Nou gisteren bij de arboarts niente probleem hoor, ik heb teveel beperkingen om ook maar iets te doen. Zelfs administratief werk op de afdeling (assisteren van de afdelings-secretaresse of zo) wat ik aanbood werd abrupt van tafel gegooid. Ik moest eerst maar eens goed gaan herstellen zei hij. Poe heb ik me daarvoor nou zo druk gemaakt ? Liesben prachtig verhaal het heeft mij ook echt geholpen hoor die ovulatie hahahahaa Proest. Wat is het dan toch verleidelijk he om erin te springen. Ladouce meis hang on hoor ! Blijf positief. (kan het me wel voorstellen hoor, misschien ook een vorm van zelfbescherming ? ) Limmeke hoe is het nu thuis ? Erg he die mannen, ze moeten gewoon 1 keer zelf zwanger zijn en een kind baren ZO ! Arme Suus zit er helemaal doorheen, een hele dikke knuf lieverd. Bebek beterschap...... Natas hoe is het met jou nu ?
Ladouce, dikke knuf. Die rotwachtbank ook. Ik blijf toch nog gewoon even voor je doorduimen hoor! Marnat, thanks voor de uitleg. Suus, raas maar lekker uit hoor, het is ook niet eerlijk. Dikke knuf. En heel veel sterkte vandaag meid! Limmeke, lekker geshopt lees ik. Ik heb jeuk op letterlijk en figuurlijk een k*tplek, of te wel, vaginaal. Las trouwens bij de bijwerkingen van die troep die ik nu heb gekregen dat 1 ervan ... JEUK is. Nou, da's lekker dan. Krijg je medicijnen tegen de jeuk, krijg je er jeuk van. Nog maar even een paar daagjes afwachten dus. Als het na het weekeinde nog aanhoudt, dan maar weer opnieuw een belletje doen. Zo, ga snel boodschappen doen, vanmiddag een feestje, dus voorlopig ben ik weer even onder de pannen. Sterkte en een dikke knuf voor degenen die het nodig hebben en voor de rest iedereen een fijne dag!
bah dombo.. dat is idd een K*T plek om jeuk te hebben.. heb je zalf gekregen of een ei? (ja, nog erger dat ik ook dat niet weet) Wat een rust hier. manlief voelt nattigheid en is poeslief.. belt, smst, en heeft volgens mij vannacht nauwelijks geslapen omdat die bang was geluid te maken hahahhaa. wilt tracteren op grieks eten vanaovnd.. heerlijk dat schuldgevoel lies: hoe is het met je rozeverlies? vandaag nix meer toch?
Misbruik dat schuldgevoel maar een beetje Limmeke En nee, niks geen roze. Vraag me zelfs af of het er wel was, zo weinig. Nog 5 dagen wachten. Gelukkig ben ik van nature heel geduldig
gelukkig ben jij geduldig.. vervelende is dat ik minder geduldig ben en jou gewoon aan het zwanger kijken ben
Hmmm, Limmeke kijkt me zwanger. IK hoop dat dat wel effectief is, al dat andere wat we tot nu toe doen hier schijnt niet te werken
Ben ik weer.Vruchtje was nog steeds 6 weken en 3 dagen en zag er nog goed uit en maakte absoluut geen aanstalten om eruit te gaan komen.Dus ik heb pillen mee naar huis gekregen om de mk op te wekken.Die ik niet durf te nemen vanwege de vreselijke verhalen ,die ik hier op het forum erover lees.Verder heb ik zetpillen gekregen tegen de misselijkheid.Dus nu weet ik niet wat ik moet doen.Toch die pillen of afwachten met een grote kans op een curretage.
Lastige keuze Suus. Kan je er helaas niet bij helpen. Ik zou namelijk ws wel weer voor een curettage kiezen. ((knuffel))
ik zou persoonlijk ook gaan voor curretage, komt ook omdat ik niet zo lang met een dood vruchtje in mijn buik wil rondlopen. zijn het zelfde pillen als die natas heeft gekregen suus? anders kan je het haar even vragen..
@Limmeke....ik vind dat dode vruchtje in mijn buik niet zo erg. Een curretage wel.Vanwege een nare ervaring hiermee.En ik ben echt een muts met pillen.Gewoon het idee dat je iets in je lijf stopt en je weet dat er iets gaat gebeuren waar je geen controle over hebt.Heb je ook wel niet als het vanzelf komt,maar dat voelt dan nog als iets wat hoort.Plus dat ik alleen maar verhalen hoor over vreselijke krampen.Die heb je ook als het vanzelf komt.....zijn ze met die pillen nog erger dan? Ik wil het wel aan Natas vragen,maar die is er niet.
enige wat ik wel eens van die pillen heb gehoord is dat ze niet altijd even goed hun werk doen en dat er dan alsnog een curretage moet plaatsvinden.. dus vind het moeilijk knuf in elk geval voor jou
Suus, zelf zou ik denk ik toch wachten tot de MK vanzelf op gang komt. En als het dan toch te lang zou duren, dan zou ik voor die pillen gaan. Sterkte meid! Limmeke, maak er maar lekker gebruik van, van dat schuldgevoel van manlief. Eet smakelijk vanavond! Ik heb deze keer de paaseieren meegekregen. De vorige 2 keren pillen om in te nemen. Zalfjes heb ik in het verleden wel gehad, maar die hebben nooit geholpen. Heb alles bij elkaar al iets van 25 jaar bij last van vaginale jeuk. Het is een paar jaar rustig geweest qua jeuk, wel steeds afscheiding gehad, maar vorige maand is de jeuk dus weer teruggekomen. Hopelijk is het nu sneller onder controle dan de vorige keer. Toen heeft het bijna 20 jaar geduurd voor het echt onder controle was.
Zo lekker boos dagje was het gisteren hier! Maar nu is het vandaag. Suus ik kan je niet helpen. Ik weet wel dat ik destijds wel het idee had dat ik dat een volgende keer liever zou willen. Vond de curettage onder narcose ook niets. Dat wakker worden met kramp en te weten wat er gebeurd was... Ik had toen uit het ZH wel hele goede pijnstillers gekregen toen. Ik denk dat je die met de pillen om alles in gang te zetter er ook wel erbij zou moeten kunnen krijgen. Maar het zou allemaal niet nodig moeten zijn he. 't moet heel zwaar voor je zijn en jullie beslissing is erg moedig. Dombo, vreselijk lijkt me die jeuk. Hopelijk is het toch snel onder controle.