Ik denk even bijlezen, en lees ik dit van Giegel............ echt ontzettend verdrietig, klote, oneerlijk en hoeveel kun je hebben denk ik dan! heeeeeel veel sterkte al heb je er waarschijnlijk niets aan Giegel! Nicole
Och Giegel, wat had ik het anders gehoopt voor je. Dikke knuf en heel veel sterkte voor jullie allemaal!
goeiemorgen ik wilde even laten weten dat ik wat afstand ga nemen.. ben op moment erg ego. nadat ik vannacht weer drama nacht heb gehad met kleine meid die goed ziek is, alles hb lopen onderspugen, niet meer weet van vermoeidheid wat te doen.. ik wil met jullie allemaal meeleven, maar kom er gewoon niet aan toe.. zogauw ik me weer wat lekkerder voel meld ik me meer.. x
Gadverdamme wat een verdrietig nieuws lees ik nu van Giegel, ik vindt dit zo vreselijk oneerlijk. Gieg ik leef met je mee Limmeke heel veel beterschap, hoop dat jij en je meissie snel weer in een beter velletje steken. En natuurlijk dat we je snel weer terugzien. Zo eerst naar het CB voor de volgende lading prikjes en vanmiddag fijn met Melissa naar het zkh voor MRI en de kinderarts. Wat een heerlijke dag
giegel@ wat lees ik nou grr meis een hele dikke knuf voor jou. een oneerlijke wereld bah linneke@ beterschap met je dochter hoop dat ze gauw wat beter is. koffie@ sterkte vandaag in het ziekenhuis met je dochter MRI xander word weer geprikt arm schaap.
Limmeke heel veel sterkte met alles. Hoop dat je energie snel weer wat beter wordt. Denk goed aan jezelf. X Koffie veel sterkte met Xander en Melissa vandaag. Voor iedereen vandaag een fijne dag gewenst (of sterkte dus indien nodig).
Tijd om onder mijn steen uit te komen lees ik. Er zijn weer veel meiden die hem veeeel harder nodig hebben dan ik. Giegel ik heb er geen woorden voor life sucks sometimes. Limmeke beterschap, en je mag van mij ook komen egooen zonder op anderen te reageren hoor. Die periodes heeft iedereen. Knuf! Koffie, poeh jij heb je dagje wel. Hoop dat Xander geen last heeft van zijn prikkies en dat het voor Melissa meevalt. Knuf voor Suus en IS en Liesben in Rome en Desmo in Frankrijk en JFT(waar ben je meis?) en Dombo en Lotuss (hoe is het met jullie meissies?) en Ladouce(spannend weer) en Marnat(spannend nu echt beginnen) en Natas en ik ga vast iemand vergeten sorry.
Bedankt allemaal! Volgende maand laat ik het spiraaltje plaatsen, die zou deze maand worden geplaatst maar dat kan nu niet door de vmk. @ Limmeke: Dikke knuff!
@Giegel....vind het zo rot voor je. Vind je wel moedig,dat je er een streep onder zet.Zal niet makkelijk voor je zijn... Heel veel sterkte met alles!
*zwaait naar BB onder haar steen* Ben ook benieuwd hoe Liesben het heeft in Rome en Desmo in Frankrijk.
Zo net weer thuis uit het zkh, Melissa moest meteen worden opgenomen ivm vergrote milt en pijnkolieken maar gaat nu maandag gebeuren. echt rust krijgen we zo ook niet Gieg sterkte meis, ik vind het zo erg voor je.