@Sandra.....lief trouwens,dat je al die tijd zo met ons meeleeft. Sowieso iemand die ons een geweldig stel meiden vindt ,vinden wel al gelijk aardig
Ondertussen is Jomi gewoon spoorloos en lig ik heel de nacht wakker ,omdat ik zit te verzinnen wat nou toch een monsterol is
Dank jullie wel en ik vind jullie echt heel leuk maar ken jullie al langer natuurlijk door dat meelezen. Ja is zeker een moeilijk besluit geweest en vind het nog moeilijk maar die miskramen zijn ook vreselijk en daar weten de meeste van jullie helaas alles van. En als andere meiden jullie niet aardig vinden moeten ze maar eens goed meelezen om jullie te leren kennen.
Toch denk ik dat het stoerder en moeilijker is om er een punt achter te zetten dan door te gaan.Ik vind het knap. En over dat laatste ben ik het helemaal met je eens
Het is ook niet een besluit wat je zomaar neemt daar hebben we veel over gepraat. Ik vind jou ook heel moedig dat je ondanks alles toch de moed vind om door te gaan en dat vind ik stoer dus hoop ik echt dat de volgende beeb lekker stevig blijft zitten bij je want dat verdien je echt en alle meiden trouwens .
@Sandra...nou wat lief.Ik weet niet of het moedig is hoor....ik ben gewoon eigenwijs.En dit wordt hier ook de laatste poging,want net wat je zegt.....die mken hakken er zo ontzettend in.Ik had jou ook zo graag anders gegund.
Dames, dames, dames. Nog geen goede leesbril dus, MONSTERMOL (nu beter te lezen?) Hier bedoel ik niet het okselhaar, maar het schaamhaar daar beneden. Monstermol is mij blijven hangen bij de meimama's 2009, de een kaal, ander streepje. Niemand wilde namelijk met een monstermol bij de VK of gyn. liggen.
Sandra wat leuk dat je mee kletst! Niks moet maar je kent ons zo langzamerhand vast wel goed genoeg om te weten dat we altijd heel aardig zijn tegen mensen die ook aardig tegen ons doen En als je alleen wilt meelezen ... ook goed. Wat mij betreft hoor je er eigenlijk al een hele tijd bij, hoewel ik wel nieuwsgierig was naar je verhaal En nou ga ik slapen meiden. Morgen wordt het weer poepie-warm en het lijkt me een goed idee om het zwembad van de buren te gaan uitproberen. Weltrusten!
Sandra, fijn dat je wat laat horen. Ik had je ook al regelmatig gezien dat je meelas. Is ook niet mis wat jullie hebben mee gemaakt. Zeker ook geen makkelijke beslissing geweest om er een punt achter te zetten. Zeker zijn wij een leuk stel meiden, maar laten in ieder geval niet met zich sollen.
hahahaha jomi... mol ja, wist dat ik het half had onthouden toen ik het typte maar mij boeit het niet of daar beneden een mol zit of niet.. loop nu rond met zon half geschoren mol... heb doos al maanden niet meer gezien en er word langs gewappert met scheermes... maar dat is echt op goed geluk.. en ben blij dat ik nog geen schaamlip door afvoerputje heb zien verdwijnen.. maar ik heb dus geen idee wat ik aan het doen ben down under
Proest .. monstermol Wij hebben het hier dan over een ontplofte egel En nou ben ik echt weg hoor. Tot morgen!
Weltrusten, slaap lekker. En jij plonst morgen maar lekker in het zwembad van de buren. Kun je het in ieder geval uithouden met de warmte.
Morgen hier een druk dagje. Om 10.15 moet Juarno naar het CB en krijgt hij prikjes. 's Middags gaan wij naar de drukwinkel om onze trouwkaarten te bestellen. Dus misschien ben ik er tussen de middag even en anders in ieder geval 's avonds wel weer. Als kleine man op bed ligt, ben ik als het goed is toch alleen. JoMiman moet weer gewassen spuiten, dus weer avondje alleen.