35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Klinkt zeker goed, beide chique namen, dus zou helemaal goed moeten komen.

En Juarno clonen, jammer dat het niet kan. Maar ik had het jullie zeker allemaal gegund.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gewijzigd bericht door typestoornis of kijk je nog wat kippig door je nieuwe bril. :D

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Mijn bril is dus nog wel goed, waar ik ook al niet op let zeg.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoe kom je eigenlijk aan die naam?Vind hem wel heel mooi.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maare meiden, even serieneus.

Ik vind het echt heel erg gezellig dat ik hier meeklets. Was in het begin nog wel eens lastig om alles te onthouden, maar voel mij hier erg op mijn gemak. Kan hier lekker mijn ei kwijt of gewoon ff gek doen.

Ik geef jullie allemaal even een BIG HUG EN JULLIE ZIJN TOPPERTJES.

Zo, dat moest er even uit.

6. Suzanne68

Haha...ik had getypt: ik zien het ook wel voor me.Dat klinkt als een of ander accent.Amsterdams denk ik ;)

7. Suzanne68

En Desmo(was toch Desmo?) morgen maar weer zeggen dat we veel gezwetst hebben :D

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Kijk maar eens onder mijn banner naar zijn 2e en 3e naam. Afkortingen ervan samengevoegd. Ik heb hem zelf bedacht, ik vond namelijk Jarno zo gewoontjes. Op een gegeven moment kwam dit in mijn gedachten en hoe vaker wij het zeiden, hoe leuker het werd. We hebben alleen maar leuke reacties erop gehad, vragen wel vaak van HOE?

Ik ben er wel achter gekomen dat Juarno in Indonesië een achternaam is. Betekenis ervan is Ju is van Juni en Arno = color. Dus junikleur, hij is in mei geboren maar was ik 2 weken overtijd geweest dan was het een junikindje.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nee, niet Amsterdams. Kippig accent. :D

Was een inkoppertje en kon het even niet laten.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    En toen was het stil.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hallo

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Was hier even wat aan het uitproberen met tekst hoor, verveel mij een beetje.

13. Suzanne68

Snif.....:p

Ik ga zo mezelf en mijn laptop naar mijn bed verplaatsen.Nog ff een spelletje en dan daarna is het overal uitgestorven op het net.Ik ben een echt nachtmens,dus dat is wel eens een beetje saai.Suusman moet over 2,5 uur alweer op,omdat de lopers morgen een uurtje eerder mogen beginnen vanwege de hitte.Raar idee,dat ik strakjes lekker lig te tukken en zijn werkdag alweer begint.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Vandaar de JoMi-monologen nu.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hmm, dat is eigenlijk wel een goed idee. Met flappie op bed, die staat al op mij te wachten. Moet ik mij alleen wel uit deze stoel zien te krijgen.;)

Zeker een raar idee dat je manneke zijn dag zo begint en die van jou nog niet eens is geëindigd. Maar wel goed van de organisatie dat ze eerder beginnen met die hitte. 3 uur mogen de eersten volgens mij vertrekken toch?

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou suus, ikke nu hier alleen. Ik ga dus nu ook maar naar boven.

Misschien tot zo en anders welterusten. Tot morgen.

17. Suzanne68

@Jomi...ik weet eigenlijk niet hoe laat ze gaan lopen.Wel dat Suusman om 4 uur alles klaar moet hebben,dus ik denk om 4 uur?3 uur al gaan lopen lijkt me wel extreem vroeg.Nu ik het schrijf 4 uur eigenlijk ook wel :D Niets voor mij alvast zo'n 4daagse ;)

18. Suzanne68

Ik ga nog even een spelletje doen en dan in slaap vallen.Dus trusten Jomi.Ik vond het gezellig!

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Volgens mij hoorde ik het op het nieuws dat ze 3 uur begonnen, nou ja. Maakt ook eigenlijk niet uit.

Nou meid, weltrusten en slaap lekker. Ik vond het ook erg gezellig, maar ga nu ook slapen.

Toch een druk dagje voor de boeg.

Doeidoei.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen

waarom moet ik nu weer doordenken bij het woord wipkip? zou het komen door leesbrilletje van suus?

ze zijn idd om 3 uur gestart en moeten een uur eerder binnen zijn.. ik blijf erbij dat ik het onverantwoord vind, zeker als je niet zon getraind loper bent die het binnen 7 uur af kan leggen.. heb ze in 2006 met de bosjes neer zien vallen.. geloof niet dat dat petje op gaat helpen op die grote dijk.

vandaag weer zon dag van binnen blijven denk ik.. tis nu al warm..

vrouwtjes die veel alleen zijn... ik vind het normaal heerlijk, maar nu ik met zon dikke buik loop, zo vreselijk moe ben en dan ook de zorg voor kleine meid heb merk ik dat ik het fysiek gewoon niet aan kan.. kijk echt uit naar de momenten dat kleine meid in bedje ligt.
    jongens zijn op vakantie, dus helaas daar ook geen hulp van.

Deel Deze Pagina