35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat een GEWELDIGE foto's Nicole, en wat een prachtig mannetje! Dat haar! Geniet maar en we zien je wel weer.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Nicole wat een geweldige foto' en wat een prachtige zoon heb je op de wereld gezet. Ik zit er met tranen in mijn ogen naar te kijken, echt waar. Wat een enorm geluk!!
    Nogmaals gefeliciteerd met jullie wonder.

Verder even weinig tijd meiden, ik hoop dat jullie er begrip voor hebben ... vanmiddag zijn mijn ouders aangekomen vanuit France en ze blijven hier de komende 10 dagen.
    Ik zal dus misschien wat minder aanwezig zijn hier maar zal wel proberen zoveel mogelijk mee te lezen.

Misschien overbodig om te zeggen maar ik ben dolgelukkig met mijn "oudjes" zo bij me. We zien elkaar maar een paar keer per jaar dus daarvan willen we zoveel mogelijk genieten.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Snappen we Desmo, helemaal. We zien je af en toe wel voorbij komen ;)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nicole, ik zit met kippenvel op mijn armen: wat een prachtig mannetje hebben jullie op de wereld gezet zeg!! Wat een plaatje, ben spontaan verliefd!
    Enne, mooie datum heeft hij uitgekozen om op de wereld te komen: 10-04-10....
    Ga lekker genieten van jullie prachtige ventje!!!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, je had het verteld en ik ben helemaal vergeten je heel veel plezier te wensen met je ouders! *schaam schaam*
    Ik wens je veel mooie avonden met mooie gesprekken toe! ;)

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole...wat een prachtig jongetje en erg mooie foto's.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, die banner van mij heeft er zin in zeg: nu al aan het begin van mijn vruchtbare periode :D :$
    Nou, Lief zat vanmiddag nog te klagen dat ie zo moe was, haha. Eigenlijk zou hij donderdag en vrijdag vrij zijn, dus dat kwam mooi uit, maar nu moet hij toch werken donderdag...ben dus bang dat we op zijn vroegst donderdag, maar denk eerder vrijdagavond pas aan onze klusperiode kunnen beginnen .... Misschien beginnen we wel steeds te laat, is dat het hele euvel :D

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zeg gewoon tegen lief dat je banner zegt dat ie moet ;)

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Als Suusman niet naar de dokter wil,maak ik gewoon een afspraak voor hem ;) misschien een tip?Of is ie dan nog zo eigenwijs,dat ie niet gaat?

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pfff, mannen!
    Anders maak jij toch gewoon aan afspraak voor hem?

Ik haak af voor vandaag. Mijn hoofd gloeit van het zonnetje. En morgen is het weer vroeg (05:45 uur) dag.Dus ik ga bankhangen en kijken of er nog iets leuks op tv is.

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Nicole wat een ontzettend mooie zoon hebben jullie. Wat moet jij genieten. Ik zit net als de andere meiden met tranen in m'n ogen naar jullie wondertje te kijken. Kreeg er zelfs kippenvel bij.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kan wel een afspraak voor hem maken, maar dan gaat ie gewoon niet....zegt ie rustig dat ik die afspraak heb gemaakt en hem ook maar weer af moet zeggen, of elf maar moet gaan ;) Ik blijf gewoon zeuren, misschien dat ie dan gaat om van het gezeik af te zijn :D

Liesben, ik zal aan je denken om 5.45, als ik op het punt sta de deur uit te gaan! Slaap lekker!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Natas, ik hoop dat de pillen snel hun werk doen. Ben in gedachten bij je.

JoMi, jouw mannetje mag er ook zijn hoor. ;) Zeker na z'n knipbeurt. Wat een voorbeeldig kind.

JFT, ik ben blij dat we iets van je horen. Maar wat een verhaal zeg. Alsof het verlies van je vader al niet even genoeg is. Sterkte en als de tijd rijp is zien we je wel weer terug.

Limmeke, goed dat jullie de knoop doorgehakt hebben en er ook samen achterstaan. Nu gaan genieten (tussen de misselijkheid door).

Anna, ik wil ook weten waar ik moet tekenen. Ik wil best en ik hoop dat minimaal 1 van de 4 wil meewerken.

Desmo, ik hoop dat je ongi wat minder is en dat je kunt gaan genieten van het bezoek van je ouders. Heel veel plezier met paps en mams.

Bebek, jammer dat vriendje nog geen aardiggeitje heeft gekocht maar ja, wie weet komt dat aanzoek toch. Ik zou als straf een afspraak bij de dokter maken. :D:D:D

Mutsenbollen zijn Utrogestan bolletjes. Hier zit Progesteron in wat je nodig hebt voor het innestelen van een embryo. Ik gebruik deze bollen elke keer na een terugplaatsing. Zoals de Belgen zeggen moet je deze bollen opsteken :)(dus niet innemen). Dit moet 3x per dag en dan 2 bollen per keer. Het geeft nogal een ranzige afscheiding (wat dus inhoud dat de wachtweken ook nog eens seksloos zijn;)).

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Oh ja. banenverhaal. Ik denk dat ik het niet eerder verteld heb, of wel maar weet het niet meer. Wij zijn begin 2009 overgenomen door een ander bedrijf. Nu hebben we daar in 2009 weinig last van gehad omdat de handtekening internationaal pas ergens in september gezet is. (Beide bedrijven zijn Amerikaans met vestigingen in de hele wereld) Nu moest er in Nederland natuurlijk nog het nodige gedaan worden met OR's ed. Wij zijn in de wereld een van de weinige landen waar werknemers erg goed beschermd zijn door de wet op ondernemingsraad. Het sociaal plan is nu zo goed als kwaad vastgelegd. Oh ja, belangrijk detail. Ons kantoor in mijn woonplaats gaat dicht en wij moeten naar het kantoor van de andere partij 70 kilometer verderop. Daar heb ik dus niet echt trek in. Elke dag ruim 3 uur reistijd in de file. Maar goed, toen ik dus gisteren terug kwam op kantoor bleek dat men het nu al heeft over 1 juni!!! Dat betekent dat ik over 7 weken misschien al op straat sta. En nee, geen medelijden want er is een opzegtermijn van de werkgever van 4 maanden en ik krijg nog een "oprot"premie. Dus ik red me wel maar moet wel op zoek. Zelf verwacht ik dat die 1 juni er optimistisch is en dat het weleens later zou kunnen worden. Ach en op zich vind ik het niet erg om de zomermaanden vakantie te hebben. En als nou 1 van die 4 blijft zitten heb ik gewoon heel lang zwangerschapsverlof.

En Bebek bedankt voor het aanbod maar denk niet dat het mijn ding is en ook dan zou ik behoorlijk wat reistijd hebben.
    Ik ga nu opzoek in mijn omgeving en daar is vast wel wat te vinden.

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Natas heel veel sterkte, ik hoop dat je er lichamelijk niet teveelpijn van zult hebben want dat heb je psychisch al genoeg.

Suus nog steeds aan het rommelen arme ziel, ook jij een knuf.

JoMi wat een poepie doepie zeg

Ladouce sterkte met je mutsenbollen :D We bljven duimen.

Lies heeft het als enige begrepen wat doe je met dit weer ? poetsen ???? Nee mutsen, buiten zitten !!!!!!!!!!!!
    Ladouce heeft het nog luxer daar komt en werkster kijkt ff jaloers De rest en ik hopen nog steeds opkaboutertjes. Ja oke ik heb hier wel een kaboutertje maar die maakt dingen vies, niet schoon ;)

Nicole poe wat een bevalling maar wat heb je er iets moois voor terug gekregen !

Ik vind het idd ook stil rondom Lotus, waar is onze japanse bloem ?

Oh ja ik weet niet meer wie het vroeg vlgs mij Jomi maar ik heb quervain aan mijn pols een peesontsteking.........

Desmo veel plezier !

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Tuurlijk! Over een maand of 8 heb je ook zulke mooie foto's om ons te tonen.

En ik ben sprakeloos, Nicole, wat een mooi lief kereltje...:D
    You must be in LOVE:):):):)

Trouwens die leukerd van Jomi mag er ook wel zijn met zijn krullen. Hoewel ik de eerste foto ook wel leuk vond. Ik dacht eigenlijk niets meer aan doen, maar hij moest nog geknipt worden.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #1837 Koffieleutje, 13 apr 2010
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
    Even iets grappigs om te kijken,in een uitzending van klokhuis gisteren weer herhaald van mijn dochter. Het is inmiddels 2 jaar terug maar tjeeeeeeee wat een ukkie toen nog (kijkt ff weemoedig)Hij is hier te vinden en dan ongeveer bij 6.5 minuut. (met mijn 2 honden)
    Dat meisje wat de vraag stelt over honden ;)
    Player omroep.nl

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik leef nog hoor! ;)
    Was niet lekker van m'n ongi dit weekend en
    ben wat meer de hort op met het mooie weer en zat in een filmbewerking kick..:D (staan er wat van op m'n Hyves)
    Ik heb altijd last van 'kicks' of met foto's of met film..dan zie of hoor ik niets meer, het huis is een zooitje, ik eet en drink bijna niet, haha!
    Het is dat de kinderen er zijn, ik moet dus wel stoppen tussendoor om ze te voeden en aandacht te geven want anders...;)

Nicole...wat een plaatje!!!! En wat een mooie foto's ook...Jottum pakje? Geweldig gedaan jullie! ;)

En JoMi....wat een lekker knulletje zeg! Lekker fris koppie zo, haartjes netjes geknipt..;)
    Knap van hem hoor!

Verder heb ik wel bijgelezen maar het was zó veel, ik weet het even allemaal niet meer. Eeh....Werksters..(zit ook in mijn planning straks, jippie!) Royal flushen tijdens boterhammen (hoop dat het snel komt Suus)
    En Bebek gaat haar vruchtbare periode alweer in (zou m'n mannetje pushen hoor, weet je nog, die kaart van gezondheid steeds weer en dat dingetje wat naar voren kwam in die andere kaarten dat ik niet kon plaatsen maar dat met iets lichamelijks te maken kon hebben of ziekenhuis bezoek zelfs? Zwanger worden doe je samen, kan ook op hem slaan) ;)
    Liesben voelt niets......8)
    verder weet ik het echt niet meer..

Natas..nog een keer.. heel veel sterkte meis..:(

JFT ook veel sterkte..

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O wat leuk Koffie! Je dochter in het klokhuis!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, nogmaals heel veel sterkte meid. Je hebt alle recht om verdrietig, teleurgesteld en boos te zijn. Dikke knuf voor jou en Chris.

JFT, ook voor jou een dikke knuf. Wat extra verdrietig toch dat er spulletjes van je paps zijn verdwenen na z'n overlijden. Sterkte meid.

Koffieleutje, wat leuk zeg, je dochter in het Klokhuis.

Nicole, heftige bevalling, maar wat een prachtventje hebben jullie daar! Geniet maar lekker van hem.

Bebek, hopelijk zet je mannetje zich over z'n schroom heen en gaat hij toch naar de HA.

Jomi, lekker knulletje hebben je daar.

BB, met de meisjes gaat alles prima. Ze doen het goed. Alyssa heeft het heerlijk op school, vraagt nu steeds of ze met een vriendinnetje mag spelen. Geweldig.
    Gisteren heeft ze op school een cadeautje gemaakt voor haar vandaag jarige papa. Hij was er erg blij mee. (tegeltje met mooie tekening).
    Yelina doet het ook geweldig, ze begint lekker te kletsen en ook steeds meer woordjes te zeggen. Heerlijke kwebbel. We zijn 's ochtends samen veel op pad als Alyssa op school zit. Erg fijn dat dat met haar wel kan. Met Alyssa had ik daar helaas de energie niet voor.

Met mezelf gaat het redelijk. Energie en gewicht OK, in m'n koppie is het erg onrustig waardoor er weinig uit m'n handen komt.
    Bij de 'verslavingszorg' vinden ze dit zorgwekkend en zijn ze aan het kijken of ik bij nog iemand anders in behandeling kan komen. Op zich sta ik hier wel voor open, maar eens even horen wat ze verder in gedachten hebben.

Vind het alleen gek dat ze het ook zorgwekkend vinden dat ik nog steeds 'dik' denk en dat ik nog steeds bevestiging nodig heb van m'n weegschaal om mezelf te overtuigen dat dit nu toch echt niet meer zo is.
    Jeetje zeg, ik ben zo goed als m'n hele leven te zwaar geweest. Van licht overgewicht tot en met obesitas. Mij lijkt het niet zo raar dat ik wat dat betreft nog steeds in de aanpassingsfase zit, al dringt het wel meer en meer door.

Verder ben ik helaas nog niet van m'n schimmeinfectie af. Gisteren begonnen met schimmelkuurtje nr. 3. Hoop maar dat 3x scheepsrecht is, want ik ben die letterlijk en figuurlijke k*tjeuk nu onderhand meer dan zat.

Deel Deze Pagina