zoonlief kwam gisteren thuis.. moeder van zijn vriendinnetje heeft borstkanker.. en zal haar borst laten amputeren.. nu hebben ze ook knobbels onder haar oksel gevonden en men vermoedt dat het naar de lymfeklieren is uitgezaaid.. daarvoor word ze maandag onderzocht. Vind het zo erg.. vriendinnetje is nl haar vader een paar jaar geleden al kwijtgeraakt.. en nu dus doodsbang om haar mams ook te verliezen.
Goh, wat zijn somige mensen toch onvriendelijk hier. Ging over combinatietesten. Ik schrijf dat ik hem niet doe en waarom en ook dat ik weet dat ze op meer dan Down alleen kijken. Haar antwoord: Ik dus: weer? En dat ik haar nogal bot vond reageren.. Waarop zij weer zegt: Terwijl ik dus heel duidelijk al had gezegd dat ik wist dat ze niet alleen op Down screenden. Dus ik heb haar nu ook maar gemeld dat ze zelf ook niet al te best las, en dat ik nog steeds vind dat ze bot regaeert. Ligt dit nu aan mij? Heb ik echt zoveel last van mijn hormonen?
Meisjes, heb wel alles gelezen maar ben te druk om te reageren. De eerste lading cupcakes staat in de oven. Nog 5 kg. kipfilet in mooitjes hakken voor saté, NL elftal kijken en de laatste paar boodschapjes. En dat allemaal omdat ik morgen mijn 44e verjaardag vier. (Ben maandag pas echt jarig) Zal waarschijnlijk pas maandag weer tijd hebben om te reageren.
je 44e verjaardag alweer ladouce?? (volgens mij was de inkt op in jouw berichtje) goh, alweer 44 wat gaat de tijd toch snel lies: die isademi of hoe ze heet zeker weer? niets van aantrekken.. net de overbuurman blij gemaakt.. hij is directeur bij VVV en was gisteren bij hart van nederland... hem verteld dat TV echt kilootjes dikker maakt
5 kilo vlees??? das wel een hoop tjopwerk.. hier 2 kilo.. maak indische speksate voor morgen, dan vieren we verjaardagen van kleine meid en middelste zoon
zo, dochterlief is wakker, ik ga maar eens boodschappen doen.. hopelijk ben ik dan op tijd terug voor het voetballen
Hoi meisjes! Ben alles alweer vergeten, behalve dat er een hoop jarigen zijn die morgen een feestje vieren, dus ik zeg: van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag gewenst! Natas is het slechte weer ontvlucht...doet ze goed! Ik hoop alleen maar dat het zo droog is, want ik moet op het fietsje zo. Ga naar de kroeg met een groep vrienden voetbal kijken, in vol ornaat: oranje holland shirt, oranje holland pet en mijn oranje gympen met nederlandse vlag Nou, als ze dan nog niet winnen weet ik het niet meer! Dus ik ben er nu weg van! Fijne wedstrijd en tot latersssss!
Ligt niet aan je hormonen Liesben, ik vind het ook vrij bot.... Enne een ieder moet zelf weten welke testen hj wel of niet wil, ik wilde het ook niet heb daar heel veel commentaar op gehad op fora.
Ja, was grappig. Ik was bezig bij een patiënt, en vroeg nadat ik klaar was of ik verder nog iets voor hem kon doen. Ja hoor, zegt ie, een goal voor Oranje zou fijn zijn. Waarop Nederland prompt scoort. Anders nog iets? vroeg ik hierna heel schijnheilig
Neuj, morgen mag ik weer aan de bak. En maandag.... Tja, fulltime he. Nog wel Strakkies ga ik 24 uur werken. Tenminste, das het plan.
bleeh, net sate's staan maken.. lekker, maar handen gaan altijd zo gruwelijk naar kruiden ruiken, en naar ui en naar knoflook.. dadelijk maar eens met chloor aan de slag.. beter een zwembadlucht dan zon uiendamp
waarom snap ik dit niet NL is door naar volgende ronde als kameroen verliest van denemarken.. waarom is dat? omdat kameroen en denemarken beide 1e westrijd verloren..
Nou, voordeel is dat als ik 2 weekenden per 4 weken werk, ik per week nog 2 dagen te verdelen heb. Mijn moeder (woont hier om de hoek) gaat 1 dag oppassen. En als ik nu bijv de vrijdag ga werken in de weken dat ik niet de weekenden werk, dan is mijn lief vrij Snap ie het nog? Maar ja, elke dag als lief vrij is gaan werken is ook niet leuk. Dus ws 1 dag per week kinderopvang. Maar dat moeten we nog even uitvogelen. Als ik het mijn moeder vraag wil ze ws ook wel 2 dagen doen
Tis maar de vraag of mijn werkgever daar ook zo over denkt hoor , maar het is het proberen waard. En 2 weekenden per lijst werken is geen probleem. Dus dan blijft het zo dat we 1 dag per week opvang nodig hebben. En tot die tijd wil mijn moeder het wel doen..denk ik.