Hmmm, mij te stil hier, ga de kaarsjes aansteken en lekker de bank op met tv'tje aan! Ik wens jullie alvast een heel vrolijk pasen toe!! Knuffies!
Goede morgen dames. Vrolijk pasen allemaal! Wij hebben net een heerlijk paasontbijtje genuttigd. Ook is het paaseieren zoeken weer begonnen Jeej. Feest van de vruchtbaarheid!
Ik ga hier in mijn 1-tje ontbijten ..... vriendje is aan het werk. Succes met zoeken Liesben. Ik wil gewoon dat ze deze ronde gevonden worden bij jou ..... nou oké 1 is ook al goed Bebek any news??
Vrolijk pasen iedereen! Deze slaapkop ligt nog in bed maar ik ga nu opstaan. Vriendlief kijkt vandaag de hele dag cross op tv dus ik denk dat ik gezellig de was wegstrijk. Ladouce succes met eitjes oogsten. Lies succes met eitjes bevruchten. Bebek hoe is het met jouw bevruchte ei? Is ie blijven plakken? Alle meiden met kleine kid zullen de eitjes wel aan het zoeken zijn. Als het niet te modderig is. Het heeft hier toch gehoosd vanacht. Goed ik ga me uit mijn bed hijsen tot later!
Mijn paasontbijt bestond uit een bakje vla. Ik verlies nog niks en kindje zou toch al anderhalve week dood moeten zijn.En de verschijnselen nemen toe nog.......van mij mag het nu wel gaan loskomen,want wil echt geen curretage meer. Hoe is het eigenlijk met JFT?Heb haar al een poosje niet gezien.
Lieverd, toen ik erachter kwam was het al bijna drie weken dood. Ik wil je niet bang maken, maar het kan dus best een tijd duren.....
Dat wachten vind ik niet zo erg....alleen die misselijkheid...en heb een migraineaanval van al 3 dagen....en durf niets te nemen tegen die misselijkheid en migraine tot ik echt 100 % zeker weet dat het mis is.Zodra de echo donderdag nog steeds slecht is durf ik dat wel.Maar je zal het net hebben....
Goedemorgen meiden! Een heel vrolijk Pasen allemaal!! Suus, het is ook niet niks allemaal he meis Liesben gaat eieren zoeken; wedden dat je het gouden ei gaat vinden?! IS moest zielig in haar eentje eitjes eten I'm a bit confused here....vanmorgen met afvegen weer bruin verlies, maar is weer gestopt....gisteren ook alleen in de ochtend wat bruinverlies gehad en ik voel helemaal niks Durf niet zo goed te testen, want ben bang voor weer zo'n OMOtest
Als je niet durft, gewoon wachten Bebek. Het lijf doet gewoon raar, zeker na een vroege mk. Het kan alle kanten op.
Ja, daar heb je gelijk in, daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat die vroege mk een rol zou kunnen spelen!
Regel 1: ik heb altijd gelijk. Regel 2: als ik geen gelijk heb gaat regel 1 in werking. Goh, ik ga de 12-uurs deadline niet halen om te douchen. Lief staat er nu onder Ach, ik hoef pas over 2 uur weg voor mijn werk En oh ja, ovulatietest is hier bijna positief, nog net niet helemaal. Ws vanmiddag. Meestal heb ik eisprong op dag van positieve test. Ik voel ook flinke "druk" met name links onderin! Morgenochtend gaan we verder met paaseieren zoeken.