35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Limmeke, wat naar dat je zo'n hork van een echo-mevrouw had.

Ladouce, ben zo benieuwd naar hoe het met jou gaat!

Desmo, fijn dat het tussen jou en R weer de goede kant opgaat.

Suus, sterkte voor en met je mannetje. Hoop dat hij dit allemaal een plekje weet te geven. Het is ook niet niks. Eerst het verdriet rondom de MK's en nu komt daar het afsluiten van een kinderwens bij.
    Dat heeft tijd nodig.

Koffieleutje, sterkte morgen met Melissa in het ziekenhuis en beterschap voor Xander. Hoe is het nu verder met jouzelf?

Nicole, fijn dat je kleine man weer wat actiever is en dat jij weer wat energie hebt, maar denk je wel een beetje om jezelf?
    Het is heel fijn om klusjes af te maken, maar lieverd, je bent wel hoogzwanger.

JFT, hoe is het nu met je meid. Je hebt nogal wat te verwerken gekregen de laatste tijd. Ik hoop dat je het verlies van je vader weet te verwerken en een plekje kunt geven. Het zal wel een hoop drukte voor je geven nu, alles regelen rondom zijn overlijden, leeghalen van z'n huis. Dikke knuf en sterkte. Hoop je snel weer even hier te zien.

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben, is niet bewust, maar m'n geheugen blijft een zeef. Hoop dat ik snel een zeef vindt met minder gaatjes. Haha.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een heerlijk weer inderdaad vandaag. Ben vanochtend lekker even op pad geweest met Yelina en vanmiddag toen ze sliep en Alyssa naar school was het gras gemaaid.
    We hebben net even lekker allemaal wat gegeten en gedronken en gaan dadelijk wandelen met de honden.
    Hier gaat het verder prima, maar druk, druk, druk sinds Alyssa op school zit. Hoezo tijd over als de kinderen naar school gaan? Heb ik nog niks van gemerkt. Haha. Maar wel leuk druk. Het is heerlijk om de verhalen over school te horen en om te zien hoe ze zich aan het ontwikkelen is.

Ik vind het voor mezelf nog best moeilijk om een goede dagindeling te maken, al lukt dat wel steeds beter.
    Maar echt, de dagen zijn veel te kort, zeker nu ik weer veel meer energie heb om van alles en nog wat te kunnen doen en ondernemen. Ik moet echt leren om keuzes te maken in wat ik wil en kan, want ook al heb ik nu meer energie, het blijft uitkijken.
    Maar goed, dat zal ook vast wel goedkomen en wennen.

Dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft, de duimen draaien volop voor iedereen op de wachtbank, ik hoop op veel roze.

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben er weer.
    En meiden, ruimte maken op die wachtbank want ik ben de trotse bezitster van 4 embryoos!!!!
    Kwaliteit: één zeer goede, twee goede en één matige.
    (Van de 5 bevruchte eitjes was er eentje niet goed genoeg om terug te plaatsen.)
    Verder gaat alles goed. Nu komen de enorm zware 2 wachtweken.
    Ik zal zo dadelijk even reageren op iedereen, heb wel zojuist alle pagina's teruggelezen.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Wauw Ladouce 4 bevruchte eitjes in je buik. Wat een gezellige boel daarbinnen bij jou :D
    BB en Lies even flink schuiven hoor, hier komt een heeeeele grote wachtende aan!
    Oh jeetje wat verschrikkelijk spannend zeg, hier moet toch iets moois uitgroeien. Hoe voel je je nu Ladouce?

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

*maakt snel ruimte voor de vierling*

Wow ladouce, 4! Uhm, domme vraag, maar hoe groot is de kans dat ze alle 4 goed innestelen?...

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, knap van Suusman dat ie zijn grenzen even aangeeft, die tijd heeft hij gewoon nodig en moet hij ook gewoon nemen!
    Fijn dat je wat minder misselijk bent!

Nicole, kan me voorstellen dat je daar even van schrikt! Maar alles is goed? Misschien is je neanderthaler zich, net als zijn mama, aan het voorbereiden op de bevalling! Sterkte meis!

BB, je bent waarschijnlijk al weg, maar veel plezier bij Jozef!

IS, fijn dat je een gezellige pasen hebt gehad! Enne, soms mag zoet best hoor ;)

Desmo, fijn dat het weer opgeklaard is tussen jou en R. te U. :D
    Enne, ik hoop met je mee dat je zwanger bent deze maand! Succes bij de prikkert vanaaf!

Limmeke, wat irritant dat die mevrouw je geen duidelijk antwoord gaf zeg!! Maar wat ik er van begrijp is het een goede uitslag toch!!
    En anders zou ik gewoon bellen en vragen wat het nu precies inhoudt; het is ook niks om met die stress in je lijf rond te lopen! Stom mens, die echoscopiste! Maar volgens mij is het een mooie uitslag!

BB heeft zich ontpopt tot mieren-massamoordenaar :D
    Groot gelijk, ik hoef die vieze beesten ook niet in mijn huis! Hier komen ze gelukkig ook niet, 16 hoog is te ver klimmen en krijgen ze zuurstoftekort van :D

Koffie, wat zielig dat je kleine mannetje zo verkouden is! Ik hoop dat hij snel opknapt!

Dombo heeft gaatjes in haar geheugen :D
    Fijn dat je meer energie hebt nu, maar vooral heel goed dat je je grenzen bewaakt!

Ladouce, wat fantastisch zeg, 4 bevruchte eitjes!! Wow meis! Nou, als dit niet goed gaat komen! Spannend zeg, mijn duimen gaan nu al vast in de draaistand!!

Hier is de onzekerheid over....4 dagen te laat zijn de duivels toch gearriveerd :x Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lijf, waarom nou weer 4 dagen te laat?! Ik ben er niet geschokt van, want wist al dat ik niet zwanger was, maar begin er nu toch wel aardig de schijt in te krijgen! K*Tlijf met pokke-eieren en mislukte baarmoeder en blinde, richtingloze, stomme zwemmers! Ik ben het zat!! Ik doe het gewoon niet meer. :x

Ow JoMi, heb ook even je ticker-site gepikt, vond het zo'n leuke ticker! :)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Limmeke, ik lees net pas dat het gewoon een HELE MOOIE uitslag is! Goed nieuws meis!

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, fijn dat R en jij weer on speaking terms zijn. De zwanger wordt perikelen leggen toch een behoorlijke druk op je relatie en mannen zijn over het algemeen binnenvetters en praten er niet over.
    Tuintje ook weer op orde, jij bent er klaar voor! (De mijne moet nog)

Bebeks lijf doet raar:(. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Suus en Suusman knuffel. Is ook niet niets waar jullie door moeten. En inderdaad goed van Suusman dat hij aan de bel trekt voor dat het helemaal niet goed gaat. Is toch iets waar jullie samen uit/door moeten komen. Ik wil jullie in elk geval heel veel sterkte wensen en ik vind jullie echt toppers!

Nicole, goh dat was schrikken maar ben blij voor jullie dat het toch allemaal goed gaat. Nog maar even en dan gaan jullie kennis maken met jullie zoon. Spannend.
    En wat een doe het zelver ben jij trouwens, zelf even een vijverrandje metselen. Je mag hier ook wel even langskomen:D

Limmeke, tjee zo'n echomuts zou je toch ook even over d'r echo apparaat heen willen trekken. Wat een enorme doos. Maar gelukkig ben je dankzij dr google gerustgesteld.

BB, weet niet of je het nog leest maar veel plezier vanavond met de nuggies en Jozef.

Ik zag ook nog een hele verhandeling over mieren voorbij komen. Moet het afkloppen. Hier nog niets gezien maar wij hebben dan ook voor en achter grind dus die beesten zie je niet echt.

Koffie, succes met Melissa morgen in het ziekenhuis. Hoe is't met je oudste zoon?

Dombo, ach meid, zo verveel je je niet. ;) Ik hoor wel eens van die moeders die dan in een soort zwart gat vallen. Hoeven we bij jou niet bang voor te zijn. :D

Desmo, ik voel me nu weer prima. Na de punctie best wel last gehad van buikpijn. Vrij veel krampen. Heb wel vrij veel pijnmedicatie gehad, doen ze in Belgie niet moeilijk over. Blijf nog wel even rustig aan doen want ik merk dat ik nog wel snel moe ben. Gelukkig doen ze op m'n werk niet moeilijk en anders zouden ze pech hebben. Denk nu even alleen aan mezelf.

Liesben, is geen domme vraag. Wij hadden ook zoiets van eh en dan. Maar volgens onze gyn is die kans te verwaarlozen en ik ga er vanuit dat zij uit ervaring spreekt en geen risico's gaat nemen. Het UZ Gent heeft een goede reputatie dus ik vertrouw haar daarin.

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Oh zie net dat Bebek duidelijkheid heeft. Balen dat de duivels er zijn maar je gevoel was inderdaad goed. En meid, ik begrijp je zo, wij allemaal!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke, wat balen dat je alleen naar de nekplooimeting moest.
    Een meting van 2.1 of 2.2 is niet slecht, inderdaad pas bij een milimeter meer wordt het zorgwekkend. En ja, een mooi zichtbaar neusbotje is een heel goed teken!
    Balen dat bij jullie pas bloed wordt geprikt ten tijde van de meting. Hier in Almere is dat ook zo, heb ik toen bij Danique nog bijna ruzie om gehad. Nu ga ik voor de prenatale screening direct naar het AMC (hier doen ze toch geen vp en zo) en daar prikken ze met 9 weken. Veel fijner, heb je de volledige uitslag bij de nekplooimeting.

Suus, hou je taai meid en ook heel veel sterkte voor Suusman.

Balen van de duivels Bebek.

Zo Ladouce, 4 maar liefst! :D
    Super meid, ik duim voor minimaal 1 prachtig beebje.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Bebek wat klote nou weer. Met die omo-testen zat het er wel in dat het niet raak zou zijn, maar toch.
    Sterkte meissie en geloof het of niet ... volgende maand ga je er toch weer voor hoor ;)

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ladouce helemaal goed dat je aan jezelf denkt. Alles draait nu om jouw en je embryootjes.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nope, ik doe het niet meer :x
    *schudt heftig van nee*

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    *Desmo giechelt en vraagt zich af hoe vaak ze zelf al niet is gestopt*

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Realiseer me net dat wij alweer in ronde 16 zitten. :(
    Eigenlijk best logisch dat je relatie dan af en toe een dreun krijgt. ;)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek: :( :( :( :(
    Ook al wist je het, toch ik het een enorme kater elke keer. Kutlijf!
    Weet je nog dat ik (ongeveer elke maand) riep dat ik het net meer deed? En nu? Ik zit weer op de wachtbank.
    Ook jouw tijd komt lieverd, echt!

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, echt wel en mannen zijn binnenvetters.
    Even een voorbeeld van mijn kant. Mijn lief doet dus redelijk luchtig over het IVF gebeuren dat bedoel ik niet negatief maar hij is van mening dat het voor mij heel zwaar is en dat het voor hem dus allemaal wel meevalt. Ik uit me ook redelijk makkelijk. Huilbuien, vloeken, razen, tieren, ruzie maken etc. het komt allemaal wel een keer los bij mij. Manlief heeft dat dus niet. We praten wel maar hij uit zich dus niet heel erg.
    Nou zaterdag naar Gent was dus een heel gezellig ritje in de auto (NOT!). Manlief was compleet gefrustreerd, een idiote randdebiel in de auto, gedroeg zich echt heel erg aso op de snelweg. Alle ander automobilisten waren idioten en hij wist het wel. Ik ben echt enorm geschrokken en godzijdank hij dus ook. Hij schaamde zich enorm en ik heb dus even goed met hem gepraat dat hij zich dus ook meer moet uiten, ook z'n rust moet nemen en niet altijd maar door moet gaan. We hebben in Gent dus ook heel veel geslapen. Niet alleen ik maar ook hij. Ik hoop dus dat hij in elk geval nu inziet dat die trein zo af en toe ook moet stoppen om bij te tanken.

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik denk idd dat veel mannen moeite hebben met zich te uiten. Wat dat betreft vind ik de Suusman dus heel flink, die zegt gewoon eerlijk dat hij even "op" is.
    Mijn schat is ook niet zo van het praten en ik l*l aan 1 stuk door.
    Ook af en toe een huilbui kan zo lekker opluchten.

Ach en in the end wil ik toch echt geen ander en moet hij de papa van mijn kindje worden :)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ik geloof er gewoon niet meer in, ik zal wel iets vreselijk verkeerds hebben gedaan in een vorig leven ofzo, dat wij geen kindje mogen krijgen :x :(

Tja, mijn man is net een vrouw, die krijgt gewoon enorm humeurige buien en gaat dan vreselijk sjaggie lopen zijn ;) Of, net zoals Ladouceman, rijden als een aso met de daarbij behorende taal :D

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieverd, dan hebben de meeste hier iets heel erg gedaan. Ik ook. En dat geloof je toch ook niet?

Deel Deze Pagina