35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen!

Sorry BiBi, dat bericht heb ik echt gemist :)
    Het is nog steeds een spannende situatie dus! Gelukkig heeft ze het wel al die extra weken nog vast kunnen houden, dus meer kans op een gezond kindje!
    Ik duim hard mee dat het kleintje gezond ter wereld komt!

Vannacht niet geklust....ik was zo moe en Lief ook en ik ben er helemaal klaar mee, met dat gesex op commando :x
    Misschien vanavond nog wel een keertje, maar meer voor de leuk, want voor de moet vinnik ff niks an!
    En dat scheelt me weer een maand stressen ;) hoewel....donderdagnacht geklust en vandaag zou ei moeten zijn....er ligt een testje te broeden nu, maar die geeft geen klapper aan....dus of ei is al geweest, of hij moet nog komen en ik heb nog maar 1 test! Maar dat geeft niks, want we hebbene xpres zonder geklust ;)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb net besloten dat we gewoon vanaaf nog een keer klussen en misschien morgen/maandag, want ik denk dat ei later op de dag komt en dan heb ik toch nog iets om over te stressen. Wat moet ik anders ;)

Is Desmo al terug uit La France??

En ik hoop dat Liesben aan het genieten is in Rome met haar Lief!

Giegel, hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel meis!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anders zou je je maar gaan vervelen Bebekje. ;)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hmmm, testje is toch wel erg donker....nog niet helemaal net zo donker als controle streep, maar het komt wel heel dicht in de buurt!
    Vanmiddag gweoon nog een keer testen en vanavond klussen en dan vind ik het wel weer gescheten. Ik doe het niet meer, er wordt niet meer getest in huize Bebek, tenzij ik 6 weken overtijd ben :x

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebekje...na 6 weken overtijd al testen?;)

6. Suzanne68

Heb trouwens verzonnen,dat hoe k*t het was,dat iedereen maar een baby kreeg toen het hier elke keer mis ging.Als dit goed blijft gaan,ga ik natuurlijk wel een boel babyspullen erven :D gaan ze dalijk ruzie maken over wie zijn kinderwagen aan ons mag geven ;)

weer een dag zonder bruin overleeft,begin langzaam wat hoop te krijgen...

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed zo Suus, weer een dag erbij!

8. Suzanne68

Hoe gaat het bij jou?

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Voor zover ik weet goed.
    Maar door mijn ervaring ben ik veel banger voor een MA dan een MK. Hoeft nu helemaal niet zo te zijn natuurlijk, maar aan de ene kant vind ik zw.symptomen en vette strepen een fijne bevestiging terwijl ik aan de andere kant weet dat dat niets hoeft te zeggen.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ps : ga jij een vroege echo aanvragen?

11. Suzanne68

Ik ben ook voor allebei bang,maar heb nog nooit niks verloren als het mis was...behalve bij dat niet kloppende hartje.Dus ja,dat kan ook altijd nog.Maar daar ga ik maar niet vanuit.Ooit moet het toch een keer goed gaan.
    Nee,ik ga als ik niets verlies voor de 9 wekenecho_Omdat ik vorige keer met de 8 weken en 1 dag echo plots geen kloppend hartje meer had.Dat was de dag ervoor waarschijnlijk gestopt.Dus als ik toen een 7 weken echo had gehad of eerder,had ik waarschijnlijk een blij kloppend hartje gehad en de volgende echo niet meer.Dus vandaar,dat ik pas met 9 weken een echo wil.

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Bibi daar ben je goed vanaf gekomen zeg …. gelukkig dat Bebek zo mild is :D.
    Wat spannend zeg met de zwangerschap van jouw vriendin.
    Hoe is het nu met het herstel na de operatie van jouw vriend?

Ladouce is er zwaar over aan het nadenken om manliefs zuurverdiende geld te gaan uitgeven aan voorjaarskleding ….. go for it meid.

Bebek is druk aan de klus ….. die verplichte nummers zijn ook niet altijd even leuk, maar ff doorbijten Bebek, het is voor een goed doel :D

Suus goed om te horen, weer een dag verder *duim duim duim *

Natas en voor jou ook zo spannend * duim duim duim *

Desmo ben jij al terug of zit je nog heerlijk in La France?

Liesben + Liesbenman zijn nog heerlijk aan het genieten in Italië met hopelijk beter weer dan hier!

En ikke zit op de wachtbank, maar voor de zekerheid toch nog wat geplande klussen …. je weet maar nooit ;)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Kan me voorstellen Suus dat je wilt wachten tot 9 weken.
    Met 7 weken is idd het risico absoluut nog niet voorbij, dus ik calculeer in dat het ook daarna nog mis kan gaan. Maar ik kon echt niet langer wachten.

14. Suzanne68

Voor allebei is wat te zeggen...en misschien ga ik het wel helemaal niet volhouden tot de 9 weken ;)

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En ik ga gewoon eerst voor een blije streep.... ;)

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ronde tien is een mooie ronde voor een zoon Bebek!! :D

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Natas en Suus, sterkte en succes met wachten.

Bebek, geen testjes meer. Gelukkig, nu gewoon lekker sexen zonder testjes:D:D.

Verder valt er weinig te reageren. Het is hier errug rustig zo zonder Desmo en Liesben. (en een Bebek die aan het klussen is)

Lekker gewinkeld, voor zover ik het leuk vind. Heb 2 jurkjes gescoord en toen ik thuis kwam vond ik dat ik ze dubbel en dwars en nog extra verdiend heb want volgens mij hebben de duivels ons huis vandaag al weer gevonden :(. Ach eigenlijk geen teleurstelling want ik had gigantisch dat stomme ei gemist doordat cyclus na de ivf weer goed van slag is. Het fijne is wel dat op deze manier alles een dag eerder is dan de vorige keer en dat komt wel heel mooi uit. Ik weet waar wij ons paasweekend doorbrengen, GENT! Ga morgen bellen voor een echo op maandag, dan ga ik er vanuit dat ik woensdag begin met spuiten, dan volgende week donderdag fm en vermoedelijk zaterdag punctie en maandag terugplaatsing. Dit moeten wel mooie eitjes worden zo met pasen.:D:D:D

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ben ff een beetje van slag, iemand met wie ik een klein jaar heb samengewoond een jaar of 18 geleden is overleden aan de gevreesde ziekte.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeetje Koffie, wat een verdrietig nieuws.... :( Gecondoleerd meis!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat vinnik nou ook! ;)
    Maar aangezien we niet heel erg op het klussen aan het letten zijn, verwacht ik er maar niks van....Donderdagnacht geklust en vanavond nog een keertje, dus god mag weten of dat voldoende is! Ik doe straks nog wel even een ovutestje; als die donkerder is dan vanmorgen moet ei nog komen en als ie lichter is moeten we het hebben van de voorafklus...of de achterafklus als dat nog kans geeft op.... ;)

Deel Deze Pagina