Nicole, Je hoort over een uurtje meer. Aangezien je naar huis mocht kan het vast niet zo heeel veel kwaad. Maar reken er maar wel op dat het snel kan gaan. Ze laten je (hopelijk) vast niet lang rondlopen nu je zo ver bent en er toch wat complicaties lijken te zijn. Kom straks nog even lezen van je!
Anna, ik ben heel zeker van mijn eisprong, want heb ovutesten gebruikt! Misschien idd weer een korte bevruchting, ik weet het niet....als het de volgende keer maar blijft plakken dan! JowJow, ik hoop dat je lichaam gewoon het oude bloed aan het ruimen is, om een plekje te maken voor een beebje! JoMi, fijn dat je kaak zo goed geneest! Enne, drukke maar leuke tijd komt er voor jullie aan! Lief dat je, ondanks dat jij niet gelovig bent, toch jullie zoontje laat dopen! Mochten wij ooit een zoon krijgen, zullen we hem ook laten besnijden, naar moslim-geloof, terwijl ik zelf ook niet gelovig ben. Maar ik vind het erg hygiënisch en het kan ook een hoop ellende voorkomen qua gezondheid ed, dus ik ga er helemaal in mee, al is mijn achterliggende gedachte anders! Suus, ik kan me wel voorstellen dat de verwerking gemakkelijker lijkt te gaan als je lichaam het zelf regelt. Al blijft het natuurlijk erg verdrietig! Ik kan ook goed begrijpen dat je niet naar een dood vruchtje wilt gaan staren, als je zelf al aanvoelt dat er geen wondertje meer aan gaat komen... Ik zou dat ook niet kunnen! En dat je er zo rustig onder bent...kan ook een reactie zijn he meis! Hou jezelf maar wel goed in de gaten! Knuffel! Ow enne, wat broer en ik roepen is denk ik een uiting van emotie en onbegrip en teleurstelling, wat uit een plekje heel diep van binnen komt....our way of dealing with it zeg maar Dombo, vervelend van je jeuk, ik hoop dat je kuurtje snel aanslaat! Hier nog zo'n sla-verslaafde Ik eet iedere dag op mijn werk een bak sla en in de zomer gaan er hier thuis ook aardig wat kroppen doorheen! En zelf telen vind ik zo gezellig staan, zo'n moestuintje! Helemaal geweldig! Lekker kneuterig je eigen groente verbouwen, heerlijk! Liesben heeft de buik van haar dinnetje ff flink opgepoetst Fijn dat het leuk was! Nicole, geen idee wat het allemaal betekent, maar kan me indenken dat het spannend is!! Vanaf nu krijg je de hier overbekende meldplicht; iedere dag ff melden hoe het gaat! Hier verder weinig nieuws....heb allemaal kwaaltjes die makkelijk op een zwangerschap kunnen wijzen, maar aan de andere kant is de ongi zo heftig dat een garnaal nog kan snappen dat er niks groeit Baal nog steeds en ben retekwaad op mijn lijf! :x
Koffie, hoe gaat het met je kleine mannetje?? Lotuss, alles goed meis? JFT, sla jij je er nog een beetje doorheen? *zwaait ook even naar Nef en Giegel*
Ja hoor Bebek! Prima hier! Lekker de hort op geweest met het mooie weer... Nicole, mijn bloeddruk liep ook op aan het eind en ik had ook wat eiwit in m'n urine. Moest gelijk naar het ziekenhuis waar ze bloed hebben geprikt en ik aan de monitor moest. Werd ook gelijk m'n bloeddruk in de gaten gehouden. Maar bij mij was het toen ineens weer goed en m'n bloed was ook goed. Ik moest gewoon dezelfde avond nog bevallen...kan je ook een verhoogde bloeddruk van hebben en eiwit in je urine kan wat afscheiding zijn ook. Misschien heb je je erg druk gemaakt? In elk geval, tegen mij zeiden ze dat als het hoog zou blijven en het beginnende zwangerschapsvergiftiging bleek te zijn ik dan wel ingeleidt zou worden. Daar wachten ze dan meestal niet lang meer mee, zeker als de baby voldragen is. Ik was 39 weken hoor.
Gatsie Inez, da's niet fijn een lekke band op je fietsje. Zo, dus je bent nu ook al een groenteteler! Suus, fijn dat je mannetje thuis is en jullie afleiding aan de tuin hebben. Ik vind het knap van je hoe je er nu in staat. Nicole, ik ben benieuwd naar de uitslag! Bebek, knuffie meid.
Jeetje Nicole. Ik denk niet dat ze je met deze termijn en deze uitslagen lang door laten lopen. Ik ben benieuwd! Spannend!
Nicole, ik kan nu nog even niet reageren. Ik heb over half uur bodyfit. Na 22.00 ben ik er weer, ik had ook hoge bloeddruk met Juarno en ook eiwit in urine. Heb ook medicatie gehad en met 37 weken in ziekenhuis gelegen. Misschien kan ik je dan nog helpen en je zal dan ook gebeld zijn. Sterkte ermee en tot straks.
Oh Dombo heeeeerlijk sla uit eigen tuin. mijn ouders hebben een echte moestuin (tja pensionadas in France ) en eten bijna ale groente uit de tuin. Het enige nadeel is wel dat je dagen achter elkaar hetzelfde eet omdat het ineens allemaal "klaar" is Iew Nicole het begint nu echt spannend te worden zeg. Heb je al een buddy hier want we willen natuurlijk als eersten op de hoogte zijn van ontwikkelingen Lies kon je er goed mee omgaan, met die dikke buik van je vriendin? Blijft soms een beetje dubbel vind ik. Suus wat ben je sterk meissie. Ik hoop voor je dat alles nu snel gaat loskomen. Sterkte! Jomi wat een leuke dingen hebben jullie in de planning! En gelukkig gaat het goed met je kaak, kan je straks met een stralende lach op de foto's staan Hier weinig te melden. Vanmiddag kreeg ik hoofdpijn en dat is meestal geen goed teken. Vrijdag zal de ongi wel doorbreken vrees ik, maar ik doe nog even alsof ik dat niet word
@ Desmo: Ja hoor, kan er prima mee omgaan. Ik weet dat ze het ook niet voor niks heeft gekregen, ze zijn ook bijna 2 jaar bezig geweest. Dus ik vind het alleen maar super voor d'r. En ik zou die hoofdpijn ook gewoon even negeren hoor. Kom op.
Zou natuurlijk best kunnen dat je ongi wordt Desmo..maar die hoofdpijn zegt niets...ik had gewoon een 'ongi hoofd' een aantal dagen van tevoren. Dacht ook dat het niets zou worden..
Ik zit gezien mijn ovulatietesten en temperatuur nu 2 dagen na ei. En ik heb me toch een hoofdpijn, rugpijn en zere borsten. Gek lichaam.
Vlgs FF had ik het ook de maand dat ik zwanger was maar ik ben reëel genoeg om te zeggen dat het tussen mijn oren zit. Klachten kunnen pas komen NA innesteling, en die laat nog 4 dagen op zich wachten. Dus ik heb gewoon hoofdpijn, rugpijn, zere borsten en een menstruatiegevoel tgv progesteron. Hormonsters zijn het. Zo.
Hmmm.....nou Lies..je weet maar nooit toch! Trust voor straks lieve bebekje...hoop dat je je snel beter voelt..knuf knuf knuf..
Ik is zo nieuwsgierig naar Nicole...maar ik ga er niet op wachten. Lieverds, morgen ben ik er waarschijnlijk niet. Ik moet eerst werken (blegh) en ga daarna met 2 vriendinnen eten (yeah). Dus niet te veel kletsen
Ben weer thuis, we hadden een afspraak bij een fotografe die de geboortekaartjes gaat maken (ja weet het lekker op tijd, manlief wilde het eerst zelf doen, mocht niet meer van mij want er was nog niets concreets) Ik ben gebeld maar niet echt gerustgesteld eerlijk gezegd.... Mijn bloed was goed maar moest wel bellen als ik; hoofdpijn, sterretjes of iets anders vreemds zag, duizelig zou worden, buikpijn zou krijgen enz enz.... Wat moet ik daar nu mee??? Oh ja en dan niet wachten tot de volgende ochtend maar desnoods midden in de nacht de verloskamers bellen... Meiden ik weet het niet meer hoor, enkels en vingers zijn echt weer dikker dan gisteren en bloeddruk blijft heel hoog, 100 over 140. Maar ja ze kunnen niet echt iets voor me doen nu?
Nicole, gewoon lekker rustig aan doen nu hoor, geen klusjes meer afmaken, is niet goed voor je bloeddruk en al helemaal niet voor je beebje. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 meid. Wat je omschrijft had ik ook in de laatste weken van m'n zwangerschap van Alyssa en ik werd om de paar dagen verwacht voor controle in het ziekenhuis. Moest ook bellen zodra ik de klachten kreeg die jij noemde. Uiteindelijk werd ik met ruim 39 weken opgenomen, uitslagen waren niet goed en de volgende ochtend werd ik ingeleid. Dit werd een spoed KS omdat de hartslag van Alyssa wegviel. Het zou maar zo kunnen dat jullie kleine man er snel is. Neem jezelf goed in acht en trek aan de bel zodra je klachten krijgt, want die kunnen levensbedreigend zijn voor jou en je beebje!
Thx voor je reactie, van jullie allemaal trouwens. Ik ben gewoon niet gerust hierop, maar ja als ik het ziekenhuis bel kunnen ze ook niets voor me doen. Ik ben ook bang om nu klachten te gaan ontwikkelen gewoon omdat ik bang ben dat ik ze ga krijgen... Ik vind het gewoon allemaal erg eng en ben zo bang dat er op het laatste moment gewoon nog even wat misgaat...