35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh en die rose gaat straks inderdaad open en mijn sigaretje smaakt ook weer prima. Ga mezelf niet langer pesten en doen alsof ik ooit zwanger wordt.

Hang nou lekker op de bank en ga naar Ajax kijken. Utrecht heeft net verloren dus dat schiet ook mijn humeur niet omhoog. Als Ajax ook nog punten gaat verliezen ... eh ... nou dan is het een definitieve kutdag :)

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zag het op tt. Zag tot mijn vreugde dat PSV ook 2 punten heeft laten liggen. Veel plezier met de wedstrijd (en je roseetje en je peukie)

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Des als je nu in de buurt zou wonen zou ik zeggen ik kom je halen en we gaan een lange boswandeling maken. Om je hoofd leeg te maken. Ik snap je beredeneringen wel hoor en ook je kut gevoel.
    En je mag de moed ff verliezen maar niet de hoop opgeven hoor!
    Geniet maar lekker van je sigaretje (bleeeh) en je rozeetje (ook bleeeh). Ik ben hier aan het zondigen met een zak chips ;)

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Nou Desmo, volgens mij gaat het in Amsterdam de goede kant op. Weet niet of de wedstrijd het aankijken waard is maar de stand wel.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo wat is nou 42 ??????? Jong ding !! ;)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    BB lief van je!!

Ladouce ik heb de wedstrijd half gezien, ben namelijk halverwege in slaap gevallen en voel me nu wel iets beter moet ik zeggen.

Koffie ... ik weet het, sorry :)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Toch nog een testje tegenaan gegooid (ja ik weet het ik zou het niet doen) en hij was niet OMO maar witte reus zo wit.
    Dus ik wordt morgen gewoon ongi, helaas.

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh nee BB, je gevoel had dus gelijk :x
    Klote he, dat wachten op je ongi terwijl je zo anders had gehoopt :(

Dikke knuf meis.

9. veronika

veronika Niet meer actief

@ onbekende meelezers: ik lees meestal ook even niet-ingelogd mijn topicjes her en der die ik nog volg, omdat ik toch bijna nooit iets post. Dus een onzichtbare meelezer zou ook ik kunnen zijn.

Nicole, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!

Simon, leuke naam ook!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja zullen we afspreken dat we dit niet meer gaan doen. We roepen onze lichamen op het matje en vertellen dat dit niet meer zo kan!
    Volgende ronde wordt een super roze ronde voor ons oke?
    Dikke knuf terug!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dikke knuffel voor BB en Desmo. Kwil ook met jullie meedoen volgende maand, dan maken we er een trio van ;)
    (Mits ik deze maand...maar dat zal wel niet)

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lijkt me een prima deal!
    En Lies ... jij knalt roze deze maand en zo niet ... allemaal in mei (leggen de vogeltjes ook een ei :p)

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meiden hebben julie gezien dat Nienke (Dop) haar 20-weken echo alweer heeft gehad :$

Wat vliegt de tijd zeg ;)

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goh, geen knallend roze weekend hier :( Wel veel vreemde lijven. mmm.

Voor degenen die nog niet met onderzoeken bezig zijn geweest en alles nog puur doen. Je (en ik ook) moet wel voor ogen houden dat onze generatie er meestal wat langer over doet om zwanger te raken. Zeker de 40 plussers. De kans per maand is nou eenmaal wat afgenomen. Uitzonderingen zoals Natas en Limmeke die zo snel zwanger raakte daargelaten.

Natuurlijk gaat het praatje niet op als er ergens een verminderde vruchtbaarheid speelt, bij man of vrouw. Maar anders is het wel realistisch om te stellen (volgens artsen) dat het normaal wel 1 tot 1,5 jaar kan duren.
    Omdat het klokje wel doortikt zijn ze in het ziekenhuis vaak wel bereid om te kijken of er ergens geholpen kan worden na 6 maanden tot een jaar zelf proberen volgens de boekjes. (dus zonder schrobben met zeep en zo ;) )

Maar ja, het is natuurlijk allemaal een stuk minder romantisch als we ons misschien hadden voorgesteld. Vrijen op commando en misschien ook nog wel MMM.

Oh ja voor de lijst. Op een ander forum heb ik wel eens aan het begin van een topic een lijst gezien. Van wie er geboren/bevallen was.
    De eerste die het topic opent kan dat bericht bijwerken.
    In dat eerste berichtje zou de oude lijst kunnen voor hen die dat leuk vinden. De nieuwe lijst zou dan steeds bijgewerkt kunnen worden om verder het wel en wee te volgen van hen die meepraten.

Zo belangrijk vind ik het trouwens ook niet hoor! Als iemand het vervelend vind dat er namen van onbekenden op staan vind ik het ook wel best als ze er afgehaald worden.

Maar goed. Alle hoop is nu voor Ladouce en Lies. Kom op LL

En natuurlijk duimen we door voor Natas en Limmeke. Zijn er trouwens nog meer zwangeren???? Oh ja Dop, maar die praat hier niet meer mee...

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Neee Lies ik ga niet accoord ;) Jij gaat gewoon deze maand op roze! (samen met Ladouce)
    (en mocht het nu niet zo zijn dan maken we er zeker een trio van oke!)

Zou trouwens wel een bak zijn als ik volgende maand aantel. Ik kreeg vorig jaar op 6 mei mijn 1e ongi zonder pil, dus de eerste echte NOD zeg maar. En als mijn cyclus weer gewoon 26 dagen is dan kom ik uit op 7 mei, scheelt 1 dag. (15 cyclussen in 1 jaar) toevallig.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Toeval bestaat niet BB :)

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Toeval is goed BB. Yara is precies een jaar later verwekt als mijn eerste zwangerschap. Ik had twee jaar achter elkaar dezelfde uitgerekende datum. Dus mocht het zo zijn, dan duim ik voor je!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat een rust weer hier. Maar dat kan aan het tijdstip liggen ;)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    morgen meiden

zo het voetbal weekend kan voor mij niet meer stuk.
    fc twente gewonnen psv helaas punten laten liggen,
    heerenveen verloren ajax gewonnen is weer wat min.

DES@ Is weer gaan roken? jammer meis dikke knuffel voor jou.
    bb@ ook een knuf
    dombo@ met mijn mannetje gaat het weer de goede kant op , hij heeft geen pijn meer. we blijven het wel in de gaten te houden.
    lief dat je er om vroeg.

hier@ nog steeds niet ongi maar test wel omo wit pff.
    Snap er weer eens helemaal niks van!!
    raar lijf ook , ik kan zo ook niet verder grr.
    zo lang ik niet ongi ben mag en kan ik ook niet aan de pil woensdag.

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hm Marnat gelukkig heeft PSV punten laten liggen en heeft Ajax gewonnen anders zit ik hier met een chago mannetje :D

Deel Deze Pagina