35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meisjes :) Ook allemaal zo aan het genieten van deze heerlijke lentedag?

Nou Limmeke misschien niet, ik hoop/wens/bid dat je een zonnige uitslag krijgt. En de volgende keer moet die hypotheekmeneer echt even wachten hoor ;)

Ladouce is je vijfling al teruggezet bij je? Meid wat spannend weer allemaal. Sterkte en neem je rust.

Bebek hoest bij jou nu?

Suusman zo van streek, wat ontzettend akelig :( Ik hoop dat jullie straks wat rust zullen krijgen en het hele gedoe samen goed kunnen verwerken. Heel veel sterkte voor jullie allebei en een dubbele knuf!

Lotuss ik vond het al jammer dat "eitje" haar eerste woordje zou zijn :D Gelukkig heeft ze al eerder mama gezegd, wat lijkt me dat geweldig om te horen!

Lies zit gezellig naast me op de wachtbank, ik heb hem even in het zonnetje geschoven hoor :p Aan de andere kant zit BB die vanavond naar de Mac gaat en naar Jozef. Ik hou je plek wel warm voor als je terugkomt :D

Hier nog een paar dagen voor NOD en ik voel zoals gewoonlijk weer helemaal niks. Ben een beetje veel moe, maar ik mag vanavond weer naar de prikkert dus ik denk dat ik morgen weer loop te stuiteren.
    Tussen R en mij gaat het wel. Gisteren de hele dag geen ruzie gemaakt :) We hebben even tijd nodig denk ik, maar het gaat de goede kant op. Inmiddels hoop ik weer dat ik deze maand toch zwanger ben ;)

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Nicole vergeet ik jou helemaal met je spannende stille buik. Wat een schrik zeg, kan me voorstellen dat je daarvan in paniek raakte.
    Gelukkig alles weer in orde nu.
    Zou je zelf ook eerder ingeleid willen worden eigenlijk?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemiddag, daar is ik weer

BB.. zag nu pas je aanbod om mee te gaan... had wel gekund he maar ja, mocht ik weer keer ergens alleen heen moeten dan trek ik aan bel.

suus: fijn dat diensten in elk geval even weggenomen zijn.. en eigenwijsheid in mannelijk DNA... dacht dat hun DNA alleen maar daar uit bestond

yeah nicole, fijn dat beeb gisterenavond goed van zich heeft laten spreken.

echo is gemaakt en ze heeft 2 metingen gedaan.. 2.2 eerste keer, 2.1 tweede keer.
    ik vroeg is dat oke? waarop ik zon antwoord kreeg van tja, het valt binnen de marge, nu moeten je bloedwaardes de rest uitwijzen.
    ik vroeg wat de marge was en ze zei 3 tot 3.5 waarop ik zei dan is 2.1 en 2.2 toch zo slecht nog niet.. antwoord.. nou, normaal zit men tussen 1 en 2 en zegt ze.. ik ga 2.2 aanhouden want die 0,1 verschil is te verwaarlozen.. ik dacht toen van nou, 2,1 is ook maar 0,1 van 2 af toch? mens deed dus gewoon beetje vreemd waardoor ik volle vertwijfeling vertrokken ben :(

oja, er was wel neusbotje aanwezig en dat was goed teken zeiden ze vorige keer bij dochterlief... nu kreeg ik er geen antwoord op

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ok..fijn zo'n mens Limmeke!! Wat raar dat de waarden van het bloed er niet waren. Ik kreeg daar de uitslag van gelijk met de echo..daarom prikken ze toch eerder bloed dan dat ze een echo maken? Vervelend mens!! Het valt toch binnen de marge en trouwens, zelfs als zou het een verdikte plooi zijn, dat zegt helemaal niets zonder de bloedwaarde. En een neusbotje is zeker een goed teken!! Grr...kan ik me kwaad om maken, dat soort mensen.
    Wanneer verwachten ze de bloeduitslag dan?

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier prikken ze pas bloed gelijk met meting, dus je kan dan gezellig nog paar weken op de uitslag wachten.. ze hanteren 2 weken , maar bij dochterlief had ik uitslag al na 1 week.. dus ik hoop dat het nu weer zo snel gaat.

heb net gezocht op die nekplooi, maar alles wat ik op internet vind is dat 2.2 en 2.1 gewoon heel mooie waardes zijn en dat pas boven de 3 gezegd word dat het een verdikking is en boven 3.5 echt gesproken over verhoogde kans op down.

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Limmeke, fijn dat het (naar mijn mening dan ) een goede uitslag was van de nekplooi! Wel vervelend dat ze niet gewoon lekker duidelijk was dat echomens.... Ik duim nog even mee voor ook een goede bloeduitslag

Desmo, het maakt mij echt niet uit hoe ze dat kind eruit halen als het maar op de "besté" manier gebeurd. Ik luister dus goed naar de dokter:D Donderdag hoor ik wat ze het beste voor me vinden.
    Ik weet namelijk zelf echt niet wat wijsheid is, ik vind inleiden geen probleem, heb al ruim een cm ontsluitng dus ze kunnen wel het 1 en ander doen dacht ik zo. We zien wel, als er maar duidelijkheid is , dat vind ik belangrijk.

Geniet allemaal lekker van het zonnetje he meiden!! Ik ga even met de hondjes eruit , kunnen ze wel gebruiken.

gr. Nicole

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vervelend dat je nog moet wachten Limmeke.
    Hier prikken ze met 10 weken, krijg je ook nog een echo maar nog geen meting. Twee weken later de uitslag ven het bloed met de meting. Maar je had gewoon pech met dat mens, volgens mij een hele mooie meting hoor!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn dat alles goed leek Limmeke. Op de echo-mevrouw na dan :(
    Toch jammer dat dat soort mensen niet iets menselijker kunnen zijn.

9. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Limmeke wat naar dat je zo'n naar mens als echoscopiste had. Dat zo iemand nou zelf niet snapt dat het ontzettend spannend is en dat duidelijkheid wel op zijn plaats is.
    Lang leve internet .... gelukkig dat je daar wat geruststelling hebt kunnen vinden. Hoop dat je de bloeduitslag snel krijgt.

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Gatverdarrie wat een hork had je daar Limmeke. Kunnen ze die mensen die niet een cursus empathie geven :x
    Nouja, het lijkt er allemaal goed uit te zien dus ik zou gewoon positief blijven hoor. Over 2 weken meer duidelijkheid over het bloed.
    Moet je daarvoor weer naar dat mens of bellen ze die gewoon door?

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Lim, de volgende keer laat je het maar weten hoor dan zal ik echomevrouw wel eens even op haar nummer zetten, wat denkt ze wel:x

Ik was net in de tuin aan het werken maar na 3 volle emmers onkruid zag ik sterretjes. Dus ik heb de boel maar weer opgeborgen. Volgende keer beter. Ik heb nog wel even een heel groot nest mieren bepoedert ze kwamen zelfs vanuit het gat in de hal (waar de watermeter zit) naar boven, bah! Ik ben voor leven en laten leven maar ik hoef geen mieren in mijn huis. Ga zometeen de lounge set een sopje geven want die zit flink onder het zand. Als het mooie weer aanhoud dan kunnen de kussens weer naar buiten. Alleen had het vanacht hier gevroren, vriendlief moest zelfs krabben:$

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke ik heb ook even voor je zitten googelen en ik zie ook nergens dat 2,1 verhoogd risico is.
    Ze beginnen daar pas over te praten vanaf 3 tot 3,5.

Geen zorgen maken dus hoor, dat mens had blijkbaar haar dag niet ;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx lieverds :)

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    uhmm .... ben erg benieuwd BB deze ronde. Je hebt al een gek soort spierpijn in de buik ..... nu weer sterretjes (waar je - begrijp ik - normaal geen last van heb).

Hebben jullie ook zo'n enorm last van die k*tmieren. Ik had gehoopt dat ze de strenge winter niet hadden overleefd, maar die k*tbeesten zijn hier ook al weer helemaal ontdooid. We hebben er sinds een aantal jaar enorm last van. Gelukkig niet in huis.
    Ik ben ook van leven en laten leven .... m.n. dieren :D
    Maar ik heb vorig jaar ook wel wat middeltjes gekocht waarvan het de bedoeling is dat mieren dat niet prettig vinden .... maar het helpt niet echt.
    Ik kan ook niet enorm giftig spul gebruiken, want ons lieve nijntje mag ook naar buiten als hij zin heeft om rond te huppelen in de tuin en dan is gif nie echt goed!

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook een miereninvasie gehad. Ze zaten hier vooral onder, rond en IN de bloempotten buiten. Toen ik gisteren de potten leegde vond ik duizenden eitjes. Die leven niet meer nu :)
    En net ontwaarde ik er eentje al dolend over mijn witte keukenmuur :$
    Geen idee waar die vandaan is gekomen, de rest van de familie is hopelijk lekker buiten gebleven.

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hier vorig jaar een hele border leeggeschept ..... ook duizenden, misschien wel miljoenen :D eitjes. Groencontainers vol aarde afgevoerd, heeft weken geduurd, nieuw aarde erin en wat denk je zit weer helemaal vol :$. Je komt er niet vanaf.

Ik ga nu ff lekker de tuin in (bij mijn vijanden de mieren zitten), ff van het zonnetje genieten. Er komt vandaag echt niets, maar dan ook niets uit mijn handen. Dan maar ff lekker in de zon .... boekie & bakkie erbij!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt erg goed I S, zonnetje, boekje en bakkie. :)

Ik vind ook wel dat ik druk genoeg ben geweest vandaag ... en mijn huis is nog steeds een bende :x

Maarrrrrrrrr blijkbaar heeft R. begrepen dat er iets moet veranderen. Ik krijg doorlopend lieve, begripvolle mails en hij zegt zelfs dat hij vanavond wel gaat stofzuigen en tijdens de voetbal de was vouwen :$

Zie je wel ... komt wel goed met ons ;)

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Trouwens net gelezen van iemand die 5 dagen voor NOD positief test ... en nou mag ik van mezelf niet testen.

Overigens ernstig mutsig typje. Was met test en al naar de HA gegaan en die bevestigde dat ze zwanger is. Gaat ze toch nog een test doen en weer een streep natuurlijk. Komt ze hier aan ons vragen of we denken dat ze zwanger is want ze twijfelt zelf nog :(

ik moest reageren ... kon het niet laten. Heb haar wel gefeliciteerd trouwens, aardig he :D

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Knap van je Desmo ;)
    Ik reageer uit principe niet meer op dat soort topics. Om ruzie te voorkomen.

*gaat snel weer in de tuin zitten, mieren of niet*

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nicole gelukkig dat je beebje weer gevoeld heb, ben benieuwd wat de uitslag van de dokters is donderdag, nog even meid, geniet ervan je gaat het nog missen.

limmeke prachtige uitslag lijkt me !

Suus wens Suusman sterkte van me en jij natuurlijk ook.

Ladouce meis geweldig 5 bevruchtingen, hoeveel zijn er terug gezet ?

Bebek spannend hoor......

met Melissa gaat het nog hetzelfde, morgen weer een afspraak in het ziekenhuis.

Xander is verkouden, het begon met heesheid zo zielig, nu wat gehoest en geproest. Gelukkig geen koorts en hij eet als een bootwerker ;)

Deel Deze Pagina