Ja suus, had je al verteld. Maar met die hete dagen zal dat ook wel niet zo erg zijn 's nachts. Zo'n hete bliksem naast je of is het een koele kikker? Maar je mag wel een toastje voor mij smeren, is lekker hoor. Gaan we lekker smikkelen, mjammie mjammie.
Ik kan mij prima gedragen.Heb vanmiddag nog een reactie van mezelf verwijderd,waarin ik zei dat iemand een stomme muts was @Bebek....dat heb ik gedaan,omdat ik van mezelf weet als mensen dan nog naarder gaan doen ik me dat echt ga aantrekken.Eigenlijk ben ik best een watje nml.
hahaha ik zie dat al helemaal voor me hoe hij iedere keer weg probeert te komen en weer terug schiet. Vreselijk he zo melig komt door de warmte denk ik. En Suus toch maar weer aan de toastjes en helemaal alleen arme Suus. Mijn mannetje is ook werken heeft nachtdienst. Enne trek je niks aan van die stomme muts.
Suus, ik denk dat ik ook niet van van +1.5 zit. Het gaat nu hard. Balen hè. Was je toastje lekker? Marnat en Marnatman, heeeeel veel plezier en succes morgen bij de bezichtiging van het huis! Mooie droom Bebek, laat het maar de realiteit zijn! Des heeft een zalig weekend gehad, heerlijk voor je! En ik weet nu pas hoe Des echt heet..... zij heeft mijn 2de naam Hai Sandra, ik ken je nog wel uit 2008. Meid wat erg dat je nog 2 miskramen hebt gekregen . Willen/kunnen ze de cyste niet nu al verwijderen ivm je kinderwens?
Nou, Suus is hem gepeerd volgens mij. Die vreet eerst alle toastjes op, voordat ze zich weer bedenkt.
Hallo Natas, ja er zijn weinig meiden meer over uit die tijd. Het probleem is dat ze zeggen dat het niet door die cyste komt en daarom doen ze er niks aan.
Suus denkt ook voordat ze weer met vieze praatjes komen dan heb ik ze in ieder geval naar binnen gewerkt haha
Haha....ben er nog wel,maar dacht laat jullie even kletsen. @Natas....ja gaat idd hard...zeker omdat ik me eigenlijk pas sinds kort besef,dat lezen niet zo goed gaat.Maar eigenlijk is het al een poosje.Maar dan gaf ik andere dingen de schuld.Moe enzo.Terwijl ik dus gewoon oud wordt Ach ja...mijn broer had een leuke middag,die vond het vreselijk grappig. @Sandra....oh bah nachtdienst...dan liever dit...dan kun je overdag gewoon je gang gaan en hoef je niet stil te doen omdat er iemand ligt te slapen.Wat doet je man voor werk?
Misschien hangt het ervan af waar die cyste zit. Bij mijn schoonzus is vorig jaar juli een cyste verwijderd en een eierstok, na 1 poging IUI gelijk zwanger en in mei bevallen van een meisje. Daarvoor lukte het niet om zwanger te worden en door de hormonen groeide de cyste.
Suus, als je slecht ziet kun je ook heel moe zijn en ook veel hoofdpijn hebben. Dat had ik toen ik 18 was en ik vond het heerlijk om de bril van mijn exvriend zijn zusje op te hebben. Ben toen naar Pearl gegaan en moest gelijk een bril.
Suus ik ben er al aan gewend hoor en de jongens houden er wel rekening mee hij zit in de beveiliging. Ja ik weet dat hij aan de linkerkant zit en zo'n 5 cm is en ik heb ook vorig jaar bloed moeten laten prikken om te kijken of het niks kwaadaardigs was maar dat was gelukkig goed.
Weet er trouwens iemand hoe het met Dombo is?Die mis ik best wel. @Sandra...ik ben ondertussen overal aan gewend,de weken weg,de onregelmatigheid,maar die nachtdiensten vind ik echt vreselijk.
Dombo schrijft nog op het 35+ mama topic en op een topic van zwanger-na-miskraam-mama's. Het gaat wel lekker met haar als ik haar berichtjes zo lees. Met de kinderen gaat het goed, Yelina wordt volgende week alweer 2 jaar. Ze heeft al eventjes niet meer echt over zichzelf geschreven.
Suus, ik weet niet hoe het met dombo is. Schrijft ze nog wel mee in dat andere topic, waar annna ook meekletst? En natas geloof ik ook.