofd als hij thuis is.;)

Nou meiden, tot morgen en lekker slapen.

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Niet vergeten vandaag:

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, succes vandaag! Ik denk aan jullie.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Succes Suus! Sterkte met de zenuwen..

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus@ Denk aan je meis, mijn duimen draaien voor een mooie echo. knuffie

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Leuk joh, zoals je weet hebben wij ook een bakfiets en ik ben er helemaal blij mee. (behalve als ik zoals gisteren met windkracht 5 tot 7 'de berg op' naar school had gemoeten, da's zwaar trappen).

Wij zijn nu ook aan het rondkijken voor een Babboe, maar dan 1 met trapondersteuning.
    We gaan zoals het er nu naar uitziet terug naar 1 auto. Mijn bus blijft en mannetjes auto gaat weg. Hij gaat dan in mijn bus rijden.
    Vind ik op zich niet heel erg vervelend, maar dan mag er wel een mooie fiets met trapondersteuning tegenover staan. ;)
    Het is hier vals plat en soms zoals gisteren niet te doen op de bakfiets.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, ik denk aan je en ga net als Nicole voor een mooie echo met een mooi boontje met een ferm kloppend hartje.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, ik hoop voor je dat je herinneringen aan je MK heel snel plaats mogen maken voor nieuwe, mooie herinneringen.

Ladouce, ik duim voor mooie groeiende follikels.

BB, moeilijk is dat dan he? Als je bij de mama's kijkt.

IS, dikke knuf.

Koffieleutje, wat erg zeg, van je neefje.
    En goed van je, dat je het eerste contact nu aan je zoon overlaat. Ik denk inderdaad ook dat het een waarheid is als een koe wat Lotuss zei. Misschien niet altijd even makkelijk, maar wel het beste.

Jomi, vervelend zeg, dat je nog zo'n last hebt. Beterschap.

Marnat, jammer dat je dagje uit met je zus niet doorging. Volgende keer beter.

Zo, ga mezelf maar eens even een schop onder de kont geven om weer aan het werk te gaan.

Tot later!

18. Suzanne68

Goedemorgen dames....bedankt voor het succes wensen.
    De echo is pas om kwart voor 4.Wat ik wel fijn vind,want dan is de ergste misselijkheid wel gezakt.Voor Suusman had het wel eerder gemogen,die zit er helemaal doorheen.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus@ Arme Suuseman knuffie voor hem, en een glas roosvicee.

Hier@ Ik schrok me wild vanmorgen manlief heeft al twee dagen last van de buik.Is nu naar de dokter zegt zal de blinde darm wel zijn ik zeg doe normaal gek! zal me benieuwen hij gaat niet gauw uitzich zelf naar de dokter.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Suus, ook ik denk aan je. Gelukkig dat je misselijkheid wat minder is.

Deel Deze Pagina