35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tis niet erg druk hier...Nou ja, dan zwaai ik naar mezelf en wens ik mezelf welterusten ;)
    Morgen weer vroeg dag.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, alvast welterusten en tot morgen. *zwaai*

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ben net 2 uurtjes terug. Was erg gezellig, maar wel heel vermoeiend. Ik heb nu even een hele grote dip, even bankhangen. Tussendoor kom ik nog wel eventjes langs wippen.

En iedereen met feestjes morgen, alvast een hele fijne dag gewenst.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bebek ziet roze en oranje...van de wijn en van de wedstrijd! :D Hoewel het wel een enorme k*twedstrijd was, hebben we mooi wel gewonnen! Nu nog ff eerste in de poule worden, want als we 2e zijn spelen we 3 juli en dan heb ik een feest van mijn vader en zijn aanhangsel... ;)

Grappig dat jullie het over werk/kids hebben...ik heb het op mijn werk al rond, nu nog ff een beebje maken, hahahaha! Maar als dat gelukt is werk ik nog 28 uur door en hebben we geen kinderopvang nodig en kost het ons maar 10 uur per week, omdat ik nl hoofdkostwinner ben...zie je nou, de namen zijn al gekozen, het werk is al geregeld, dus waar blijft ons beebje???

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Veel plezier morgen Limmeke en Ladouce!

Liesben, iemand die 100 keer per jaar uitlegt waar de combinatietest voor dient is sowieso bezeten.

By the way, wij doen hem net als vorige keer wel. Maar ik vind het eigenlijk toch ook wel eng. Wat als... alleen maar de keuze om een vruchtwaterpunctie te doen lijkt me al zo moeilijk. Laat staan als je voor andere keuzes komt. Maar ik vond de geruststelling dat alles er positief uitzag toch ook wel heel fijn.
    Echt he, als je bij de VK komt. Kan je nagaan als je straks met een groeiend buikje bij de VK komt. Dan is het pas echt echt. En op een gegeven moment kan je een beetje inschatten wie verder dan jij is en wie niet.
    Had je nou ook een zwitsaltas met spullen gekregen bij de VK? Lijkt wel of je van de huishoudbeurs ofzo terugkomt. Had ik vorige keer helemaal niet.

Jomi, niet raar dat je moe bent, was ook een flink druk dagje.

Bebek, niet bang zijn voor de HA. Yara had ook een ontstoken vingertje met een paar maanden. De HA had 't doorgeprikt en uitgedrukt. Vond ie erg naar om te doen. En toen ging ze met een sok om haar hand door het leven :)

Verder ben ik toch een partij moe de laatste dagen. Slaap al twee dagen overdag een paar uurtjes erbij.
    Ik ga ontbijten en daarna leg ik een kleintje in bed en strijk ik zelf ook neer. Normaal kan ik echt nooit slapen overdag.

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Even mijn gisteravond en vandaag in het kort.Kom morgen op iedereen reageren (beloofd) Gister met stoeien is Suusman met zijn poezelige achterwerk op mijn laptop gaan zitten.Beeldscherm stuk :( Heb nu de zijne,die typt k*t.Vandaag dus voetbal gekeken in de Arena bij een 3fmprogramma.3fm-mensen zijn mijn volk niet...bleegh.Maar de ervaring wel leuk.En net dezelfde beetje lompe Suusman van de trap gevallen.Terwijl ik zat te poepen....moest ik opeens speedpoepen en afvegen,omdat er iemand onder aan de trap lag te roepen.Enkel helemaal dik,maar hij kan er nog wel op staan.Dus besloten tot morgen nog ff aan te kijken.OK,erg kort is mijn verhaal niet....;)

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goh Suus, misschien kan ie wel een paar dagen niet werken. :) Dan heb je hem lekker thuis om te verplegen ;) Maar ja, zal ie dan niet vrolijk om zijn. Ik hoop dat het meevalt.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    speedpoepen? sorry, moest ik wel ff hard om lachen.. maar suusman dus beetje kneus van het weekend dus.. gerrum... knuffel hem maar flink :)

annna: hier ook zwitsaltas.. vorige keer met dochterlief ook zon tas gekregen... vroegah kreeg je nix behalve rekening van ziekenhuis :)

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Anna....hij moet morgen wel werken,anders is het heel stil op de radio.Maar hij is geheel onverwacht maandag EN dinsdag vrij.Vooralsnog.

@Limmeke.....ik zal hem zo extra knuffelen.Hij doet idd mee aan de Kneus van het Weekendwedstrijd :D Ik denk dat ie gaat winnen ;)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yessssss ronde 2 :D

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ach gos arme Suusman :p

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Enne we zijn alvast door naar de achtste finales

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En Xander had het prima naar zijn zin toen Nederland won van Japan

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Suus @ Dikke knuf voor kneusje suuseman!
    Seedpoep!! :D:DIs dat wat nieuws suus?
    Bebek@ Hoe gaat het nu met je vinger?

KOFFIE@ Wat een een leuke foto van xander!!
    Onze toekomstige Oranje speler?:D

En we hebben het maar niet over het Nederlands elftal wat een bagger wedstrijd!! maar ok we hebben de punten.

HIER @ Zo om half 10 naar het ziekenhuis hopen op goed groeide eitjes!! En wie weet gauw de punctie .
    De zenuwen gieren door mijn keel.

Daar na gaan we bij mijn mijn schoonouders aan, het is ook nog eens papa dag.
    En vanaaf naar mijn ouders, die zijn er nu niet.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Marnat, je leest het nu niet meer. Maar succes gewenst op dit moment. Ik duim voor je dat de eitjes goed gegroeid zijn en dat je snel een punctie krijgt.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dussss....ik kom even kijken en wat zie ik? Kettingrukkers en speedpoepen :D :D
    Lekker bezig meiden!

Marnat, ik hoop dat je een mooie uitslag had in het ziekenhuis!
    En inderdaad; wat een baggerwedstrijd van Nederland zeg! Maar goed, we zijn door. Nu hoop ik nog dat we eerste in de poule worden, want dan spelen we op vrijdag 2 juli en als we tweede worden spelen we op zaterdag 3 juli en dan heb ik een feest waar ik met geen mogelijkheid onder uit kan: 5 jarig jubileum van mijn vader en zijn aanhangsel en hun beider verjaardagen. Maar volgens mij worden we wel eerste.
    In mijn vinger heb ik gewoon flink zitten peuren en gaat al beter, dank je!

Koffie, ik had het al op hyves gezet ook: wat een fantastische foto van Xander zeg!! Ik vind hem echt de supporter van het jaar!

Verder weet ik het niet meer zo goed, sorry...

Straks naar mijn vader en een wereldwonder is geschied: mijn Lief gaat mee :$ Dat geloof ik pas echt als ie in de auto zit, maar het lijkt er vooralsnog op dat ie echt mee gaat! Mijn zusje gaat ook, maar is weer zo dubbel: zij heeft een golden retriever met heul veul haar. Wij hebben net een nieuwe auto. Zusje woont op de route naar paps. We willen haar graag ophalen, want met de bus is het een wereldreis, maar we hebben nog geen hondenrek in de auto....en de bekleding is heel grof gebreid, dus één nagel van een hond en we hebben een dikke vette haal. Dus zijn we nu heel slecht dat we hebben gezegd dat we haar graag willen halen, maar alleen als ze de hond thuis laat? Het is wel een lieverd hoor, maar hij verhaart ook zo vreselijk en dan zit straks onze nieuwe auto helemaal onder! Maar ja, zij gaat straks wel drie weken op mijn hond passen, dus vind het erg dubbel!
    Persoonlijk zou ik mijn hond voor die twee uurtjes niet meenemen, want je zadelt een ander ook op met die haren in zijn huis, maar goed, da's mijn mening ;)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou ja zeg, ik had gisterenavond gereageerd op het poezentopic en mijn reacties zijn gewoon weg! Ook vaag. Misschien mag ik geen mening hebben....

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waren je reacties zo erg bebek? misschien heb je wel een schrijfban voor betreffende topic gekregen :D

zo, huisje is gepoetst, manlief is aan het klussen in andere huis, vlaai en taart net bij bakker opgehaald, de sate's meuren de koelkast uit en mijn vingers ruiken er ook nog steeds naar (bleeeeh), dochterlief is slaap aan het inhalen van vannacht, toen had ze mega buikkrampen, ik heb nu wallen tot op knieen, ze hangen zelfs lager dan mijn voorgevel nu, dochterlief zal zo wel wakker worden dus even bijdutten heeft ook geen zin, en wat heb ik geeeeeeeeeeeeeeeeen zin in bezoek vandaag.. heb verwarming net aangezet, want het is behoorlijk fris...

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Arme Lim, het zit je ook niet mee he! Maar vaak als je ergens geen zin in hebt, is het achteraf juist hartstikke gezellig! ;)
    Moest wel lachen om je wallen-verhaal. Ik heb zo'n vriendin die heeft altijd van die delta-werken onder haar ogen en dan wordt ze zo boos als ik zeg dat haar wallen dikker zijn dan de dijken in zeeland :D Gek he, dat ze daar boos om wordt :D

Tja, een schrijfban....daar zeg je wat! Ga ik zo eens even proberen, want ze zijne cht weg! Je kan nog zien dat Marnat wel op mij gereageerd heeft, maar mijn reacties zijn pleite. Ik weet niet meer precies wat ik geschreven heb, maar zal niet aardig geweest zijn...kan gewoonweg niet aardig doen tegen iemand die zijn 17 jaar oude kat weg doet :x

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *ziet bebek zo nog een volledige schrijfban krijgen en zegt alvast.. ik vind je heel lief hoor, tot ooit*

Deel Deze Pagina