Neeeeeeeeee bebek is nooooooooit eigenwijs!! IK schrijf lang genoeg mee om te weten dat dat wel eens zo is. lol
Ok, in ieder geval bereidt je je goed voor bebek. Is heel belangrijk hoor, want echt er zijn dokters die er heel moeilijk over doen.
Ik? *kijkt heel onschuldig* JoMi, ik heb expres alles uitgeprint en gearceerd wat op mij van toepassing is, zodat ze ziet dat het niet uit de lucht gegrepen is en ik gewoon echt onderzocht wil worden! Ik verwacht niet dat ze hel moeilijk doet, maar ik eis gewoon een onderzoek! Het zou de verklaring voor een heleboel dingen zijn, waarvan ik van sommige al jaren last heb! Ben jou en Suus heel dankbaar voor de tip, er vallen een hoop puzzelstukjes op hun plaats!
Niks te danken hoor, daar zijn we toch dinnetjes voor. Echt, ik hoop het zo voor je dat dit het zou kunnen zijn. Dat zou zoveel verklaren hoe je je voelt en het is met 1 simpel bloedonderzoek uit te zoeken of je het hebt. En dan met regelmatige injecties zouden heel veel klachten in ieder geval moeten verminderen. Wil niet zeggen dat alle klachten volledig weg gaan, zou kunnen dat sommige dingen al te lang duren. Maar ik heb altijd zoiets van: Alle kleine beetjes helpen toch? Een hele dikke knuff. Ik heb vandaag regelmatig aan je gedacht om dit.
bebek een pusvinger? kan je het niet beetje openpulken en dan ff ontpussen en dan badje van soda? trusten lies vind het voetballen maar saai, heb eigenlijk nog niet 1 echt spannende wedstrijd gezien.
Voor de rest zit ik nu tijdens de film Pandemic ook op de flap. Morgenochtend ga ik dus samen met Juarno naar Apeldoorn. We gaan om 9.00 weg, uurtje rijden en om 10.00 afgesproken met 2 vriendinnen. Beide zwanger (1 al 30 weken en de ander van de week positief getest en gelijk raak in ronde 1), dus zal even slikken zijn. Maar ik heb wel voor beide 2 paar kleine babysokjes gekocht als kleinigheidje. Morgenmiddag ook in Apeldoorn kraamfeest van mijn nicht en dat is van 13.00 tot 17.00. En ja, ik weet het. Er is voetbal, maar er zouden daar grote schermen staan. Dus ik hoef niks van Nederland te missen. Ik denk dus rond een uurtje of 18.00 weer thuis te zijn, misschien eerder als Juarno moe wordt, maar is even afwachten. Zal dus morgenavond pas weer online zijn.
veel plezier dan alvast jomi.. en hou je rekening met grote drukte op de wegen? weet niet waarom maar kranten staan er vol van dat het heel druk word met veel file
misselijkheid is vol aanwezig.. zal wel vermoeidheid zijn of zo.. morgen weer fris en fruitig op hoop ik
Ok, goed dat je het zegt. Dan mag ik misschien nog wel eerder vertrekken. Waarom zou het zo druk worden? Alleen door het voetbal? Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, iemand die ik ken slikt vit. B6 tegen misselijkheid bij haar zwangerschap. Heb je dat al eens geprobeerd? Uhh, kom ik weer aan met mijn vit. B....
hehe, heb inmiddels alles geprobeerd tegen de misselijkheid.. ben alle keren zo ziek geweest.. alleen dit keer is het aantal weken weggeweest/verminderd dus heel irri dat ik vandaag weer de pot als beste vriend heb. waarom het zo druk word? door wegwerkzaamheden, concerten in nijmegen en arnhem, luchtmachtdagen etc
Limmeke dikke knuf meis, je zit er aardig doorheen vlgs mij. Anna alweer een goede echo toppie ! Liesben ja meis je bent echt zwanger, het blijft geweldig he..... Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor je leeft als in een roes, bent bang te ontwaken uit een mooie droom en juist dat bezoekje aan de VK laat je weten dat het echt, echt is...... Bebek biogaas op die vinger daar zweert deze dame echt bij (hihi leuke woordspeling) JoMi heel erg veel plezier morgen....Wat lief van je van die sokjes..... Zwaai naar Dombo
Ik heb net bericht van files gelezen. Ik zal geen last van Utrecht hebben, maar misschien naar het oosten wel. Ik moet zeg maar van Emmeloord-Zwolle-Apeldoorn en er zijn concerten in Arnhem en Nijmegen. Maar ik denk dat het morgenochtend wel meevalt.
Haha, bijna allemaal tegelijk gepost. Jammer dat je alles al geprobeerd hebt limm. Koffie, ik wil niet met lege handen heen gaan en vond dit eigenlijk net zo leuk dan een kaartje.
Sorry..heb geen puf om te reageren verder....of geen zin of zoiets,......ik ga het iig niet doen Maar moet elke keer zo lachen om de krantenberichten over een kettingrukker....ik dacht echt serieus 2 miliseconden,dat dit net zoiets als kettingroken was en dat iemand zichzelf aan de lopende band stond te bevredigen.Terwijl het gewoon om iemand gaat die kettingen bij mensen van hun hals trekt .Tot zover mijn vieze gedachtengang
Reageer jij maar ff lekker niet, knuff voor jou. Maar ik moet wel om je berichtje lachen. Het is maar net hoe je het interpreteert.
Hai lievies, een laatste zwaai voordat ik in m'n bedje duik om morgen heel vroeg een vliegtuig in te rollen. Tis echt een ware volksverhuizing geworden, 4 mega grote weekendtassen (2 daarvan joekels op wielen) waarvan er 3 vol zitten met spullen voor Danique (nou ja, bijna dan) Zwangeren : vooral zo blijven! Klussers : doe jullie best, ikke duim. Depri dames : hele dikke knuf. Zwaai, ben 3 juli weer terug. (ik ga weg met wat meer rood, ja ja zowaar. Hoop terug te komen met een posi ovutest in 1 van die volle tassen).
Lieve Natas, een hele fijne vakantie gewenst en ik duim hier hard voor je dat je die positieve ovutest mee terug neemt. Hele dikke knuff en tot 3 juli, we zullen je in ieder geval wel missen.