35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve Suus wat een moeilijke beslissing. Ik heb er geen ervaring mee. Maar als ik mijn gevoel laat spreken zou ik ook afwachten. Ik denk dat ik dat de fijnste manier zou vinden om het geheel af te sluiten. Als het ziekenhuis zegt dat het geen kwaad kan en jij het geen vervelend gevoel vindt dat zou ik zeggen wacht nog maar ff af. Misschien is het ook een soort loslatingsproces als jij er helemaal klaar voor bent dit vruchtje los te laten en zoals je aangeeft een fase af te sluiten dan komt het misschien vanzelf?

Mirri welkom.

Hier vandaag de hele dag in de dierentuin gelopen met mijn badjakkers. Ik ben kapot!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Net had ik besloten,dat dan toch die stomme pillen er maar in moesten.Maar als ik eraan denk heb ik de hele tijd een vreselijk paniekgevoel.Ik wil ook wel wachten,maar wat als er gewoon echt niets gaat gebeuren.Het is al 3 weken gestopt.

3. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    hoi hoi dames, :D:D:D wat een vervelende berichten lees ik toch allemaal als ik onder mijn steen vandaan kom. Suus en Natas sterkte meiden, Liesben en Ladouche houden het spannend de komende dagen.... Knuf aan een ieder die hem heel hard nodig heeft ;)8);)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ikke ziek, kwam alleen even kijken hoe het bij Suus was....Ik kan je helaas geen advies geven meis, kan ook niet zeggen wat ik denk dat ik zou doen, want ik weet het echt niet....Ik zou geloof ik wel pas iets ondernemen als ik er aan toe zou zijn, wat nu dus nog niet is...
    Het enige wat ik kan doen is je een hele dikke knuffel geven!

*duikt snel bedje in, voel me echt verrot!* Kom morgen wel weer bijkleppen!!

Knuffel voor alle lieve dinnetjes!

Oja, welkom Mirri!

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mijn verloskundige zei dat ze tot week 12 wachten, ikzelf had het geduld niet.
    Heb een x de tabletten geprobeerd, was pijnlijk, gelukkig waren de kids naar school. Ik kon er gelukkig doorheen slapen.
    Maar de ,oeite was achteraf voor nix.

Bedankt voor alle warme welkoms;)

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Beterschap Bebek

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

#1967 Liesben, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
    Welkom Mirre,

Suusje weet niet wat te doen. Arm meisje! Knuffel van mij!

Bebek is ziek :(

En ik zit alweer op 12 dpo (tis na middernacht, dus het klopt ;) )
    En niets voelen lukt dus niet!
    Rugpijn, hoofdpijn, zere borsten, gerommel en geborrel, buik alsof ik al 3 maanden zwanger ben, witvloed, krampjes/steekjes in bm en steken in liezen, soms ook wat kramp uitstralend naar navel. You name it, i've got it.
    Om gek van te worden! Ik hoop dat al die hormonen nu ook eens echt iets betekenen! Maar dat zal wel weer niet.
    Nu heb ik morgen een feestje. En zit ik te denken om morgen een veuls te vroege test te doen, 3 dgn voor NOD. Maar daar ga ik zo nog een nachtje over slapen.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En Liesben?:D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo negatief als ie maar zijn kan.
    Dus ik reken nergens meer op, maar ik durf in ieder geval een glas wijn (of 2) te drinken vanavond.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    He bah....:x
    Meestal heb je toch wel een vage streep 3 dagen voor nod he..
    Al hoeft het niet natuurlijk. Gebeurt ook vaak dat je pas later positief test. Maar ik zou er ook niet meer in geloven dan hoor. :(
    grrr...maar aan de wijn dan. :x

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

#1971 Liesben, 17 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2010
    Ik weet dus niet of ik wel eens een vage streep heb al voor NOD. Ben 1 keer zwanger geweest en toen testte ik op 15 dpo pas voor het eerst en dus meteen positief. Nou ja, kan niets anders doen dan afwachten.
    Je hoort van vrouwen die al voor NOD positief testen, maar ook die pas vanaf NOD positief testen. Voorlopig ben ik het meest bekend met de negatieve testen :( :x

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gatver Liesben ik had goede hoop voor je deze maand, vraag me niet waarom. Misschien hoop ik het wel heel erg.

Suus ik zou ook even wachten, je gevoel moet toch goed zijn erover en als het toch geen kwaad kan.

lotus nog lekker aan het filmen.

Bebek beterschap meis.

Een hele dikke knuffel voor Natas en de mensen die niet lief voor je zijn die snap ik niet hoor :(

Dombo hoe is het, jeuk wat minder ??

Nicole moe ? Ja ik ken het, ben het nog steeds alhoewel het nu langzaam minder wordt. Het is ook een marathon voor je lijf he. En we zijn nu eenmaal wat ouder....... Dat zegt mjn gyn tenminste continu pfffffff alsof de "jonkies"niet moe zijn.....

Mirri welkom meis !

En als ik nou mensen vergeten ben, is dat niet persoonlijk ;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Weet je wat, zolang ik nog niet ongesteld ben houden we gewoon hoop, ok? ;)

(Al is het misschien tegen beter weten in )

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Deal ! :D

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    M'n zusje heeft wel eens pas met 4 dagen overtijd posi getest. Soms kan het wat langer duren eer het innestelt schijnt.
    Ik hoop nog mee hoor! Ik had dat gevoel eigenlijk ook, wie weet zit het er gewoon aan te komen mocht het deze maand niet zo zijn.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had het gevoel zelf ook een beetje, maar zo'n witte test brengt me weer met twee benen op de grond. Ik wacht af en test niet meer tot ik een paar dagen overtijd ben. Als ik dat haal. ws word ik dinsdag gewoon ongesteld.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kom ff spieken....
    Het gaat iets beter, al blijf ik zo benauwd :( Maar daar heb ik mijn ventolin 200 pufjes voor, dus die stamp ik er maar vrolijk in! Grote nadeel is dat er nog niet geklust is....ik was gewoon te benauwd. Vanavond en morgen gooien we er wel een klus tegenaan, maar ik ga er maar van uit dat deze maand verloren is!

Liesben, leuke avatar! Enne, ik duim voor je hoor!

*gaat even wat eten, komt later terug*

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, iedereen zit zeker in het zonnetje?
    Ik ook af en toe. Maar straks heb ik feessie bij mijn broer in de tuin. Broer is jarig namelijk en geeft een BBQ! Dus dat wordt in de zon zitten. En wijn drinken ;)
    Dus ik wil mijn huid nu nog beetje ontzien.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wou dat ik lekker in het zonnetje kon zitten, maar sinds ze ons balkon hebben dicht gemaakt kan dat nauwelijks meer :( We zijn dan ook druk met zoeken naar een ander huisje, ook al wordt het dan een flat....we wilden wachten op een eengezinswoning, maar ik wil hier geen jaren meer blijven! En de flatjes die we op het oog hebben zijn een stuk gezelliger en liggen midden in het bos en als we een benedenwoning treffen hebben we ook een lekker tuintje! En anders in ieder geval een balkon!

Lief is nu werken helaas, dus ben de hele dag alleen. Eerste was zit erin, er volgens er nog minstens twee en moet nog afwassen en afstoffen, maar denk dat ik dat laatste tot morgenochtend bewaar!

Lief zei net wel dat we vanavond een hele mooie baby gingen maken, schattig he!

Lies, gefeliciteerd met je broer en veel plezier op je feestje!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Volgens mij is Desmo trouwens vandaag jarig, dus bij deze Des:

happy birthday!!!!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt met je al je dierbaren om je heen!!

Deel Deze Pagina