Het eerste wat ik ga doen als dat stomme rotjong eruit is,is een dikke vette pizza eten en een hele fles wijn leegdrinken.Gewoon omdat dat dat kan zonder er ziek van te worden. Ben nu wel klaar met boos doen hoor,dus jullie kunnen allemaal weer terugkomen.
Even een dikke knuf voor suus . dombo@ ik zal het even proberen uit te leggen over wat ik krijg, hyperstimulatie ICSI doen wij dan leggen ze mijn cyclus stil dokters gaan het nu regelen. Dat begint vaak met de pil, vervolgens meer en langer hormonen spuiten. Vervolgens groeien er dan meerdere follikels. Bij de punctie worden meerdere eitjes gevonden en er ontstaan vaak ook meerdere embryo's.
Sorry meisjes, ik voel me hondsberoerd, snotverkouden, zere holtes, heel erg benauwd, hoesten, dus heb niet de energie om te reageren...moet die stomme kutvissen zo ook nog in een emmer pleuren, een klus waar ik al helemaal geen zin in heb en ik heb dan ook net zo'n schijthumeur als Limmeke en Suus! Wil alleen Suus even veel sterkte wensen met de echo morgen en Limmeke met haar voodooman! En Dombo met haar jeuk!
@Bebek...beterschap! Euhm het waren toch de visjes van Bebekman....waarom moet jij ze dan in een emmer stoppen?Ga je ze verzuipen?
Ok, ik net ver.orie een heel verhaal getypt wordt ik door mijn computer van het internet gegooid. Dus hierbij een nieuwe poging. Suus, in het Spaarne zkh doen ze curretage's met ruggenprik. Ik wilde dit vorig jaar niet maar het werd me wel aangeboden. Lijkt me toch wat prettiger dan een plaatselijke verdoving. Volgens mij moet jouw ziekenhuis dit ook doen. Gewoon vragen morgen. In elk geval heel veel sterkte. Ik kan helaas niet meer voor je doen dan je een knuffel gevel. Maar ik wil je wel laten weten dat ik aan je denk in deze k.t periode. Natas, jij ook sterkte. Ik hoop dat je alles kwijt bent en dat bij de echo blijkt dat je schoon bent zodat je in elk geval verder en door kunt. Gelukkig heb je wel jullie prinsesje om je afleiding te geven. Limmeke, vent op de logeerkamer/bank. Ben het met Lies eens, laat hem Kluun lezen. Voor veel mannen een eye-opener. JoMi, balen dat het deze keer niet gelukt is. Maar je klinkt in elk geval positief en optimistisch genoeg voor de volgende poging. Koffie, je bent waarschijnlijk al weer terug van de arbo dokter. Ik hoop dat ie een beetje lief voor je is geweest. Marnat, ik heb ook de eerste 2x Puregon, Decapeptyl en Pregnyl gebruikt. Gelukkig zit de puregon in een makkelijke pen, de Deca heeft soms wel eens botte naaldjes (vervelend) en de Pregnyl hoef je maar 1x te zetten, 36 uur voor de punctie maar deze kan wel branderig aanvoelen. Een tip, alles ruim vantevoren uit de koelkast halen, minimaal een half uur. Daarnaast, maar ik neem aan dat ze dat in het zkh verteld hebben, afwisselend links en rechts op je buik prikken en dan nog een tip, niet te dicht bij je navel, dat is namelijk gevoeliger. Dombo, wel zielig voor je kleine meisje maar zoals iemand zei, het zal voor papa en mama zenuwslopender zijn. Gelukkig is ze als het goed is daarna wel van haar klachten af. Dat is ook wat waard. Lies, ik duim mee dat het een innesteling is geweest en dat die gekke dingen die je nu voelt allemaal positief zijn en dat die test volgende week gewoon 2 streepjes geeft. Bebek, knuffel. Ga lekker onder de wol en laat die vissen effies zitten. Kan manlief dat niet doen. Hoe was het in de rechtbank? Waarschijnlijk ben je dan de enige deze maand want hier is het gevoel nog steeds negatief. Ik denk echt dat het weer niet raak is, alle dingen die ik voel voel ik ook als ik ongesteld moet worden. Ben het positieve gevoel een beetje kwijt. Helaas.
zo weer terug en helemaal platzak samen met de 3 kids de stad in.. zo gezellig... lekker paar keer terrasje gepikt, jongste zoon naar kapper gestuurd, supergeweldige schoenen voor mezelf gekocht met hoge hak ( lekker handig als je straks hoogzwanger bent hehehe) en voor Babs enorm veel kleren 3 rompers, 4 paar sokjes, pyjama, 3 broekjes, 5 jurkjes, 3 truitjes, dus die kan weer vooruit komende maanden daarna gezellig wat gegeten en nu kan ik beurs omkiepen en valt er nix meer uit @suus: zo vervelend lieverd dat het zo lang duurt voor vruchtje afkomt.. ik zou idd ook gaan voor een curretage.. 1 gedaan onder volledige narcose.. en was idd hele dag in ziekenhuis.. 1 keer laten doen zonder verdoving.. zat uur later weer in de auto.. vond dat wel heel vervelend omdat je dan alle geluiden kan horen die dat zuigding maakt. @bebek: beterschap meis.. nooit fijn je zo beroerd te voelen @dombo: stomme jeuk ( heb alleen gemist waar je jeuk hebt?) @boek van kluun heeft die... hij doet er alleen nix mee! ja, roepen dat die meebuigt... pffff... dat die maar uitkijkt dat die niet te ver buigt, want ik heb neiging om dat voodoo poppetje dan ergens in te douwen @ladouce: niet negatief denken! mocht er geen van de 4 eitjes zich hebben ingenesteld kan je je altijd nog negatief genoeg voelen.. tot je zekerheid hebt denken we positief! TJAKKA!
Ladouce@ Dankje voor je tips en uitleg. De prik pen kan toch niet een half uur voor die tijd er uit, omdat ik die vaker moet gebruiken.
Marnat, prikpen legde ik niet in de koelkast. Als er een ampul in zit hoeft het ook niet. Liet 'm gewoon in de slaapkamer liggen. Al de hormonen kunnen ook best wel even buiten de koelkast maar het gaat erom dat ze niet dagen buiten de koeling liggen.
Sorry meiden, maar lachen jullie even met me mee? Hij is nog leuker dan die luttele fase van 11 dagen Ik wilde antwoorden, maar heb het niet gedaan. Goed he? *Kijkt trots naar zichzelf*
Hahahahaha. Ik kan het arme kind met een opmerking echt afbranden, maar das zielug! Gisteren had ze een slechte aan me gehad denk ik...Maar ik kan je het linkje wel geven hoor?
Ik heb hem al gevonden. Raar dat niemand er op reageert. Iedereen geeft verdorie serieus antwoord ??? Zijn die mensen kippig ofzo?