35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Namens mij en Suusman heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.Het helpt heel erg,dat iedereen hier (en in onze familie en vriendenkring) zo meeleeft.We voelen ons hierdoor een stuk minder alleen.Jullie zijn stuk voor stuk lieverds en ik ga heel hard blijven duimen voor iedereen die nog niet zwanger is,dat jullie kinderwens wel vervuld wordt.Jullie verdienen het allemaal.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve Suus en Suusman, ik had het al via de sms gezegd, maar ik wil jullie toch heel erg veel sterkte wensen en jullie een hele, hele dikke knuffel geven!
    Het is zo oneerlijk en zo verdrietig!!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik sluit me aan bij Koffie en Ladouce en ongetwijfeld alle andere meiden: we zij er voor je, voor jullie, dus je mag altijd komen uithuilen en schelden en boos worden!! Je blijft tenslotte ons dinnetje meis!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik lees dat Koffie en IS ook een knuffel kunnen gebruiken, dus komt ie aan!

Marnat, hoop dat het meevalt met je mannetje!

JoMi, hoop dat je wang snel beter is!

Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer, voelt niet goed om nu heel heppiedepeppie op iedereen te gaan reageren na het nieuws van Suus.....

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, heb ik ook hoor.

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Suus en suusman........... ik weet gewoon niet meer wat te zeggen. Hoeveel kun je hebben he. Wel heel erg fijn dat je van alle kanten steun en begrip krijgt, schrale troost maar wel fijn nu.
    Je hoort hier gewoon thuis op dit forum wat mij betreft. Je hebt een kinderwens en of die nou in vervulling gaat of niet, blijf schrijven zo lang je dat wilt!

Nicole

7. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    :$ Suus wat lees ik net een verschrikkelijk nieuws, weet niet zo goed wat te zeggen....... het was jullie zo gegund :(

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik las je sms pas laat suus, telefoon was leeg. Vandaar dat ik ook pas laat reageerde.
    Wat ga je nu doen? Afwachten? Of curettage? Of tabletten? Of weet je het gewoon nog niet?

9. Suzanne68

@Liesben....maakt niet uit hoor van de lege telefoon enzo.
    Afwachten ga ik....ik gok dat het wel snel los komt nu...het is al morgen al een week niet meer.Dus het zal niet zo lang meer duren nu.Met curreteren heb ik een hele nare ervaring gehad.Niet de curretage zelf,maar de nazorg daar.Dus ik ga voor het zelf doen.Dat vond ik psychisch ook minder zwaar.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach meissie, heb zo met je te doen...

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, ik heb gewoon plaatsvervangend verdriet voor jullie :(

12. Suzanne68

@Wie er wel eens op Suusman's hyves leest...hebben jullie die vreselijke ongepaste reactie van een vriend van Suusman gelezen :x

13. Suzanne68

Het rare is,dat ik helemaal niet zo verdrietig ben...wel beetje,maar niet zo allesoverheersend als dat ik verwacht had.Vind het vooral heel erg voor Suusman,die nu nooit papa gaat worden door mijn schuld

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ehm, ja, die heb ik gelezen ja....Vond het persoonlijk ook niet heel erg tactvol :x

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, Suus, niet gelezen. Maar ik ken de Hyves van Suusman ook niet. Wat zegt die "vriend"?

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieven schat, dat moet je niet zeggen, door jouw schuld!
    Niemand heeft hier schuld aan, Roen niet, jij niet, niemand niet!!! Wil je dat gauw in je oren knopen!

17. Suzanne68

Vriend van Suusman zegt:

Hoi Suusman,
    Ik had geen idee dat jullie ook problemen hadden met verwekken. Wij zijn 4 jaar bezig geweest, en nu hebben
    we wel eindelijk een zwangerschap, 11 weken nu, maar we zijn doodsbang dat het misgaat.

Ik wens jullie alle sterkte van de wereld

afz:lompe erg met zichzelf bezig zijnde Suusmanvriend

18. Suzanne68

Nou ja....Suusman is nog maar 34....had ook een leuke vrouw uit kunnen zoeken van jaartje of 30...en hopla...kansen op een kind vele malen groter

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed, die heeft ook het tact van een olifant in een porseleinkast....

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hij heeft nu een meer dan leuke vrouw van 40, waar hij waarschijnlijk duizendmaal gelukkiger mee is!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina