Het gaat er echt om spannen Nicolioo. Laatste loodjes. Kan me voorstellend at je even in paniek raakte....maar gelukkig was alles goed. (Tenminste, dat neem ik aan, dat vermeld je eigenlijk niet in je verhaal)
goeiemorgen fijn dat het weer beter gaat met je relatie desmo.. heb als goed is straks hele grote tuin en hekel aan tuinieren.. dus volgende keer als je relatie weer even een boost nodig heeft... zijn jullie welkom schrikken nicole, fijn dat de begeleiding goed is. suus: 1 kant fijn dat misselijkheid aan het afnemen is.. en ook fijn dat jij en suusman dadelijk meer tijd hebben eventjes. bebek: omo testen.. zucht... en nu? nog niet ongi? welkom op wachtbank liesben verder ben ik alles vergeten.. vrijdag niet naar reunie gegaan.. mannetje zei dat die het zooo fijn vond dat ik thuis bleef, gezellig samen op de bank zei die.. om toen direct in slaap te storten en de hele avond snurkend op de bank door te brengen.. zucht om 10:50 moet ik naar ziekenhuis voor nekplooi, en zie er zooo tegenop. Moet alleen gaan.. helemaal erg.. mannetje had nl op zelfde tijd afgesproken met hypotheekmannetje en die kon niet verzet worden.
Wat jammer dat je alleen moet Limmeke. Kan er niet een dinnetje mee? Of iemand anders? Succes in ieder geval. Ben je er angstig voor?
kan helaas niemand mee, heb nl niemand in de buurt wonen jammer genoeg. en ja, zie er enorm tegenop, al hele weekend allemaal doemscenarios door mijn koppie...
@Limmeke....wat vervelend dat er op zo'n belangrijk moment je man niet met je mee kan.Dikke knuf! @Nicole...wat een schrik.Zeker met jouw achtergrond.Alles wel goed nu? Met mij gaat het goed hoor.Ben vrij rustig onder alles.Met Suusman gaat het heel slecht. Verder zat ik me groen en geel te ergeren aan een opmerking in een topic over iemand die twijfelde over wel of geen abortus...niet aan die persoon hoor,maar aan iemand die reageerde en zei: dat hun moeite hebben met kinderen krijgen betekent niet dat jij je schuldig hoeft te voelen over het feit dat je misschien dit kindje (eitje nog) weg laat halen :x:x:x Deel het maar even met jullie,voordat ik weer ergens een rel ga schoppen
Ik mag vanavond met een dinnetje mee naar de musical Jozef! Heb er helemaal zin in. Hun oudste zoon (8) gaat ook mee, voor het eerst zo laat naar een voorstelling. Leuk, leuk, leuk. Onderweg nog even een ongezond Macje scoren. Mmmm kipnuggets (heb ik al een jaar niet meer gegeten) en dan een sunday icecream helemaal jummie met chocola en nootjes.
Gezellig BB!! lekker genieten! Wat naar dat je alleen moet Limmeke, en dat je zo zenuwachtig bent snap ik wel. Het is altijd weer eng he...komt vast helemaal goed. Nicole, kan me voorstellen dat je in paniek was! Hoop dat alles verder wel goed is nu. Suus, wat erg dat Suusman het zo zwaar heeft, echt rot.. Ben wel blij dat het met jou redelijk gaat in elk geval. Misschien dat je je deel best nog zou kunnen krijgen, maar dat is dan maar voor dan he.. en wie weet blijf je er wel rustig onder, dat zou fijn zijn. Sommige mensen zijn niet erg genuanceerd he.. Beetje rare manier van spreken.
Limmeke succes straks, niet fijn alleen gaan..... Suus "fijn" dat het met jou wel redelijk gaat. Zie je vaker dat als de ander het helemaal niet meer trekt jij je juist automatisch wel goed houdt. Misschien komt het nog, misschien ook niet, heb je niet zoveel invloed op denk ik. BB leuk avondje in vooruitzicht. Het is hier gelukkig allemaal weer vertrouwd, hij is 's ochtends dus gewoon wat rustiger, nu ook maar ik voeel tenminste iets! Gisteravond heeft hij het dubbel en dwars goedgemaakt door echt enorm tekeer te gaan in mijn buikje, ik vond het wel best, deed pijn maar erg geruststellend.
Oh ja vandaag, of in ieder geval nu, weer wat energie en meteen gebruik van gemaakt. Onze vijver moest nog een rand tegels krijgen, die er net opgemetseld, fijnnweer een klusje af. Nu nog het terras schoonmaken en opruimen en dan lekker genieten van mooie weer. Vanmiddag misschien nog even waterplantjes kopen dan is de vijver er weer helemaal klaar voor.
@Nicole....gelukkig dat je weer gerust gesteld bent. En lekker in de tuin bezig geweest. BB lekker naar een musical en ook nog naar de Mac Manlief heeft werk gebeld....volgende week hebben ze al zijn diensten er al uit gehaald.Die van het weekend nog niet,maar als ie donderdag belt dat het niet gaat,halen ze die er ook nog uit.Gaat ie niet doen...weet ik nu al,beetje eigenwijs exemplaar is het
Zo Pasen is weer voorbij. Gisteren gezellig een Paasbrunch gehad bij ons met 12 personen. Best veel over, met name zoet en dat is voor ons niet goed ff weggeven aan de buren straks! Hopelijk heeft iedereen een fijn Pasen gehad. Anna hoop dat de zaadjes en eitjes elkaar gevonden hebben. BB heeft een hele leuke avond in het vooruitzicht en de MAC . hmm lekker, maar voorlopig niet voor mij . Bebek heb je vandaag weer een testje gedaan? En heeft Bebekman al een afspraak gemaakt bij de HA? Desmo heeft lekker getuinierd met Desmoman .. is idd lekker rustgevend hè en je wordt altijd vrolijk als alles er weer mooi bijstaat. Gelukkig is de dip daardoor wat minder diep geworden bij jullie .. hopelijk is het weer snel helemaal rozengeur en maneschijn! Dombo alles goed? JFT hoop dat het goed gaat en dat je alles een beetje kan verwerken en een plekje kan geven. JoMi weer een normale wang? Jowjow heeft in ieder geval een leuke, gezellige 1e Paasdag gehad. 2e Paasdag was het weer hier niet echt bijzonder, hoop dat het bij jullie beter was. Koffie hoe is het met en bij jou? Hoe is het met Melissa? Ladouce mooi resultaat van 5 zeg? Hoeveel worden er vandaag teruggeplaatst? Ook vandaag je lekker laten vertroetelen hè! Spannend weer! Liesben is heerlijk twee daagjes vrij. Het is hier vandaag mooi weer .. hopelijk ook bij jou. En hopelijk is er iets moois gaande in jouw buik. Limmeke wat vervelend dat er niemand met je mee kon gaan zeg. Hoe is de uitslag?? Hoe gaat het verder met jouw misselijkheid? Lotus heeft een plaatje van een dochter die ook al lekker aan het kletsen is! Smelt .... wat een mooie ogen heeft Sophietje toch! Natas hoe voel jij je .. heb je last van zs-kwaaltjes? Nicol wat een stress-moment zeg. Gelukkig is alles goed en heb je vandaag lekker weer wat energie. Ben benieuwd wanneer de kleine er zin in heeft om zich te laten zien! Suusje hoe is het met jou? Ik vind het ook heel goed van Suusman dat hij de komende periode rustig aan gaat doen. Bij de 1e en 2e MK is het nog het verlies van een kindje, maar daarna is het niet alleen meer het verlies van een kindje, maar ook het verlies van je toekomstbeeld. En nu hebben jullie besloten om te stoppen. Je komt in een rouwproces. Je rouwt om iets wat je niet hebt gekregen. Dat proces is bij ons na het moeten stoppen met de MM gekomen en zitten we toch nog wel in. Het is zo een moeilijke beslissing om echt helemaal een streep eronder te zetten. Hier is die streep nog niet gezet, maar het komt steeds dichterbij. Het is zo verdomde moeilijk en oneerlijk. Heel veel sterkte voor jullie alle twee. Nou weet ik ff niet of ik iemand vergeten ben .. zo ja sorry! Voor alle dames op de wachtbank .... sterkte!