35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    BB wacht op haar ongi en nee dat is niet spannend ... helemaal niet!

Suus wat naar dat het met je mannetje nog niet lekker gaat. Geef hem maar een extra knuf en neem er zelf ook eentje.

Hier is de rose inderdaad opperdepop en ben ik nog steeds kwaad maar toch ook niet meer chagerijnig. Heb me voorgenomen deze maand echt goed met de ovutesten aan de gang te gaan en de zwemmers van R. een routebeschrijving mee te geven. Komende maand word ik zwanger. Oh zo!!
    En nu ga ik slapen.
    Wletrusten allemaal.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, goed zo!!! That's the spirit.

Suus, knuffel voor Suusman. Ik hoop dat ie snel een beetje opkrabbelt en meid, wil je niet vervelend doen maar misschien hulp inroepen om mee te praten. Kan misschien helpen. Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dit voorstel want het is met de beste bedoeling en soms is je verdriet zo groot dat je er samen niet uitkomt.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Ladouce....geen gek idee hoor,maar hij is nu gewoon boos en verdrietig,dus tot nu toe zit ie aardig in de verwerking.En zelf heb ik al zoveel nare dingen meegemaakt en altijd weer netjes opgekrabbelt.En hij praat er wel goed over.Met mij,maar ook met andere mensen.Maar ik hou het wel in de gaten.Maar tot nu toe zitten we in een normaal rouwproces.Dus ik denk dat het wel goed komt.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, goed om te horen. Enneh, anders meld ie zich ook gewoon aan op dit forum. Wij kunnen ook heel goed luisteren.
    Ik ga nog even wat banensites bekijken. Lig inmiddels in bed maar vind het zo ongezellig zonder manlief (die is op de terugweg uit Dusseldorf). Hoorde vandaag dat ik misschien al heel snel heeeel lang vakantie heb. Dus maar gauw even kijken of ik leuke baan kan vinden.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Liesben, het was zeker rustig om 00.19. Toen lag ik ook al te slapen ;) Wat een mooie foto, maar vervelend dat er niet zoveel van je viooltjes overblijft.

Marnat, ik volg op dit moment het voetbal niet meer zo. De ploeg waar ik voor ben is Heerenveen en die doet het ronduit slecht. Trouwens woensdag nog wel wat moois, mijn tantezeggertje Damantha mag in de line-up van Heerenveen staan. Fijn dat het beter met je mannetje gaat. Heel veel succes en fijn dat de pil woensdag doorgaat. Mag ik vragen, je hebt een boom laten verwijderen. Had je veel klachten? Ik heb namelijk ook een boom en ben altijd vreselijk ongi. Ik durf dan zelfs bijna niet weg te gaan.

Koffieleutje, mag ik vragen wat je aan je pols hebt? Ben je eraan geopereerd of een ongelukje of zo gehad?

Annna, hier volg ik het voetbal ook niet echt meer.

Ladouce, hoe gaat het met jou en je vierling? Kan mij voorstellen dat je daar niet echt op zat te wachten. Gelijk dat gezeur op de werkvloer.

Suus, hoe gaat het met jou en suusman? Blij dat je nu wel minder misselijk bent. Knuffel voor jullie.

Desmo, huil maar even lekker hoor. Heb je even lekker gemept en je agressie kwijt kunnen raken op de tennisbaan?

Bebek, ik heb ook even gelachen. Leuk filmpje hoor. Kutzooi is het hier zeker vandaag wel. Knuffel terug.

Limmeke, sterkte met het nemen van de beslissing. Ik weet er jammer genoeg ook niet veel vanaf. Hoe gaat het verder met jou?

BB, dus nog steeds geen ongi. We blijven duimen en wachten het wel af. Knuffel.

Hier vandaag verder een rustig dagje gehad. Juarno is gelukkig weer het lekkere vrolijke ventje en de verkoudheid is ook bijna over.
    Morgenochtend wordt het spannend voor hem, hij gaat dan voor de 1ex naar de kapper. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij heeft hele lange lokken boven op zijn hoofd en ook krullen, net als ons. Nu wil ik het wat laten knippen, zodat het bovenop allemaal wat even lang is en niet lokken van ongeveer 7 cm. Dan heeft hij woensdag een mooi kapsel, laat namelijk woensdagmiddag een fotoshoot maken van hem. Een kennisje doet het voor haar hobby en wil graag ook eens een klein modelletje. Alle foto's krijgen we op dvd en voor weinig geld. Ben erg benieuwd hoe ze gaan worden.

Nou, ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen. Uhhhhh, het is al 0.00 uur geweest. ;)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey Jomi spannend voor de eerst keer naar de kapper met Juarno. Je hebt volgens mij 2 opties: of hij schreeuwt de hele tent bij elkaar of hij zit doodstil en durft zich niet te veroeren.
    Ga je naar een kinderkapper?
    Enne die foto's kom je toch wel even laten zien hier he?

Hier is de dag vroeg begonnen. Ik werd om 5 uur wakker van de ongikrampen :x Heel fijn als je er op die manier nog even aan herinnerd wordt dat je echt niet zwanger bent NOT.
    Nu lig ik "lekker" op de bank en heb net een pilletje genomen. Ik denk dat ik maar wakker blijf, hoewel ik nog wel moe ben. Nou ja, ws kukel ik zo wel weer in slaap als de kramp wat minder wordt.

't Is wel rustig op het forum moet ik zeggen :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Limmeke, dat is precies de reden waarom ik toen de combinatie-test ook niet liet doen. Wat nu als je een twijfeluitslag hebt? Of een niet zo heel goede? Laat je dan de punctie doen, met alle risico's? Nee dus. Dus vond ik de combinatie-test ook niet nodig. Kansberekening zegt zo weinig.
    Ik zou het dus niet laten doen. 1;280 is denk ik voor jouw leeftijd een mooie uitslag.

Ladouce, we hebben indd lekker de ruimte op de bank. Alhoewel BB er ook nog steeds met 1 bil opzit ;)

Desmo wordt volgende maand zwanger. Goed zo.

Suus trekt het nog wel redelijk. Gelukkig maar! Maar je geduld word wel op de proef gesteld zeg!
    Knuf voor jou en Suusman.

Juarno moet naar de kapper :D

En Desmo is een ochtendmens. Hmm, ik eigenlijk ook als ik naar de klok kijk. Op mijn vrije dag.....
    Straks even naar het dorp, markt (nieuwe violen kopen voor de poes ;) ). Daarna boodschapjes doen, wasje draaien. Joepie!

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb mijn bil nu definitief van de bank afgehaald dus jullie hebben weer alle ruimte ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had liever gehad dat je was blijven zitten BB :(

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, heel veel sterkte vandaag meid. Ik denk aan jullie. Nogmaals dikke knuf voor jou en Chris.

Suus, fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten. Ook voor jullie nog maar eens een dikke knuf.

Jomi, leuk, fotoshoot met je kleine man. Succes vandaag bij de kapper.

Ladouce, balen, dat je op banenjacht moet.

Desmo, flinke ongikrampen. Bah.

BB, helaas toch door naar de volgende ronde. Nogmaals bah.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tis rustig op het bankje nu hoor :(

Heeft iemand nog wel eens wat van JFT gehoord? Nadat haar vader is overleden is ze vlgs mij niet meer geweest? Ben benieuwd hoe het met haar en haar familie gaat?

Natas, heel veel sterkte vandaag! We denken aan jullie!

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal.

Liesben, ik zit ook nog op bankje hoor.

BB, van het wachtbankje af.

Natas en Natasman, heel veel sterkte en we zullen aan jullie denken.

Desmo, het is niet een echte kinderkapper, dat hebben we hier in het dorp niet. Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij gaat reageren Jullie horen het nog wel hoe het gegaan is.
    En natuurlijk kom ik straks even foto's van de kapper laten zien.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zie liever een foto van je zoon :D (Goh, wat ben ik toch grappig)

Oh ja! Sorry :(

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    He bah, ook slecht nieuws van Desmo en BB......... gatver de gatver :(

Limmeke, voor jouw leeftijd is het idd een mooie uitslag. Door de hogere leeftijd kan er gewoon geen hallelujah-uitslag meer uitkomen, dat is uitgesloten. Denk dat je het ook niet meer af moet zetten tegen die 1:200, dat is de kans van een 36-jarige die ze hebben genomen. Bij 40 jaar is de gemiddelde kans 1:105, bij 41 jaar 1:80, bij 42 jaar 1:64, bij 43 jaar 1:50, 44 jaar 1:40, bij 45 jaar 1:30.
    Je VK is trouwens niet zo snugger dat ze niet eens weet dat bij vrouwen boven de 40 deze kansberekening het meest nauwkeurig is. Klopt wat je schreef, op onze leeftijd worden 9 tot 10 van de 10 Downkindjes opgespoord. Heb ik dit weekend nog gelezen in info van het AMC die ik had gekregen (en de kanscijfers hierboven).
    Of deze uitslag voldoende is dat kunnen jullie alleen zelf beslissen. Sterkte daarmee!

Merci allemaal voor jullie lieve berichtjes (ook aan Suusman!).

Ik heb net die (letterlijk en figuurlijke) k-pillen ingebracht, grote hema-onderbroek aan met kraamverband erin, een flinke dosis paracetamol genomen, pak zakdoeken erbij en nu afwachten maar.........
    Uurtjee geleden reed Chris weg naar z'n werk, hij brengt vandaag Danique voor me naar het KDV. Ik zwaaide ze uit, en gódverdomme IK had met haar in de auto moeten zitten, op weg naar werk met goed nieuws. GVD!
    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Natas. Life sucks!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yep, wederom...........
    Ik vond eigenlijk wel dat ik m'n portie al had gehad na al die jaren van wachten, stiefellende en een MA. Maar ja, van te veel narigheid weten jullie ook helaas alles van.

Vergeten te zeggen : ik heb volgende week donderdag een afspraak in het AMC om te kijken of alles goed is afgekomen maar ik vind dit geen leuke afspraak om in de lijst te zetten.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, snap ik. Ik hoop echt met heel mijn hart dat je niet te veel "last" krijgt van die pillen. Je moet er toch doorheen, maar dan het liefst pijnvrij.

Dikke knuffel!

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Das ook maar beter hoor, fototoestel knapt gelijk als er foto van mij gemaakt wordt. :D

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik klets hier ook nog niet zo lang mee. ;)

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gooi het er maar even lekker uit. Knuffel.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Natas, je woede en verdriet zijn meer dan terecht. Je zou inderdaad denken dat je je portie ongeluk nu wel hebt gehad, maar de natuur beslist anders :x
    Nogmaals een hele dikke knuf voor jou en Chris.

Deel Deze Pagina