Hoi, Ik ben 4-6-2010 gestopt met de pil en vroeg me af er nog meer dames zijn die in de maand juni zijn gestopt of gaan stoppen. Wie weet wel leuk om elkaar een beetje te volgen. Ik hoor het wel. liefs Naatie
Hallo naatie, Misschien mag ik met je mee kwebbelen, wij gaan voor een tweede. Slaan de maand juni alleen nog even over en we beginnen dus in juli. Ik slik de pil al niet mee sinds ik zwanger was van mijn dochter die is nu bijna anderhalf, maar ik geef nog wel borstvoeding. Dus ben benieuwd hoe lang/ kort het zal gaan duren.
Ja ik ook! Wat dat betreft is het voor mij de eerste keer dus ik ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren, hoe mijn cyclus is. Dat soort dingen. Gezellig dat je mee doet.
Ik weer mijn cyclus al wel gelukkig ben hem gelijk bij gaan houden nadat ik gestopt was met vloeien na de bevalling. En gemiddeld is mijn cyclus 29 dagen. Ben op het moment ongi. Vind het idee super spannend dat we over een maand voor het echie gaan Hoe jong/oud ben je als ik mag vragen
Oeps heb dit forum gemist en er net één geopend, zullen we anders daarop verder gaan (ad een heel verhaal haha). Het heet juni beginners...spannend!