Succes Koffie...die artsen kunnen mee en tegenvallen. Maar zou me verbazen als hij je al aan het werk zou zetten zeg..je wond is niet een dicht.. Sterkte Suus, met je echo..vervelend dat je je zo ziek blijft voelen. Lies..het hoeft ook maar héél weinig roze te zijn. Ik heb het zelfs nooit gehad dus..
geloof niet dat ik alles onthouden heb, maar doe mijn best @hellen: fijn je weer keer te zien, wel klote dat je huisje nog steeds niet kwijt bent.. kan me voorstellen dat het je inmiddels sloopt ... knuf @liesben: nu al roze verlies? dat is toch veeeeel te vroeg.. of het moet een innestellinkje zijn.. @dombo: vervelend dat ze zo vaak ziek is.. hopen dat behandeling helpt dan en dat ze er gewoon vanaf is dan @natas: knuf voor jou.. mijn ervaring met MKen is dat op moment dat ik het vruchtje verloren ben, het vloeien ook vrijwel direct is afgelopen, dus ik denk dat zolang je nog bloed verlies hebt..je het nog niet kwijt bent @suus: ik maak me zorgen over die aanhoudende misselijkheid van jou.. laat dat dus aub zo snel mogelijk onderzoeken, ook dikke knuf voor jou @jomi: balen van je duiveltjes! hier grote herrie met manlief gehad nadat die weer hele nacht heeft liggen snurken, zagen, ronken en in zijn slaap zitten lullen.. met heel veel moeite als ik alle hazeslaapjes bij elkaar optel, kom ik dus aan een uur of 2 in totaal. toen ik er vanmorgen wat van zei kreeg ik een reactie van: ik ben ht zo zat om elke morgen zo wakker te worden, ik begin er echt genoeg van te krijgen. waarop ik als reactie heb gegeven van: ik ben het nog veel zatter en ik heb steeds meer zin om met de hele rotzooi te kappen! waarop hij met pissige kop is gaan werken en ik besloten heb om straks de stad in te gaan met de kinderen, om mijn oudste die veel te dure schoenen etc te gaan kopen. manlief komt pas laat thuis vanavond want hij had een o zo belangrijk etentje met vrouwelijke collega van hem (een of ander bedrijfsmeting met tig andere bedrijven).. kan ze lekker poeslief gaan doen tegen hem zodat hij zich hele weg naar huis kan verheugen op die gezelligheid die hij hier aan zal treffen.. eikel. kreeg ook bericht dat hypotheek rond is.. yeah... hoezo heb ik veel zin om die hele koop af te zeggen? oja, heb een pishumeur maar dat was al opgevallen denk ik *ramt nog paar naalden in voodoo manpop en gaat op zoek naar iets te drinken*
Heel even kort (ben druk aan het werk) Lim, mannen! Je zou ze wat Ik zou vanavond de bank opmaken voor hem. Ik las dat IS gemist wordt, die zit lekker in Italie heeft goed weer en is met haar bijna 5 jarig neefje opstap geweest. Hier vandaag bloed geprikt. De eerste (eigenlijk 2e) stap in ons mmm verhaal. Ik kom vanavond op de rest reageren hoor!
Natas, laten we maar van het positieve uitgaan, nl. dat je bm nu schoon is en dat je snel weer verder kunt. Ik duim voor je dat je nog een nieuwe kans mag krijgen. Dikke knuf en sterkte morgen met je eerste werkdag. Suus, verstandig meid, een afspraak voor een echo. Alvast succes voor morgen. Jomi, balen zeg, hopelijk meer succes in de volgende ronde. Limmeke, niet fijn, herrie met manlief. Hoop dat de lucht snel weer klaart. We zijn blij dat Alyssa zo snel kan worden geholpen. Heb nog wel even geïnformeerd of ze de week erop ook nog een plekje hadden omdat het dan vakantie is, maar de eerstvolgende mogelijkheid was pas eind mei en dat is ook een gewone schoolweek. Dan maar gewoon over 1 1/2 week. Zijn we er meteen vanaf. Alleen wel een beetje sneu voor Alyssa dat ze dan hoogstwaarschijnlijk haar eerste schoolreisje moet missen. Maandags wordt ze geholpen, donderdags is er schoolreisje. En we hebben het advies van 3 tot 4 dagen binnenhouden meegekregen. Nou ja, we zien wel.
@Limmeke....als je zo slecht slaapt door de herrie die manlief 's nachts produceert,zou ik ook lekker ergens anders een bed voor hem klaarmaken.Slaapgebrek is nml ook niet echt bevorderlijk voor de goede sfeer in je huis.Moest wel erg lachen om je voodoopoppetje.Zag het al helemaal voor me hoe je daar heel fanatiek naalden in aan het steken was Hele dikke knuf en ik hoop dat het snel weer wat fijner wordt bij je thuis,want dit is ook niks. @De rest ...sorry lees wel alles,maar reageren lukt nog niet zo. Ben echt heel boos,dat het allemaal niet vanzelf los komt.Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen,maar een curretage daar ga ik mooi niet meer doen.Ik bloed elke keer een in de ochtend een beetje....en dan denk ik...yes!het gaat vandaag gebeuren....en dan stopt het weer :x waarom laat het nou niet gewoon los.Dat zou mij zoveel ellende besparen
Oh ja, natuurlijk, ze er is een nieuw familielid voor hen. En voor jou is het ook spannend nu he! Hopelijk is/gaat alles goed. Ik had ook iedere avond het idee dat het die nacht wel zou gebeuren. Met krampen toch in slaap gevallen en iedere ochtend was er weer niets. Je wilt op een gegeven moment echt wel graag afscheid nemen en het vruchtje loslaten, maar als het dan maar niet gaat... Sterkte voor morgen en hoop echt voor je dat het heel snel komt. Is anders de pillen voor jou ook een oplossing? Limmeke, Vervelend allemaal. Je hebt zoveel aan je koppie op dit moment. Ik hoop dat het tussen jullie allemaal snel goed komt. Want dat is nu denk ik toch wel het allerbelangrijkste. Nadat JIJ je eerst wat beter voelt natuurlijk!
Suus, goed zo, gooi het er maar eens uit. Meid, ik kan alleen maar voor je hopen dat het allemaal snel op gang komt. Zijn die pillen amders inderdaad niet iets voor jou? Dan doe je het, met een beetje hulp welliswaar, toch zelf. Sterkte en dikke knuf!
Limmeke, ik zou manlief dan ook ergens anders laten slapen hoor. Kom nou zeg. De krampen zijn helemaal weg, geen stolsels meer, ik vloei nog wel wat maar niet overmatig. Geen idee of het dan niet gelukt is, zou kunnen. Kan er dan ook nog wel bij. Suus, ik ben erg benieuwd wat de gyn morgen gaat constateren. Hou je taai!
@Natas.....elke mk is weer anders.Ik heb idd gehad ,dat na het loskomen van het vruchtje het bloeden gelijk stopte,maar ik heb ook wel eens gehad,dat ik al helemaal schoon was en daarna nog heel veel bloed en stolsels verloor.Dus ik denk dat wel of geen bloedverlies niet zoveel zegt en je best alles al kwijt zult zijn. @Dombo.....als ik dan moet kiezen tussen pillen en een curretage ,ga ik toch liever voor de curretage,maar dan 1tje onder plaatselijke verdoving.Ik heb al uitgevonden ,dat dat in sommige ziekenhuizen kan.Ga eerst vragen of het in mijn eigen zkh mag.Dat is wel wat pijnlijker,maar de hele ingreep duurt maar een kwartiertje en Suusman mag er dan gewoon bij zijn.In sommige ziekenhuizen dan. Dus als het niet zelf loskomt ga ik mijn ha om een verwijzing vragen naar een zkh waar het zo mag.
Ik kan er nu idd weinig tot niets van zeggen, de echo donderdag zal duidelijkheid moeten geven. In het Flevo Almere doen ze curettage ook alleen onder algehele narcose, maar ik hoorde maandag in het AMC dat ze het ook onder plaatselijke verdoving doen. Misschien informeren bij een Academisch ziekenhuis bij jou in de buurt?
@Natas....desnoods sjees ik wel helemaal naar Amsterdam.Ik heb gewoon echt geen zin meer om voor een ingreep van een kwartiertje heel de dag in een ziekenhuis te gaan liggen.Plus dat ik al niet zo'n fan ben van narcose (en ben al 7 keer onder narcose geweest,dus ik heb niets aan verhalen dat het niets voorstelt ) en de laatste keer is de narcose zo rot gegaan.Het wakker worden dan.Ik bijt wel 10 minuutjes op een houtje en dan mag ik daarna gewoon lekker naar huis.Maar dat het na nu 3 weken nog vanzelf gaat komen geloof ik niet meer.
Jeetje Limmeke, klinkt indd als een pishumeur Maar ja, slaapgebrek word je ook niet vrolijker van. Ik hoop dat jullie morgen een betere dag hebben! Enne, dat koop contract gewoon tekenen hoor. Manlief moet gewoon eens dat boekje van Kluun lezen: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Ik heb er hier 2, dus als je interesse hebt Suusje, normaals succes morgen! BB heeft bloed laten prikken. Stap 2 is genomen. Wat betreft mijn rozeverlies...ik denk er niks van. Het was zo weinig dat ik nu denk...was het er wel? Nog geen druppel. Wel nu steken/krampen in bm, maar voelt niet als menstruatiepijn. Meer zo'n gevoel wat je kan hebben na een inwendig onderzoek...als iemand dat tenminste herkent. Mijn lijf heeft gewoon een nieuw grapje bedacht. Weet je wat? We doen alsof er iets innestelt, maar dat is dan helemaal niet zo. Lachuh!
@Liesben....een innestelingsbloeding is vaak maar een roze veeg.En die steken komen me ook erg bekend voor.Ik ga duimen,dat je lijf geen grapje maakt en het gewoon echt waar is deze keer.
Oh ja, koffieleutje vroeg er geloof ik naar? Maar nee, geen tempdip. Zie mijn kaartje (als je op mijn banner klikt). Daar ben ik natuurlijk ook erg alert op
Suus, narcose is ook helemaal niet leuk. Ik hoop maar dat het snel loskomt zodat je sowieso de hulptroepen niet nodig hebt. Krijg je morgen eenwendige echo? Wie weet helpt het wroeten met dat ding dan een handje mee om het op gang te krijgen. BB, weer een stap in de MMM. Liesben, ik hoop dat je lijf je niet weer een nieuwe streek levert en dat er iets moois aan het ontstaan is in je buik. Marnat, inderdaad dubbel. Aan de pil om zwanger te worden. Maar als dat nu kan meehelpen, dan moet het maar. Ladouce, hoe is het nu met jou? Kun je het nog een beetje volhouden allemaal? Hellen, gezellig dat je weer even langskwam. Fijn dat het goed met jou en je meisje gaat, balen dat je huis nog niet is verkocht. De markt schijnt weer aan te trekken. Hopelijk levert dat snel resultaat bij jullie en kun je met je meisje naar je lief en kun je minder uren werken. Grrrr. Het lijkt erop, dat de zetpillen hier NIET helpen. Hoop niet dat ik nu weer maanden met die K-jeuk kan gaan rondlopen. Ben het nu echt wel zat. Vanavond de laatste en morgen maar weer een belletje naar de HA wanneer ik hier resultaat van moet krijgen en anders maar weer wat anders, want ik wil hier niet het weekeinde mee in. Morgenmiddag een feestje in Utrecht, zondag vieren we verjaardag van manlief. Dat zal nog gezellig worden als die jeuk op blijft spelen.
Ik ben echt zo pissig.4 mken en 5 vruchtjes in nog geen anderhalf jaar tijd.Dat is toch gewoon onmenselijk.:x En dan komt het ook nog niet eens vanzelf.Kan alleen maar huilen...ben zo boos,dat allemaal stomme mensen wel kindjes krijgen.Zoals mijn broer en vrouw,die alleen maar lopen te zeiken,dat ze hun kindje niet gewild hadden.En wij maken alleen maar dit mee.En dan leuk nog een curretage op de koop toe strakjes.Echt geweldig allemaal.En dan nog mensen vragen waarom we niet verder gaan.Omdat ik er echt niet meer in geloof,dat er ooit een echt kindje uit gaat komen en dit gewoon een hel is,waar ik nooit meer doorheen wil en de enige manier om dat te voorkomen is door nooit meer zwanger te worden.Elke keer denken...zou ik dan nu echt weer een kindje krijgen en er elke keer weer opnieuw in willen geloven en maar positief denken...en wat heeft het voor zin....helemaal niets!:x Elke keer weer een lijf ,wat naar voelt ,omdat er alleen maar dood in zit.Elke keer ziek...elke keer dagen half doodbloeden van een mk.Ik zie de lol van het zwanger zijn en/of worden niet meer.Zo!
Ik heb zelfs heel positief gedacht,dat het wel los zou komen.....nou dat positief denken,daar koop je dus helemaal niets voor.