35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Mar 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Wauw mooi Paas-Roos-ei zeg Lotus!

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    I S, ja dat klopt. Ik was vanaf vrijdagochtend bij mijn schoonouders. Heb eerst mijn kleine nichtjes opgehaald en ben toen richting schoonfamilie gereden. Best stoer hoor, met 2 gevulde kinderzitjes rondrijden :)

Vanmiddag zijn we weer teruggekomen. Ik had nog wel wat langer willen blijven maar R. had het wel gezien. Met die 2 kleintjes is het ook niet echt rustig en hij wilde nog even lekker een dagje rustig thuis zijn morgen. Tja ... ik heb me er maar bij neergelegd en heb niet eens cynisch gevraagd hoe hij denkt te vluchten als we ooit zelf een baby hebben ;)

Ladouce lieverd wat een mooi resultaat!! Hier moet toch echt iets moois uit voortkomen.

En Bebek een omo-test ... nog geen bloed maar zo'n test zegt meestal wel genoeg :(

Lies een knaltest! We weten wat jij vanavond doet :D

Verder weet ik het even niet meer, sorry. Het gaat hier op het moment even echt niet lekker dus ik heb mijn hoofd er niet zo bij. Lief en ik botsen om de kleinste dingen en ook om grote dingen. Ik denk op dit moment zelfs dat het ws beter is als ik deze maand niet zwanger ben. Ik geloof dat we eerst maar weer eens een ruzieloze dag moeten zien te bereiken.
    Laten we het maar op een relatiedip houden :(

3. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ahhh je was dus lekker weg! Maar ff een wat mindere terugkomst dus. Vervelend dat het nu ff botst tussen jou en R. .... komt in de beste families voor, maar is zeker niet leuk. Sterkte en knuffel voor jou meis.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ben ook weer thuis helaas maar ook manlief had het weer gezien.
    Nou ja morgen gezellie paasbrunch met het gezin ook leuk :)

Desmo die dagen ken ik,ik ben normaal een opgewonden standje maar omdat hubby dat ook is heb ik me al enorm aangepast. Maar we hebben nog van die dagen..... pfffffffff

Bebek zonde een omotest maar ik duim nog ff door voor je.

I S laat ik nou echt in de veronderstelling zijn dat jij een kies had laten trekken, sorry JoMi...... Eh nee dacht niet dat je een draadje in je hoofd had loszitten I S :D

Ladouce mooi resultaat meis, doe maar ff lekker kalmpies aan !

Lotus mooi eitje met Roos wat een schatje zo.

Suus ook voor jou blijf ik doorduimen !

5. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dacht ik eerst blij te kunnen zijn oor Bebek, lees ik oer een omo-test. Shit zeg! Balen, maar nog even een sprankje hoop houden, geen bloed geeft moed.

Koffie, mooie bannerfoto en al een groot klein knulletje, alweer 4 maanden. pffff, wat gaat dat snel.

Hier leuke dagen gehad met een oud collega die kwam logeren. Maar ook al heb ik het leuk druk gehad, toch komt het testen al in mijn gedachten. pfffff

Nou voor alle zaadjes hier, ZOEKZE de eieren!
    En de eieren laat je gevonden worden he!

6. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Ladouce: maar liefst 8 eieren, super, we gaan duimen dat er tenminste ééntje blijft hangen hoor! Nog een paar fijne en goede dagen in daar in België. ;)

Bebek: OMO test :$ ..... hmmmm.... dat is balen, maar nog niet alle hoop opgeven hoor! Heb zelf vandaag ook iets bruine afscheiding gehad en meestal is dat bij mij een teken van een naderende ongi, maar ja je leest hier op het forum ook wel eens anders...... dus een klein beetje hoop hou ik altijd. Ik blijf duimen voor je hoor!:p;)

Liesben: aan de klus meid, niet meer wachten (hahahahaha) :D

Desmo: even een dippie in de relatie, geef aan dat dippie een lekker smaakje en hopelijk komt het dan gauw weer goed :):):).

All: hele fijne paasdagen allemaal! Hier de eerste dag doorgebracht met ouders en schoonouders en was erg gezellig. Maar morgen nog lekker een dagje, hoop wel op wat beter weer als vandaag.8)8)8)

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat een super oogst Ladouce!
    De duimen draaien voor veel goede bevruchtingen.

Dat je een mooi paasei mag hebben Liesben!

Ah verdarrie Bebek, balen van je omotest.
    Lijkt me idd niet een verkeerd idee dat je mannetje even langs de HA gaat.

Lastig dan hè Desmo, om uit dat circeltje van een relatiedip te kunnen breken.

Suus, wat naar voor je dat je zo'n last hebt van de misselijkheid en migraine. Kan me voorstellen dat je nog niets daartegen in wilt nemen. Sterkte!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Goede paasmorgen! Hier nog een paaseitje voor jullie!
    Het weer ziet er nu gelukkig beter uit hier..

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ik zong net voor m'n oudste dochtertje '1 ei = geen ei...2 ei = een 1/2 ei..3 ei = een paasei! " (en dat 20 x natuurlijk..)
    Zegt Sophie ineens 'ei' :D
    Wel 2 keer! Knappe baby!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    En net lag ze op de grond te spelen, er staat een kinderprogramma op van een auto die 'pep pep!'doet. Zo'n toetertje..
    Zegt ze 'pep pep!' :$

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

He bah Bebek, een omo-test..je durfde dus toch te testen?

Sophie gaat kletsen! En wat heb je toch een prachtig paasei! ;)

Desmo heeft een relatiedipje? :(
    Ik denk dat kindjes willen krijgen soms best zijn weerslag heeft op een relatie. Zeker als het "iets" langer duurt.
    Tijd voor die fles roosvicee en de woorden; komt wel goed schatje?

Wanneer is je NOD Annna? Dat je al weer aan testen denkt? Spannend.

Hoe is het met Suus?

Hier alles goed. Ei nog niet geweest. Vanmorgen nog wat eieren geraapt ;)
    Wat wel betekend dat lief me al vroeg wakker maakte...maar alles voor het goede doel!
    Nog 1 avondje werken, dan 2 daagjes vrij! En het word mooi weer! Dus morgen even snel boodschapjes en dan de tuin in.
    Woensdag ga ik naar hoogzwanger dinnetje (8 maanden zwanger). Even kwijlen boven haar buik ;)

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen....Suus lijkt minder misselijk vandaag!Heb gewoon zonder problemen gedoucht en zonder nog misselijker te worden een bak vla naar binnen gewerkt.Kan me herinneren,dat het de 1e keer ook zo ging.Eerst minder verschijnselen en paar dagen later ging ik pas vloeien.Misschien is het maar tijdelijk ff niet misselijk en over een uur weer terug,maar dan ga ik nu mooi genieten van mijn nietmisselijkzijn.

@Desmo....he bah....relatiedipjes zijn niet fijn.Ik hoop,dat jullie er saampjes snel weer uit zijn.Dikke knuf!

@de rest....sorry kan het nog even niet opbrengen om te reageren op klusverhalen en leuke kindjes.Maar zijn leuke kindjes en mooie klusverhalen hoor ;)

Nog steeds niets van JFT?

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes, kom ff gauw binnenwippen!
    Situatie nog steeds ongewijzigd hier; vanmorgen niks, net weer wat bruin bij afvegen, geen klachten. Ik weet het ook ff niet meer :(

Des, balen van je relatiedipje, maar daar komen jullie ongetwijfeld weer uit! Knuf!

Jeej, Liesben heeft een paasei!

Soppie begint al woordjes na te praten! *applaus*

Suus is minder misselijk, gelukkig maar!
    De rest weet ik ff niet meer, zit te stressen...Lief wil nooit ergens mee naar toe maar er wordt zo wel op hem gerekend tijdens paasontbijt bij zussie, dus dat wordt vast weer strijd :( Vind dat zo'n niet leuke eigenschap van hem, maar ja; comes with the package he...
    Fijne dag en tot later!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat een knappe Sophie!

Fijn Suus, even niet zo misselijk vanochtend.

15. Suzanne68

@Bebek....dat lijkt me niet leuk idd...elke keer zo'n strijd als je ergens heen moet.Ik hoop dat ie een beetje meewerkt vandaag ;)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gewoon aan zijn haren meeslepen Bebek ;)

17. Suzanne68

Haha....ik zie het helemaal voor me :D Bebek met een spartelende Bebekman achter zich aan.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ovulatietest is nu weer heel licht. Wachtbank, here i come!
    Zijn jullie klaar voor twee weken zenuwen met mij? :D
    (nee hoor, ik voel niets deze maand, echt niet)

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nu maar hopen op een mooi bevrucht ei dat zich ook nog eens stevig ingraaft! ;)

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Maar niet stressen Bebek...denk zoals Liesben al zegt, vorige maand kan best meespelen. Heb je wel ovu test gedaan deze maand?

Share This Page