Dombo ik snap niet dat ze niet begrijpen dat dit heel langzaam tot je doordringt. ik heb het zelfs nu nog na zoveel jaar dat ik direct naar de grote maten loop. Die knop gaat echt niet zomaar om hoor. Wel goed van je hoor dat je die begeleiding vraagt als je weet wat je valkuilen zijn. Maar het is en blijft een constante strijd. Het zal de ene dag wat beter dan de andere dag gaan. Heerlijk te lezen dat het zo lekker gaat met je meisjes.
Even iets tussendoor, ik kon het weer niet laten te reageren op zo'n grietje die net in haar 2e ronde zin. Zegt ze : jeetje wat duurt een maand toch lang....... Tja ik snap wel dat ze dat zo ervaart maar jeetje wat kan ik me daar soms aan ergeren. (maar ik heb netjes gereageerd)
Nicole, wat een prachtig mannetje hebben jullie gekregen! Echt geweldig meid, geniet van je kleine Simon. Des, veel plezier met je ouders! Bebek, erg lastig dat mannen nooit naar de dokter willen. Hier ook zo'n eigenwijs exemplaar. Dikke knuf JFT. Inez, gefeliciteerd met je man! Ik vind het ook niet zo raar dat het een hele tijd duurt voordat je je zelfbeeld bij hebt kunnen stellen. Het duurt lang voor je Suus, hou je taai! Ik heb gister in de namiddag en avond flinke krampen gekregen en ben bloedstolsels verloren (is er iemand aan het eten? ), maar volgens mij niet 'het'. Vanmorgen dus de 2de dosis van die pillen ingebracht, molletjes geslikt, gaan we weer. Ik klamp me maar vast aan de gedachte dat we misschien nog een kans krijgen. Wat moet je anders.
update : Ben vanmorgen naar de bijeenkomst geweest, we hebben een goede uit leg gehad. We hebben een schema mee gekregen wanneer ik moet spuiten wat ik moet spuiten.En hoelang ik de pil moet gebruiken . 3 Week de pil en van af 27 mei beginnen met spuiten. Heb me zelf met water mogen spuiten, dat ging me goed af. maar ik ga iedere morgen met manlief er af om me zelf te spuiten. zodat het allemaal wel goed gaat. vanaf vanaaf binnen met de pil. mijn koelkast ligt vol met medicatie , de inhoud van mijn koelkast is nog duurder dan de koelkast. __________________
Natas ik vind je heel sterk klinken ik hoop dat dit snel achter de rug is en je weer uit kunt kijken naar wachtbankjes en nieuwe wonderen. Je hebt 2 engeltjes die over je waken en 1 bengeltje om je af te leiden. Dikke knuf.
nicolioo@ Wat een heerlijk kereltje, prachtige foto s '' smelt'' Geniet lekker van simon we spreken je van zelf weer. bebek@ Heeft een eigenwijze man Desmo@ Veel plezier met je ouders geniet van elkaar. Oja wij winnen vanaaf al ik daar wel een beetje aan twijfel. ok gelijk spelletje ga ik voor.
Pfff, mannen. Belt ie net pas op dat ie niet voor 2000 thuis is. Staat net het eten op. Bel dan eerder! Kortom, kheb mn dag niet. Was al moe toen ik opstond. Heb zere alles, rare buik, hoofdpijn en ben ook nog eens strontchagrijnig. Fijn, hormonsters. Bah. Nou, ik ga maar eens gezellig eten.
Smakelijk Lies. Jij hebt tenmiste nog een man die thuiskomt die van mij zie ik morgen pas. Dus ik eet ook alleen
Ladouce, ik hoop dat je snel wat anders vindt, al gun ik je een extra lang zwangerschapsverlof nog veel meer! Nog 6 dagen... Lotuss, balen dat je niet lekker was van je ongi! Ben je weer wat opgeknapt? Ga straks je filmpies ff bekijken! Dombo, gefeliciteerd met je hubbie! Ik vind het helemaal niet gek dat je nog 'dik denkt' hoor; toen ik was afgevallen (33 kilo) liep ik nog maanden later naar de grote maten afdeling! Goed van je dat je zo sterk bezig bent met je verslavingszorg, al vind ik je hier helemaal niet zorgwekkend gedrag vertonen... Sterker nog, ik vind juist dat je er super in staat en als je eens een bui hebt, dan deel je dat altijd meteen en volgens mij heb je dan al een hele hoop gewonnen!! Sterkte met je jeuk! Koffie heeft een heule beroemde dochter! Ik kan je link helaas niet openen; computer slaat dan vast! Natas, meid wat moet je toch allemaal doormaken! Ik hoop voor je dat het snel los komt en je je op de toekomst kunt richten! Vind trouwens wel dat je erg sterk in je schoenen staat, respect! Marnat, fijn dat jullie zo'n goede, duidelijke uitleg hebben gehad! Spannend he meis, nu gaat het echt allemaal beginnen! Lies en BB, ik eet vrijwel iedere avond alleen Maar ik ben het gewend en vind het helemaal niet erg om alleen te zijn! Liesben, hebbie een k..dag meis?! Hoop dat het op iets positiefs duidt!! Hier ook niet helemaal fit...hoest mijn longen uit mijn lijf, stond vanmorgen op en toen zat de hele boel vast (longen dan he, ben niet verkouden). Heb ook spierpijn en mijn buik doet al sinds vorige ronde raar...af en toe steekjes enzo en was vandaag ook wat misselijk. Er schijnt weer eoa virus in de lucht te hangen. Niet erg, als het maar blijft hangen en niet op mij neerdaalt! Morgen ga ik met een patiënt naar de rechtbank. Vind ik reuze interessant, want ben nog nooit in een rechtbank geweest en al helemaal niet bij een verlengingszitting, dus vind het leuk!
Duidt nergens op Bebek, behalve dan dat ik een K-dag heb. En ik vind het ook niet erg om allen te eten, maar ik vind het wel vervelend als ik het pas hoor als het eten al op staat.:x
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja! Was handig geweest als ie ff wat eerder had gebeld! Mannen....ze denken volgens mij nog steeds dat alles binnen twee minuten klaar is én aan hun schema aangepast kan worden...te allen tijde!!
*zucht* Nou ja, ik warm het straks wel op Ik meld me af voor vanavond, heb toch niets zinnigs te melden. Ga maar gewoon dom tv kijken. Tot morgen!
Ik blijf helaas dezelfde foutmelding krijgen....windows sluit het scherm gewoon af wegens een fout! Zou jij trouwens eens voor mij willen kijken of je de film "Komt een vrouw bij de dokter" hebt? Of stel ik nu een hele brutale vraag?