Wat de frequente meelezers betreft.Ik denk dat sommige mensen het gewoon prettiger vinden om wat op de achtergrond te zijn.Maar ik kan niet voor hen spreken natuurlijk.En ik zou die 35+soap hier ook mee veel plezier volgen
Nou moe, jullie doen het expres he. Zodra ik mijn hielen licht gaan jullie vingers in de sneltypstand Maar goed, sorry liefjes maar het grootste deel van wat jullie het afgelopen weekend hebben geschreven was gezwets Leuk om te lezen maar niet direct absoluut noodzakelijk om te reageren, aldus ikzelf Allereerst Natas en Chris van harte gefeliciteerd met een knalstreep!!! Met deze temperaturen blijft dit beebje echt wel plakken hoor en bovendien hebben we hier de laatste tijd genoeg MK's gehad dus statistisch gezien zijn wij oudjes niet aan de beurt. Marnat hebben jullie al bij het huis gekeken? Heerlijk om te gaan verhuizen meid. Ik hoop dat het door mag gaan. Succes! Ladouce ik heb diep respect voor je hubbie dat hij toch gaat lopen met deze hitte. Verzorg hem maar goed en heel veel succes in je tentje. BB is terug!! Welkom thuis lieverd. Goed nieuws van je mannie maar minder van jou. Eindelijk weet je dan wel wat er loos is en ik hoop dat ze je nu eens van de pijn af kunnen helpen. Trouwens erg knap dat je het zwangerschapsgedoe een beetje los hebt kunnen laten. Dat lukt mij dus nooit, ik weet gewoon niet hoe dat moet Juarno kan alleen de wereld rondstappen! Wat een mijlpaal zeg en leuke foto heb je er van gemaakt. Dat wordt nu echt oppassen geblazen als hij aan de wandel gaat Lisavs welkom hier. Ik ben Petra, 42 lentes jong en helaas nog steeds kinderloos. We zijn nu ruim 1,5 jaar bezig en verder dan 1x een mk zijn we nog niet gekomen. Mijn vriend, die ik hier R. noem, heb ik pas 3 jaar geleden leren kennen en uit het niets wist ik toen pas dat ik moeder wilde worden en de vader van ons toekomstige kind had gevonden. Helaas blijkt het kind in kwestie dat nog steeds niet door te hebben Suus is home alone maar ziet de wereld weer scherp met een leesbrilletje Limmeke wat een verhaal van dat ongeluk meid. Je bent er nog goed van afgekomen, maar hebt het niet makkelijk gehad lijkt me. Ik moest trouwens erg lachen om de kleine meid die jullie klusactiviteiten aan het volgen was. Hilarisch en mevrouwtje moet hoognodig een eigen kamertje! Bebek heb je vriendlief al verkocht? En leuk dat je zwanger bent, maar ik wacht nog even met feliciteren tot die streep er staat hoor Hoe is het met puppie ondertussen, doet die halsband hem een beetje goed?
Nou kom maar op, wie ben ik vergeten? Ons romantische weekend was best heel erg geweldig. Het hotel nogal aan de sjieke kant met dito publiek. Uiteraard moest er ook weer zo nodig een stel met een kinderwagen rondhobbelen maar dat is mijn lot waarschijnlijk Zaterdag hebben we een sloep gehuurd en zijn heerlijk de Friese wateren opgegaan. Een enorme luxe picknickmand van het hotel mee en we hadden een zalige dag. 's Avonds waanzinnig goed gegeten. Zo'n diner waar je de hele avond aan tafel zit en toch niet propvol je bed in rolt. Echt fantastisch! Ergens hebben we ook nog even lekker ruzie gemaakt, zo erg zelfs dat ik weg ben gelopen Gelukkig kwam R. achter me aan en hebben we het weer goed gemaakt. Ik zou natuurlijk ook niet weten waar ik in Godsnaam heen had willen lopen in the midlle of nowhere in Friesand Al met al was het echt een lekker weekendje samen. Dat het een vermogen kostte vergeten we maar weer snel. R. had waardecheques gekregen dus het was nog te overzien gelukkig. Maar eerlijk is eerlijk, het was het geld wel waard
Lieve Desmo....leuk dat je zo op iedereen reageert,maar hoe was je romantische weekend nou? Ik heb nog een spannend verhaal....ik stond vandaag in de winkel naar anti-schimmelspul te kijken voor de voegen in de badkamer.Onze badkamer superbeschimmeld(plafond ook enzo)....krijgen binnenkort ventilatie om dat te verhelpen.Maar stond dat dus te lezen op die verpakking.Staat er op ,dat het een blekende werking heeft en was dus 6 euro ofzo.Ja maar ik ben gekke Henkie niet....een fles bleek kost 70 ct.Dus ik bleek gekocht en erop gedaan....werkt als een t**t!Moet het alleen zo nog ff goed sponzen.Dus ga als ik zo ga douchen gezellig een sponsje meenemen
@Desmo....mij was je niet vergeten. Fijn dat je weekend echt leuk en romantisch was.Op dat ene ruzietje na dan,maar dat doen we snel vergeten
Je vraagt eerst wat de uitslagen zijn en dan zal zij bv. alleen zeggen dat alles goed is of wat niet. Hoor je geen vit. B12 waarde, dan kun je gewoon vragen: Mag ik weten wat de waarde van de vitamine B12 is? Wacht je het antwoord af en als je waarde lager is als 350 moet je met de ha overleggen. Bij veel mensen beginnen de 1e klachten al met 350, sommige artsen vinden dit nog goed. Maar gewoon dan toch vragen (ivm je vele klachten) of je de injecties mag krijgen. Zou ze toch eerst moeilijk doen, vraag dan bv. eerst een serie van 2 weken 3x in de week spuiten en dan bv. 10 weken 1x in de week. Dan ben je 12 weken verder en dan zouden jullie kunnen overleggen of je ook verbetering voelt. Maar al je klachten gaan dan nog niet weg, maar zal toch sommige dingen iets beter moeten gaan. En dan kijken als het helpt rustig af te bouwen bv. 1x in de 2 weken naar op een gegeven moment 1x in de maand.
Suus slimmerd! Ik vind de douche schoonmaken ook alleen maar leuk als ik in mijn nakie door de badkamer ren en mezelf lekker nat mag maken Kijk je wel uit dat je straks geen hoogblond haar hebt (onder je oksels ) 't Blijft wel bleek hoor!
Ik ben Liesben vergeten! Sorry darling, niet zo bedoeld maar dat weet je hopelijk wel. Als ik jou was zou ik lekker aan de wijntjes gaan in Italie hoor. Niet moeilijk doen en genieten van je vakantie. Als je nou op vakantie ook al moet gaan stressen ... neu dat klinkt nie goed nie. Heb je al leuke sites gevonden? Ik heb er nog een paar in de aanbieding voor Italie hoor. En Eliza natuurlijk, maar die heb je volgens mij wel
Mijn Hemel Vakantievilla's in Italië Topic Travel Vakantiehuizen | Uw vakantiehuis zoeken en boeken! Geen idee of ik die linkjes mag plaatsen, maar als het niet mag merk ik het wel. Ze zijn in ieder geval erg onschuldig en vooral leuk!
Des, fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje! Keertje luxe mag wel toch? Zie wel helemaal voor me hoe je stampvoetend wegloopt van R. te U. om vervolgens tot de conclusie te komen dat je geen idee hebt waar je heen aan het hobbelen bent JoMi, dank je voor de uitleg! Ik heb gelukkig niet zo'n hele moeilijk HA, dat scheelt. Denk dat ik gewoon naar die waarde vraag en als die 350 of lager is (lager=minder goed toch?) dat ik dan misschien beter een afspraak kan maken om met haar te overleggen over die spuiten. Weet niet of ze nou zomaar willen spuiten, maar ik doe alles om weer wat meer energie te krijgen! Of niet meer benauwd te zijn. Of in mn broek te piesen bij deze hoestbuien.
Ikke is er weg van voor vandaag. Nog ff naar de heerlijke man in Bones kijken en dan tukkie bouwen, want om 5.30 loopt het wekkertje weer af. Hoop dat ik kan slapen met die hoestbuien en die bloedhitte in dit f*cking aquarium :x Ik ga morgen nog een keer HA bellen, als ik meer weet horen jullie het ook! Slaap lekker lieve dinnetjes en tot morgen!
Morgen krijgen we de sleutel zodat we kunnen kijken, dus morgenavond weten jullie meer. We zijn er stiekem zonet even wezen kijken. We kunnen alleen niet zo gek veel zien nog.
Ja zo'n bril maakt gelijk een stuk slimmer he Ik zal gewoon het sponsje gebruiken en niet mijn okselhaar
bijlezen en telefoneren dat werkt niet samen! ieks suus.. heb je zoveel okselhaar dan? http://www.paginablog.nl/uploads/2008/06/19/hairy_woman_armpit_photo(1).jpg trusten bekje en lies welkom terug des: fijn dat je romantisch weekend gehad hebt met veel goedmaaksex met jouw geruzie steeds
Meiden, ga eerst zo even tv kijken. Ik kom er net achter dat mijn "oom en tante en nichtjes" uit Langweer op tv komen. In het programma: Nu we er toch zijn. Is op Nederland 3 om 21.55, had het vorige week op haar hyves gezien dat ze geweest waren bij het ontbijt. En vandaag zou het worden uitgezonden. Ik weet niet of iemand het ziet, maar ze heten Age, Jellie, Rixt, Jente en Marrit. Ik weet ook niet hoe verder de uitzending is. Dus meiden, tot laters.
Oke je hebt helemaal gelijk. Maar ik vind jullie zo'n geweldig stel meiden en ik geniet van jullie verhalen. Maar ik zal mij even voorstellen ik ben dus Sandra en heb in april 2008 meegeschreven hier in verband met mijn wens voor nog een baby. Ik was toen 41 en had al drie zoons die zijn nu 18, 15 en 10. In februari 2008 heb ik mijn eerste miskraam gekregen en de gyn ontdekte ook gelijk een cyste. In 2009 was ik weer zwanger maar ook dat werd een miskraam en de cyste was groter geworden nl 4,5 cm, maar werd er verteld door de gyn dat was geen aanleiding voor de miskramen. Vorige maand was ik weer zwanger maar ook dat kindje mocht niet blijven zitten en kreeg dus weer een miskraam en de cyste was inmiddels al 5 cm. We hebben dus besloten om de wens voor nog een baby te laten voor wat het is het is vreselijk moeilijk maar ik kan niet nog een miskraam aan. En doordat ik altijd meelees weet ik wat jullie ook allemaal meemaken en meegemaakt hebben en vind het echt heel erg. Tot zover mijn verhaal als jullie nog wat willen weten dan hoor ik het wel. groetjes Sandra
hi sandra, welkom wat heftig zeg zoveel MKen achter elkaar.. en moedig om de wens voor nog een kindje te laten varen.. maar is die cyste niet te vewijderen dan? jomi: monsterol???
Ja dat zou wel kunnen denk ik maar zolang ik er geen last van heb doen ze dat niet maar ik moet wel ieder jaar terug komen om te kijken of hij niet gegroeid is en ik had na de laatste miskraam een andere gyn en die wil me zelfs binnen drie maanden terug zien voor die cyste dus dan hoor ik het verder denk ik wat ze gaan doen.
@Sandra....wat heftig allemaal.En wat een stap om je kinderwens te laten varen.Leuk dat je hier schrijft @Limmeke....nee geen okselhaar hier,maar voor het verhaal was het leuker als ik het wel had @Jomi...ook van mij...een monsterwattes?