35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Limmeke....ik zou lekker thuis blijven....iets waar je al niet zo heel veel zin in hebt en dan ook nog es uit eten,terwijl je zo misselijk bent....

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    dat moet ook moeilijk voor je zijn Suus..Suusman zo verdrietig te zien. Daar komt vast ook je reactie vandaan en het gevoel dat het 'jouw' schuld is dat hij geen vader wordt.
    En we kunnen allemaal zeggen dat dat niet zo is (terecht ook!) en dat je een geweldige meid bent (wat óók zo is)
    Denk dat de enige die dat misschien een beetje bij je weg kan nemen Suusman zelf is.
    Maar wel lief van je dochter...

Sophie heeft haar prikken gehad...:(
    Nu dus maar afwachten, ze ligt nu nog heerlijk te zingen in haar schommelstoel maar dat is logisch..
    Het begint eventueel pas na drie uur. Dat zou zo'n kwart over twee zijn dus.
    Ik doe maar snel van alles in huis nog even, voor het geval daar niets meer van komt. Grote zus is bij oma, lekker rustig in elk geval..

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lotuss....ik hoop dat de reactie bij Sopje van de vorige keer je deze keer bespaard blijft.

Ik vind het ook moeilijk omdat ik nu meer met de lichamelijke kant van alles nog bezig ben....alles moet er nog uit....wat ga ik halen tegen de misselijkheid...ik moet de dokter bellen voor de pil en wanneer moet ik die gaan slikken.Ik vind een stuk berusting in het feit,dat het nu echt klaar is en Suusman vind het veel moeilijker om het echt definitief af te sluiten.Wat logisch is.En dat krijg ik ook nog wel allemaal,maar ik wil nu eerst mijn lijf weer normaal....herstellen van deze mk weer en dan zo snel mogelijk aan de pil,zodat ik niet meer zo ziek word van mijn menstruatie elke keer.Omdat het in mijn hoofd ook echt definitief genoeg geweest is allemaal.En ik heb al kinderen....ik heb alles al ervaren....de leuke kanten ervan ook.Lang geleden ooit ;) en Suusman wordt gewoon nooit vader....behalve als ik over een paar jaar het loodje leg en hij nog een leuke vrouw leert kennen :D Ik vind het gewoon moeilijk,omdat het dat het genoeg geweest is ook sterker van mij af komt.Maar voor mij is het echt genoeg.Ik kan het echt niet meer.Ik wil gewoon weer een fijn leven...zonder dode kindjes en elke keer die stress....en die lichamelijke nasleep.Gewoon een leven zonder kindjes met een boel andere fijne dingen.

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Snap je zó goed Suus...
    Je hebt genoeg meegemaakt he. Genoeg is genoeg..
    En jij hebt inderdaad kinderen, dat maakt toch een verschil.
    Je weet wat de plus en minkanten zijn, dat het niet alléén zaligmakend is en het ook veel zorgen met zich mee kan brengen.
    En inderdaad, die hormonen elke maand.. de pil maakt daarin zeker een verschil.
    Snap ook dat het voor Suusman moeilijker is het af te sluiten.
    Denk ook dat de verwerking nog gaat komen.
    Dat soort dingen ligt nu eenmaal nooit zo zwart wit. Er gebeurt iets..je hebt verdriet en je gaat verder. Lág het maar zo duidelijk allemaal. Sterkte meis..

Ik zelf heb geloof ik een doosje waar ik nare gebeurtenissen op dat moment in opberg. Tót er een situatie voordoet die me eraan herinnert. Ook met minder diepe trauma's. Zoals de bevalling van m'n oudste dochter. Op dat moment deed ik het heel goed, ze lag in kruin en ik perste me een breuk maar zat geen meter schot in. Terwijl ik normaal met 1 perswee een kind geboren kan laten worden. Maar het is wel goed gegaan uiteindelijk en er líjkt dan niets aan de hand verder. Tot de bevalling van Sophie naderde...bang bang bang..gewoon niet kunnen relativeren. Terwijl alles er prima uitzag hoor...ze mocht niet eens m'n vliezen breken en ik was volledig hopeloos toen ik hoorde dat ze óók in kruin lag. Zag het niet meer zitten!
    Terwijl ik het zo goed deed echt en uiterlijk zo rustig leek.
    Je zag niet eens aan me dat ik pijn had.
    Gelukkig kwam ze nog goed te liggen dus het ging het van een leien dakkie verder.
    Nu dus na Sophie haar vaccinatie...was tóen redelijk nuchter eronder. Vervelend maar niet levensbedreigend achteraf dus...Maar achteraf heb ik opgezien tot aan dit moment. Zó bang dat er iets zou gaan gebeuren met haar! (een paar keer koorts heeft me ook wel goed gedaan en laten zien dat er echt niet gelijk iets ergs gebeurt)
    Het is nu 3 en half uur verder en ze is heel vrolijk! Zegt nog niet helemaal alles natuurlijk..maar vorige keer was het acuut na drie uur héél hard huilen en dat beentje met punt bloedinkjes.

Doet me trouwens denken aan m'n jongste zoon toen hij drie was.. we moesten eens bloed prikken met hem. Maar bij zo'n kleintje kunnen die adertjes wel eens wegrollen en lukt het prikken niet zo goed. Ze hebben het dus verschillende keren moeten proberen en al die tijd zat hij heel stoer, mét een glimlach op z'n gezicht.. de zusters vonden hem zó geweldig en flink..hij lachte zelfs!! Dat hadden ze nog nooit gezien van zo'n kleintje.. Maar achteraf...zodra ik maar met een pleister aankwam of naar hem wéés als hij iets had...gillen en helemaal in paniek! Haha....hij heeft vast óók zo'n doosje..;)

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Och lieve Suus ik leef zo met jou en Roen mee :(
    Wat ik zei klopt, ik heb geen woorden die je kunnen troosten, het is allemaal zo oneerlijk. Ik hoop dat je besluit om er mee te stoppen jullie rust gaat geven en dat je het kunt opbrengen hier te blijven komen omdat het anders voor ons echt een gemis wordt maar zou wel heel begrijpelijk zijn.

Wel een heel erg fijn berichtje van je meisje, dat heb je juist nu zo vreselijk hard nodig en geen rare dingen meer zeggen hoor. Roen wil geen ander die wil de lieve, gekke, melige Suus.

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebekje ik duim voor je....

Hier heb ik mijn belofte aan mezelf verbroken en zoonlief een sms gestuurd, ik kreeg er last van.
    Krijg ik terug "ja ik vond ook al dat we lang niets van elkaar gehoord hadden, ik mis je en hou van je. Gaat alles goed, hier wel. XXX " Mafkees stuur dan zelf eens wat :D

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Kan het niet laten, nieuwe foto`s gemaakt van mijn kruimel. deze is wel erg snoetig:

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En deze kleine gangster dan :D

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn dat je kleine meid nu goed reageert op de vaccinatie lotus.
    Xander wordt er altijd slaperig van.

Ik heb trouwens ook zo`n doosje maar soms is hij helemaal vol en komt het allemaal naar buiten. Ik probeer het doosje dan te sluiten maar dat lukt dan ff niet meer.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lieve foto's koffie!! lekker ventje he...

Ja..er zou een beter slot op die doosjes moeten zitten he..;)

En ach..het geef toch helemaal niet dat je je zoon een sms stuurt?
    Wie weet dacht hij dat je boos was of zoiets..
    Dat is ook geen 'trekken' vind ik. Dat verschil zal hij ook wel voelen.
    Hij is toch ook gek op jou! ;)

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Net een paar spannende uurtjes achter de rug.
    Vanmorgen in Gent bleek dat er behoorlijk wat follikels zijn. Dat verklaart ook direct waarom ik me niet echt lekker voel. Maar er waren 2 behoorlijk grote en er was toch wel de angst dat er hyperstimulatie is ontstaan en dat wellicht daardoor de punctie in z'n geheel van de baan zou zijn. Bloed laten prikken en toen naar huis en wachten op verlossende telefoontje. Gaat het wel of niet door en yesssss het gaat door. Zondagochtend om 07.30 in het ziekenhuis zijn en dan de punctie. Ik ben zo blij want ik was echt zo bang dat ik al dat spuiten voor niets had gedaan.
    Nu maar hopen dat de oogst goed is.
    We gaan morgenmiddag al richting Gent en blijven daar dan tot dinsdagochtend voor de terugplaatsing. Lekker even samen weg. Zondag zal ik wel de hele dag op de hotelkamer zijn (na de punctie) maar morgenavond lekker samen uiteten en maandag ook nog samen op pad. We nemen flaptoppie mee en er is gratis wifi dus ik hou jullie op de hoogte.

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, klote dat je theorie niet klopt maar goed nieuws dat je dochter contact heeft opgenomen. Toch nog iets om vrolijk van te worden deze dagen.
    Ik begrijp heel erg goed wat je bedoelt over de rust. Volgens mij hebben we hier een tijdje terug ook al in dit topic over gesproken. Ook ik ben heel erg op zoek naar die rust. Elke maand weer die spanning. Op een gegeven moment trek je het niet meer en is het op en wil je ook gewoon niet meer. Ik weet zeker dat jullie samen ook een heel mooi leven zullen hebben en dat jullie de 5 sterretjes een plaatsje kunnen geven. Zij zullen altijd in jullie harten zijn en niet vergeten worden. Dus je man is dan fysiek geen papa maar wel de papa van jullie sterretjes. (Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat dit ook ons toekomst beeld kan zijn)
    Nogmaals sterkte en een dikke vette knuffel.

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, schrijverstalenten? Gaaf hoor als je lekker wat kunt bijklussen met een hobby. Ik hoop dat het allemaal doorgaat.
    En hoe voel je je?????????????????

Lotuss, fijn dat het goed gaat met Sopje na de prik. Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat na de vorige keer.

Koffie, blijft een scheetje he je jongste zoon. Over je oudste kan ik niet oordelen maar zie wel dat hij van z'n mams houdt.

Limmeke, doen waar jij je prettig bij voelt en als dat thuisblijven is dan gewoon niet gaan.

Desmo, is weer de hort op. Veel plezier dit weekend.

Marnat, hopelijk is het meegevallen op de echo en kunnen jullie een beetje genieten van het paasweekend.

Liesben, al ei gespot? Dan heb jij in elk geval een heel goed weekend met al die paashazen en eieren.

JoMi, hoop dat de pijn inmiddels wat gezakt is.

I S, hoe lang blijf je nog in dat hunnebed zitten?

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach, ik lees dat Suus een heel spannende theorie had, maar vanmorgen toch wat bloed gespot heeft? **knuffel**
    Ik begrijp heel goed dat jij er klaar mee bent. Maar snap ook dat je het voor Suusman erg vind. Dat vind hij het ws ook, maar het feit dat jij er lichamelijk en geestelijk nu aan onderdoor gaat (misschien iets overdreven, maar je snapt me) vind ie ws nog erger.

Bebek heeft haar NOD. Spannend!

Ladouce heeft een spannende ochtend gehad maar gaat zondag haar paaseieren zoeken. Of in dit geval gaat de dokter dat doen ;)
    Goed nieuws!

Ik wacht ook op mijn paasei. Ovutest is nog negatief, maar ik voel wel al wat rommelen. En bij mij gaat ie altijd van een heel vaag lijntje naar een knalstreep. Maar verwacht ei zondag of maandag, ik denk zondag een positieve test.
    Wilde eigenlijk vandaag klusseizoen openen, maar lief ligt op de bank en ziet eruit alsof hij onder tram 9 heeft gelegen. Vandaag zit er dus niet in. Duimen jullie wel zachtjes mee dat ie morgen is opgeknapt? Want dan moet ie echt aan de bak ;)

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben, ik ga heel hard duimen voor je. Maar ik wist niet dat ze bij jullie daar trams hadden:D:D:D. Moet ik de volgende keer als ik er ben wel voor uitkijken.;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kom me even kort melden ;) Er is niks te zien hier, geen bloed, geen verkleuringen. Ik voel ook echt heel weinig, behalve een wat trekkerig gevoel in mijn lies af en toe. Heb meer energie dan normaal, ben in een opgeruimd humeur en boobies zijn gewoon zacht. Geen idee wat het allemaal betekent, maar ik geloof dat ik me er ook niet zo druk om kan maken deze maand ;)

Ladouce, fantastisch nieuws dat de punctie doorgaat!! Snap dat je niet meer on line komt, dus wil je bij deze heel veel succes wensen met alles wat komen gaat en dat je maar terug mag komen met het begin van een mooi wonder in je buik!!

Suus meis, hoe gaat het met jullie? Knuffel!

Liesben, op naar een paasei!!

Koffie, wat een wereldfoto's van Xander, geweldig! Blij ventje!

Zo, ik ga ff eten koken en lekker knuffelen met mijn vrije Lief :)
    Ik meld me zsm weer!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, Ladouce, dat had je niet verwacht he? Trams in B? ;)

Ik ga ook even bankhangen. Heb gewerkt vandaag, en hard ook. En moet nog tot en met tweede paasdag werken. Dus.....

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej buuf, ik zie je wel hoor :D

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Stil weer hier...ben ook weg dan, doegie!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben er weer even :)
    Heb wel buikpijn nu. Hoop dat ei niet besluit om weer een paar dagen vroeger te springen, nu lief voor dood op de bank ligt...
    Maar aangezien de ovutest nog negatief was, hoef ik daar niet bang voor te zijn. Toch?
    *puppy-eyes-smiley*

Deel Deze Pagina