Bebek je maakt het wel erg spannend deze maand.... wij gaan zo naar nichtje wat jarig is, lekker weer hier dus ik denk dat we even een stukkie gaan fietsen!
Wat een rust hier. Liesben is werken. Suus gelukkig niet zo misselijk. Lotuss leert Soppie haar eerste woordjes. Bebek is op bezoek bij zussie met of zonder lief. Wij zitten nog steeds in Gent. Vandaag richting kust geweest maar ben nog erg moe en gisteren heel veel last van punctie gehad. Soort van heftige ongikrampen. Maar resultaat is vooralsnog super: 5 bevruchtingen. Ben helemaal happy.
Ladouce, wat een fantastisch nieuws zeg, vijf bevruchtingen!! Op naar de terugplaatsing morgen: heel veel succes meis! Hier nog steeds geen verandering in de situatie....af en toe met afvegen wat bruin, donkerbruin, maar niet eens genoeg voor een inlegkruisje. Afscheiding lijkt ook wat meer Vinnut maar raar allemaal *haalt schouders op* Ow enne, Bebekman ging zonder morren mee vanmorgen Denk dat ie nu meer lol had van het dreigen dat ie niet mee zou gaan Het was in ieder geval erg gezellig en zussie had het hartstikke goed verzorgd!
Yep, heb gewoon ovutesten gebruikt en gericht geklust deze maand Ei was keurig op dag 13....ik zit nu op dag 29...
Wow Ladouce, mooie oogst met een mooi resultaat. Ik duim voor je meid, uit deze mooie paaseitjes moet gewoon een prachtresultaat komen. Bebek, hmmmz, omotest. Suus, even wat minder misselijk. Gelukkig maar. Des en lief zitten helaas even op niet al te goede voet met elkaar. Balen, hoop dat het snel weer beter gaat tussen jullie. Liesben heeft een mooi paasei benut en zit nu op de wachtbank. Lotuss, mooie paaseitjes heb je en wat leuk dat Sophie haar eerste woordje aan het leren is.
Wow Ladouce wat een mooi resultaat! En morgen de terugplaatsing begrijp ik? Nou de duimen worden hier alvast opgewarmd voor je Suus eindelijk wat minder misselijk. Dat mag ook wel want anders is helemaal zo ondankbaar. Ik hoop dat je je snel weer gewoon goed gaat voelen. Bebek met haar rare lijf. Maar ik vertrouw die testen toch wel tegenwoordig hoor. Laten we nog even afwachten, daar zijn we toch zo goed in Lies is weer aan het werk maar morgen lekker vrij. Goeie timing want volgens mij wordt het vanaf morgen redelijk lekker weer. Soppie begint verstaanbaar te babbelen. ZO leuk! En nou natuurlijk hard oefenen op "mama" Hoe is het met Marnatman vandaag? Ik heb even gemist wat hij nou eigenlijk precies heeft Hier is de sfeer wel wat beter vandaag. We hebben de hele dag samen in de tuin gewerkt en dat was redelijk therapeutisch. Bovendien is de tuin er lekker van opgeknapt Net nieuwe potten gekocht en morgen ga ik op jacht naar leuke planten. Ik wil iig een rhododendoron (wat een woord om te typen ) want die vind ik zo mooi. En verder snuffelen naar leuke aanbiedingen. Mocht er nog iemand interesse hebben in mosgroene ronde potten; ik heb er hier 3 staan (klein, groter, grootst) die een nieuwe tuin of balkon zoeken. Om die dingen nou op MP te zetten gaat me ook weer te ver.
Des, fijn dat de lucht vandaag weer wat geklaard is. En het was inderdaad heerlijk weer om even lekker in de tuin bezig te zijn.
Hiiii Desmo..mama...dat kan ze allang zeggen hoor! Papa ook trouwens. En 'hap!' Dat zegt ze nog het meest... Dat zeg ik altijd als ze haar mondje open moet doen voor een hapje...'Hap Sophie..hap! " Zal allemaal nog wel zonder begrip zijn misschien..maar het klinkt wel grappig! Ladouce!!! Jeaaah!!! Wat een mooie oogst! Jee....dan ben je zeker blij! Heb je in elk geval niet voor niets zo veel last gehad he. Als daar niets moois uitkomt!
Des, fijn dat de lucht weer wat geklaard is! Enne, ik vertrouw die testen ook wel hoor, maar mijn lijf doet nu gewoon wel heel raar Het zet gewoon niet door! Liesben, het wordt morgen geloof ik zonnig met 17 graden Dus geniet van je dagje! Ladouce, is trouwens ook een mooie dag om bevruchte eicellen terug te laten plaatsen, want met zulk weer moet daar toch minstens 1 zonnig kindje uit komen! IS, hoe gaat het meis? En met Nicole? En JFT? *zwaait even naar alle andere dinnetjes!*
*zwaaaaait terug naar Bebek* Jammer dat je manlief niet moest sleuren Ben de hele dag alleen maar vaag misselijk geweest.Het maakt het wachten op de mk een stuk dragelijker iig.Manlief heeft met de buurman de achtertuin een heel stuk getegeld....wordt heel mooi.Heb er zelfs een behoorlijke poos bijgezeten.Was eigenlijk best gezellig.Manlief is wel behoorlijk ingestort....die gaat van het weekend nog 2 grote klussen op zijn werk doen en daarna voor onbepaalde tijd thuis blijven.Vind het echt heel goed van hem,dat ie zelf aangeeft,dat het niet meer gaat.
Dat is zeker sterk van hem Suus...valt niet mee allemaal.. In elke geval wel fijn dat je niet meer zo misselijk bent, scheelt toch..
Suus, Fijn dat de misselijkheid aan het vertrekken lijkt. Hopelijk is het morgen helemaal weg. Kan je er nu niet bij hebben toch! Misschien wel fijn even samen thuis binnenkort. Hopelijk brengt het jullie iets, al is het dan niet wat het meest gewenst was. LaDouce, ik kwam voor jou nog even binnenwippen. MOOOOI zeg 5 bevruchtingen. Hopelijk groeien ze nog even door. Wanneer heb je de terugplaatsing? Bebek, Jammer weer. Toch nog even op de wachtbank, sta je plekje nog niet af. Morgen zou er toch iets door moeten zetten, want 16 dagen na ei is er meestal wel een ongi als er niet eventjes een bevruchting was, of beter nog als en niet een bevruchting en innesteling IS. Dan zou er morgen een mooi streepje op de test moeten zijn.
Suus goed dat jullie straks even samen rust kunnen nemen. Je mannetje geeft gelukkig zelf aan dat het kaarsje op is en dat is alleen maar te respecteren. Ik denk dat veel mannen (en vrouwen) maar doorlopen tot ze er letterlijk bij neervallen. Sterk stel zijn jullie!!
Hi lieve meiden!!! Ik lees echt braaf mee en eerlijk gezegd heb ik het gewoon erg zwaar op het moment dat het gewoon bij een aantal zo tegenzit. Ik vind het zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat te zeggen. Suus, fijn dat je mannie thuis komt voor een tijd, dit heeft echt tijd nodig en wel samen, fijn dat hij dat samen met jou wil aangaan en dat jullie samen kunnen rouwen om een droomwens die niet binnen bereik lijkt te liggen. Ik denk aan jullie en wens jullie alle best toe. Lotus , leuk dat ze al zo lekker begint te kletsen, leuke tijd lijkt mij. Bebek desmo en Liesben, wat is het toch lastig om maar gewoon op je lijf te vertrouwen als het gewoon elke maand net niet doet wat jij wilt.... Ik wil jullie heel snel blijvend zwanger zien!!!! Ladouce, mooi 5 goeie eieren ik hoop zo dat het deze keer wel lukt voor jullie. Fijn dat je een bveetje probeert te genieten van Gent, gelukkig geen vervelnde stad om in te verblijven. De andere meiden ben ik echt niet vergeten, ik weet gewoon niet meer precies wat er allemaal speelt, ben erg in mezelf gekeerd de laatse weken, wat op zich wel goed is geloof ik. Vandaag even paniekje, ik voelde de kleine al de hele nacht en de ochtend niet en zelfs niet als ik zijn hele ruggetje opzij schoof dan deed hij niets, ja heel langzaam terugzakken naar de noorspronkelijke houding, niets geen spierspanning of tegenwerking..... Ik begon 'm echt te knijpen. gelukkig kon ik meteen komen,m ze hebben een ctg gemaakt en een echo en ze gaan donderdag in het team bespreken hoe mijn bevaling eruit gaat zien, dus of eerder inleiden of wachten of wat dan ook maar duidelijkheid voor mij. Lieve mensen daar. trusten meiden, ik ga nog even surfen en dan in bad en hopen op een goede nacht.
Nicole, oef, dat was schrikken zeg. Goed van je om aan de bel te trekken en fijn dat ze je zo goed begeleiden. En als je het voor donderdag weer niet vertrouwt, trek aub weer aan de bel meid. Dikke knuf en sterkte deze laatste paar weekjes. Suus, fijn dat Suusman na komend weekeinde even pas op de plaats maakt. Het is ook allemaal niet niks wat jullie meemaken.